FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Upływ czasu
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Archiwum Zgrywa » Upływ czasu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Woland
Game Master



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Turek Stadt

 Post Wysłany: Pon 17:09, 05 Mar 2007    Temat postu: Upływ czasu

Topic stworzony na potrzeby dyskusji o tempie upływu czasu na RotE, bo jak chyba widać mamy z nim ostatnio na bakier Sad

Jestem ciekaw jakie macie propozycje, bo razem z Wisznu nie wychodzi nam wypracowanie systemu


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Telemachus Rhade
Kapitan



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Tartarus

 Post Wysłany: Pon 17:17, 05 Mar 2007    Temat postu:

Się nie dziwie problemowi ... nie do ugryzienia on jest moim zdaniem. Misje takiego spama trwają od roku a mineły w nich góra dni. Misje innych lecą bardziej w szybkim tempie ze względu na częstotliwość postowania. Można wprowadzić system przeliczania podróży itp: z SW Combine co nam da przelot ze środka galaktyki do jednego z jej ramieni w prostej drodze 14 dni. Ale komu by się chciało tyle czekać ...

Problem nie lichy, ja rozwiązania go nie widze. Przynajmniej narazie.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Grievous
Generał Separatystów



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Kantyny

 Post Wysłany: Pon 18:39, 05 Mar 2007    Temat postu:

problem faktycznie jest spory ale i rozwiązanie wydaje mi się proste.

Nie możesz pokona wroga to się przyłącz. Smile

Największy problem jest z misjami strategicznymi bo od nich zależą kolejne misje. Trzeba zatem spowolnić upływ czasu pomiędzy tymi misjami. Ma to tą zaletę ze jeśli nie skoczy się jedna kluczowa misja nie mogą zacząć sie kolejne. Wadą jest fakt ze jeden gracz gra a reszta na niego bluźni.
Co zrobić żeby nie bluźnili??
Propozycja następująca. Misja zastępcza. Co prawda megamózgi większość czasu knują ale przecież nie tylko.
Na Rhadego może napaść jakiś łowca nagród próbując zgarnąć pulę. (zginie w góra 4 postach ale to właśnie wystarczy na wypełnienie oczekiwania na resztę galaktyki)
Griev przykładowo może wyrżnąć jakichś cywilów, stłumić małą rebelię czy najzwyczajniej w świecie poklepać sie z jakimiś machajkijami.
Przykłady tego typu krótkich misji można mnożyć. Będą one faktycznie epizodami ale spełnią miłą rolę cut scenek Smile

Jeżeli chodzi o przestoje w misjach spowodowane brakiem gracza, cóż tutaj nic się nie poradzi. trzeba po prostu przeczekać. Do MG należy takie dobieranie misji żeby uniknąć sytuacji kiedy w kluczowej potyczce weźmie udział ktoś piszący raz na miesiąc (Tęsknimy za Tobą Toth)

Jeżeli chodzi o misje nie mające drastycznego wpływu na sytuację Strategiczno polityczną (Wide misja Spama) to zwyczajnie niech toczą się własnym tempem. W przypadku negocjacji MG w dowolnym momencie może opóźnić lub przyspieszyć przyłączenie się danej planety do jednej ze stron konfliktu więc problemu tu raczej byc nie powinno. (nacisk na opóźnić Razz )

Taka polityka obciąża nieco MG ale umożliwia im pełną kontrolę nad przebiegiem wydarzeń i uniknięcie niezręcznych sytuacji takich jak Kamino Smile


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Herdan Duroc
Porucznik Republiki



Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Sriluur

 Post Wysłany: Pon 18:53, 05 Mar 2007    Temat postu:

Generał Grievous napisał:
(...) uniknięcie niezręcznych sytuacji takich jak Kamino Smile


Dobrze zgryw prawisz, dobrze...
A co się stało, że zrezygnowaliście ze starego systemu?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Grievous
Generał Separatystów



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Kantyny

 Post Wysłany: Pon 19:25, 05 Mar 2007    Temat postu:

Herdan Duroc napisał:

A co się stało, że zrezygnowaliście ze starego systemu?


Przeczytaj swojego posta, i popatrz na datę rozpoczęcia Kamino i datę obecną na forum a potem wyciągnij wnioski Evil or Very Mad

<papug> Jesteś złośliwy
Jest mi przykro
<papug> Kłamca
Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Telemachus Rhade
Kapitan



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Tartarus

 Post Wysłany: Pon 20:27, 05 Mar 2007    Temat postu:

No zgryw, niegłupie ci powiem ... niegłupie. Mi się ten pomysł podoba.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Woland
Game Master



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Turek Stadt

 Post Wysłany: Wto 13:58, 06 Mar 2007    Temat postu:

Mnie też, chociaż oberwiemy faktycznie spora ilością roboty, a jest nas czworo z dwoma niskoaktywnymi gm-ami

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ad Bor (Parmc'cyre'ulungu
Użyszkodnik



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Chiss system

 Post Wysłany: Sob 0:20, 27 Cze 2009    Temat postu:

A czas leci, a mester cook chodzi...

Co nam po upływie czasu jak od miesiąca nic nie działa... GM poszli gdzieś kij wie gdzie, ludzie nic nie piszą, i jak w polskim filmie: nic się nie dzieje. W prawo patrzą. W lewo patrzą. Papierosa zapalą...

A tak swoją drogą (i na serrio już i związane z tematem) to niedawno się zastanawiałem czy czasem moja misja nie jest opóźniana bo ktoś inny gdzieś indziej zamulił i teraz mistrz czeka, aż ten ktoś odmuli żeby potem łaskawie napisać co się dalej stało. Czas... Okazało się, że w moim przypadku ja raczej nie czekam z tego powodu, ale czekam i doczekać się nie mogę. Proponuje więc, by, gdy taka sytuacja się komukolwiek zdarzy, olać marudera i grać dalej a nie czekać jak wół na ciele. Demokracja jest i gdzie dwóch czeka, a jeden zwleka tam zawsze dwóch niezadowolonych, a jeden nie wiadomo co. GM good mod i jechane! Smile

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Serra Keto
Padawan



Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Aquaris

 Post Wysłany: Sob 8:41, 27 Cze 2009    Temat postu:

Nie, nikt nie zamulił, wszystkie fora stoją... Confused

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Keroq Phoenix
Najemnik



Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Ammuud

 Post Wysłany: Nie 13:46, 28 Cze 2009    Temat postu:

Sesja to się nazywa...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ad Bor (Parmc'cyre'ulungu
Użyszkodnik



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Chiss system

 Post Wysłany: Nie 23:49, 28 Cze 2009    Temat postu:

Piep...yć sesje! Very Happy

Napisanie byle jakiego posta to 5 min wieczorem jak nikt się już nie uczy. Napisanie dobrego posta do 15 min w przerwie między "Wiadomościami" a "Minęła 20" Very Happy
Napisanie bardzo dobrego posta to 30 min - 1h czego od nikogo nie oczekuje obligatoryjnie tylko okazjonalnie. Chodzi o to by coś się działo chociaż...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Archiwum Zgrywa » Upływ czasu
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group