Wisznu
Mroczne widmo
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:46, 22 Sty 2008 Temat postu: Parametry regimentów |
|
|
Z czasem dojdą dodatkowe regimenty. Fabryki standardowo mają 10 pkt.
Są zmiany w kwestii załadowywania armii w okrętach. Zamiast maksymalną liczbę w tysiącach jaką okręt może przenieść będą punkty. Każdy regiment przy produkcji używa określonych punktów i będą one potrzebne przy załadunku na okręt. przykładowo okręt "A" może pomieścić 12 pkt i może zmieścić np 1 ciężki regiment(5 pkt) 1 regiment artylerii(5 pkt) i 2 regimenty klonów(2 pkt).
Każda fabryka produkuje 2 regimenty piechoty oraz 4 bataliony uzupełnień. Dodatkowo może wyprodukować jedną z opcji:
- Regiment ciężki i piechoty
- Dwa dowolne nieciężkie regimenty
Droidy- dezaktywują się po 20 turach. Podczas przebywania w transportowcach przez 1 turę baterie ładują sie.
Piechota Droidów 1KC
liczebność 8000 BD 2000 SDB
ruch 2 hexy
-brak morale
-ślepe wykonywanie rozkazów
-dezaktywacja po 10 turach z powodu wyczerpania baterii.
Po załadowaniu do transportowców ruch +1 hex.
regiment repulsorowy (AAT, STAAP) 4KC
ruch 3 hexy
- Szarża (+1 hex do ruchu) Podczas szarży jednostki pancerne są znacznie bardziej wrażliwe na atak. zmniejsza się obrona za cenę wzrostu prędkości i ataku.
- Atak ze wszystkich stron - okrążanie przeciwnika i nagłe ataki. Straty od własnego ognia.
Regiment ciężki(homing droid, NR-N99 Persuader-class ) 5KC
- Ruch 2 hexy
- zasięg 2 hexy
- Pancerny mur- zwiększona obrona towarzyszących im jednostek piechoty.
- Pancerny młot uderzenie przełamujące. Możliwość przebicia sie przez linię wroga za cenę dużych strat.
Artyleria (Hailfire droid, HAG) 5 KC
ruch 2 hexy
zasięg 5 hexów
- Pociski przeciwlotnicze
- możliwość prowadzenia ostrzału bez widzenia celu (ogień zaporowy) Obniżone obrażenia, niższa celność
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wisznu dnia Czw 16:03, 24 Sty 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|