FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
RotE BS - liga
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Kantyna » RotE BS - liga
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ragnus
Rebel Scum



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 1337
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Sob 11:43, 30 Maj 2009    Temat postu: RotE BS - liga

Tak, nudziło nam się uprzedzając wszelkie pytania.

Aby więcej skorzystać z systemu (i przy okazji gruntowanie go przesymulować) zakładamy ligę gry. Zasady są proste chętni proszenie są o zgłoszenie się w tym temacie. Następnie wszyscy będą rozgrywać ten sam scenariusz za pomocą rozkazów pisanych na PW. Tylko rozkazy, bez opisów fabularnych. Nie ma możliwości wybrania strony konfliktu. Każdy scenariusz będzie miał swoje prawa, a przeciwników będziemy Wam losować. I tyle, kto chętny? Jak się trochę uzbiera osób to wrzucę tutaj zasady jakimi będziemy się kierować.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Obi-Wan Kenobi
Mistrz Jedi



Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Sob 11:51, 30 Maj 2009    Temat postu:

Cóż, bardzo chętnie skorzystam z okazji do lepszego poznania systemu. Zgłaszam się.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Grievous
Generał Separatystów



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Kantyny

 Post Wysłany: Sob 12:02, 30 Maj 2009    Temat postu:

Ja też się pisze na to.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Godot
Vista Lover



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Sob 13:22, 30 Maj 2009    Temat postu:

Macie mnie i mój termos.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wilhuff Tarkin
Komandor Republiki



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Eriadu

 Post Wysłany: Sob 14:56, 30 Maj 2009    Temat postu:

Count me in

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
RC-1138 Boss
Klon. Delta Lead



Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5


 Post Wysłany: Sob 17:12, 30 Maj 2009    Temat postu:

ja także. I niechże!

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Vissan
Baron // Komandor WFR



Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 1191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Skąd: Rahab, miejsce o 100% stężeniu niekanoniczności (teraz już tylko 50%)

 Post Wysłany: Sob 20:56, 30 Maj 2009    Temat postu:

Mistrz taktycznego odwrotu wkracza do gry

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ad Bor (Parmc'cyre'ulungu
Użyszkodnik



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Chiss system

 Post Wysłany: Sob 23:26, 30 Maj 2009    Temat postu:

Nie może mnie zabraknąć cokolwiek testujemy Smile Taktyki Chissów strzeżcie się!

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Keroq Phoenix
Najemnik



Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Ammuud

 Post Wysłany: Nie 0:35, 31 Maj 2009    Temat postu:

me too Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ragnus
Rebel Scum



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 1337
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Nie 14:26, 31 Maj 2009    Temat postu:

8 osób starczy. Wątpię byśmy z Chudym dali radę obsłużyć więcej. Zaraz pojawi się temat z pierwszą rundą. Możliwe jeszcze małe korekty dzisiaj bądź jutro.

Zasady do zapoznania się. Jeśli nie ma zasięgu to wynosi on 4 pola. Więcej jednostek na pierwszą bitwę nie przewidujemy. Jeśli coś jest niejasne pytać tu, będę dopisywał/poprawiał.

Nazwa: Venator
Punkty ruchu: 3
--- Obrót o 30 stopni: 2 punkty
--- Ruch o 1 heksa – 1 punkt
Pancerz: 120
Osłony: 180
Hangary 18 eskadr. 6/turę
Uzbrojenie
--- dziobowe 4 torpedy o zasiągu 5 heksów. Strzelające raz na 2 tury. Turbo - znikome
--- burtowe silne turbolasery
--- plot – przeciętny
Specjalne
- maksymalny zasięg 6 heksów
Koszt 800

Nazwa: Acclamator
Punkty ruchu: 3
--- Obrót o 30 stopni 2 punkty
--- Ruch o 1 heksa 1 punkt
Pancerz:100
Osłony: 110
Hangary: 4 eskadry
Uzbrojenie
--- dziobowe 4 torpedy. Strzelające raz na 2 tury, silne turbolasery
--- burtowe Przeciętne turbolasery
--- plot – znikomy
Specjalne
- Maksymalny zasięg 6 heksów
Koszt 500

Nazwa: Huntress
Punkty ruchu: 5
--- Obrót o 30 stopni 2 punkty
--- Ruch o 1 heksa 1 punkt
Pancerz: 70
Osłony: 80
Hangary brak
Uzbrojenie
--- dziobowe potężne
--- burtowe przeciętne
--- plot znikomy
Specjalne
- strzela na 5 heksów
Koszt 350

Nazwa: Victory
Punkty ruchu: 1
--- Obrót o 30 stopni 1
--- Ruch o 1 heksa 1
Pancerz: 110
Osłony: 210
Hangary 2 eskadry
Uzbrojenie
--- dziobowe Pudzian
--- burtowe Silne
--- plot brak
Specjalne
- wyrzutnie lekkich rakiet o zasięgu 3 pól
Koszt 1000

Nazwa: Another Chance
Punkty ruchu: 6
--- Obrót o 30 stopni 2 punkty
--- Ruch o 1 heksa 1 punkt
Pancerz: 60
Osłony: 100
Hangary 2
Uzbrojenie
--- dziobowe Silne
--- burtowe znikome
--- plot brak
Specjalne
--- jony na dziobie
Koszt 250

Myśliwiec: V-19
Typ Wielozadaniowy
Ruch 10 heksów
Torpedy
-- Wyrzutni 2
-- Zapas na wyrzutnię 3
Specjalne
-- są za darmo

Myśliwiec Nimbus
Typ przechwytujący
Ruch 10 heksów
Specjalne
-- Eskadra kosztuje 5

Myśliwiec ARC-170
Typ bombowiec
Ruch 8 heksów
Torpedy
-- Wyrzutni 1
-- Zapas na wyrzutnię 6
Specjalne
-- Eskadra kosztuje 15
-- hipernapęd (wtedy koszt 30)

Myśliwiec Y-wing
Typ bombowiec
Ruch 8
Torpedy
-- Wyrzutni 2
-- Zapas na wyrzutnię 4
Specjalne
-- jony
-- eskadra kosztuje 25 punkty
-- hipernapęd (wtedy koszt 40)

SEPY

Nazwa: Munificent
Punkty ruchu: 2
--- Obrót o 30 stopni: 1
--- Ruch o 1 heksa: 1
Pancerz: 90
Osłony: 100
Hangary brak
Uzbrojenie
--- dziobowe Potężne
--- burtowe Silne
--- plot przeciętny
Specjalne
-- Super Działa Jonowe
-- Strzela na 6 heksów, wysoka celność
Koszt 400

Nazwa: Sabaoth
Punkty ruchu: 5
--- Obrót o 30 stopni 1
--- Ruch o 1 heksa 1
Pancerz: 70
Osłony:90 (150 jak się nie porusza )
Hangary 1
Uzbrojenie
--- dziobowe przeciętne, 2 średnie wyrzutnie na 4 heksy
--- burtowe przeciętne
--- plot brak
Specjalne
Koszt 250

Nazwa: LH
Punkty ruchu: 1
--- Obrót o 30 stopni 1
--- Ruch o 1 heksa 1
Pancerz: 140
Osłony: 100
Hangary 24 Wypuszczanie 12/turę
Uzbrojenie
--- plot astronomiczny, zwiększony zasięg na sąsiedni heks
Specjalne
Koszt 500

Nazwa: Recusant
Punkty ruchu: 3
--- Obrót o 30 stopni: 2
--- Ruch o 1 heksa 1
Pancerz: 80
Osłony: 100
Hangary brak
Uzbrojenie
--- dziobowe Silne
--- burtowe Silne
--- plot potężny
Specjalne
- zasięg 6 heksów
Koszt260

Nazwa: Providence
Punkty ruchu: 3
--- Obrót o 30 stopni: 2
--- Ruch o 1 heksa: 1
Pancerz:130
Osłony:170
Hangary 12 Wypuszczanie 6/turę
Uzbrojenie
--- dziobowe przeciętne
--- burtowe przeciętne + salwa torped co turę na 3 heksy
--- plot silny
Specjalne
--- jony
Koszt 700

Myśliwiec Vulture
Typ Przechwytujący
Ruch 12
Specjalne
-- 3x mniejszy
-- Może latać 4 tury
-- Za zmniejszenie lotu o turę może obniżać przeciwnikowi tarcze
-- droid
-- są za darmo

Myśliwiec Droid bomber
Typ Bombowiec
Ruch 8
Torpedy
-- Wyrzutni 1
-- Zapas na wyrzutnię 6
Specjalne
-- 3x mniejszy
-- Może latać 4 tury
-- Za zmniejszenie lotu o turę może obniżać przeciwnikowi tarcze
-- droid
-- są za darmo

Myśliwiec Nantex
Typ Przechwytujący
Ruch10
Torpedy
Specjalne
- kosztuje 5

MyśliwiecTRI
Typ wielozadawniowy
Ruch13
Torpedy
-- Wyrzutni 2
-- Zapas na wyrzutnię 3
Specjalne
-- 3x mniejszy
-- Może latać 5 tur
-- Jony
-- droid
-- kosztuje 10
--------------------------------------------------------
Ogólne zasady walki:
- Strzelanie w ruchu kara do celności. Szybszy ruch, większa kara
- okręt flagowy:
+ 1 punkt ruchu(do wydania na ruch, nie na obrót). Bonusy do trafienia, obrażeń oraz wytrzymałości. Dodatkowe punkty dla przeciwnika po jego zniszczeniu. Równe 20% wartości okrętu.
Bombowce w ciągu tury są w stanie dokonać dwóch nalotów na cel. Uzupełnienie torped: W jednej podlatują, w kolejnej są ładowane, w następnej mogą znowu wylecieć
Uzupełnienia paliwa dla driodów tak samo. Jednak jeśli się nie poruszają to nie zużywają energii.
Na heksie mieści sie jeden okręt, wyjątkami są Another Chance, Huntress oraz Sab, które mogą zmieścić się w 2 sztukach.
Na jeden heks wchodzi do 8 eskadr myśliwców.
--------------------------------------------------------

Nazwa: Golan 1
Punkty ruchu: 2
--- Obrót o 30 stopni: 1
--- Ruch o 1 heksa: 4
Pancerz:160
Osłony:50
Hangary 2 Eskadry
Uzbrojenie
--- w obie stronę pudzian turbo
Specjalne
--- 5 wyrzutni o zasięgu 3
Koszt bezcenny


Mody do planszy, maks 500 punktów, przeciwnik otrzymuję połowę wartości jako punkty przy podsumowaniu.

Planetarny turbolaser 300
-- strzela co 1 turę zadając duże obrażenia. Zasięg równy studni grawitacyjnej.

Planetarne działo jonowe 300
-- Strzela raz na 2 tury. Efektem trafiania jest całkowite wyłączenie na 1 turę. W następnej trafiony okręt ma karę 50% do ruchu i obrażeń

Pole miniowe 50 za heks
-- Zmniejsza ruch o polowe zaokrąglając w dół. W przypadku przedzierania się, powoduje obrażenia. Jest widoczne od razu na mapie

Sztuczna studnia grawitacyjna 100
-- Umożliwia wyrwania przeciwnika z nadprzestrzeni. Działa na heksa w którym jest, zasiąg oddziaływania kolejny heks.

Zwiększona obrona Golana 200 - jednorazowy koszt dla wszystkich
-- Utrudnia zdobycie Golanów przez przeciwnika

Zdobywanie Golanów: 100/200/300
- Mała drużyna – przy dodatkowej obronie nie zdobędzie. Bez obrony zdobywa go w 4 tury
- Średnia drużyna – zdobywa Golana w 4 tury przy dodatkowej obronie bądź w 2 bez obrony
- Duży odział – zdobywa zawsze Golana w 2 tury


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ragnus dnia Nie 20:17, 31 Maj 2009, w całości zmieniany 3 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Grievous
Generał Separatystów



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Kantyny

 Post Wysłany: Nie 20:42, 31 Maj 2009    Temat postu:

te punkty są do podzielenia na 4 dla graczy czy jak ?

Cytat:
- Strzelanie w ruchu kara do celności. Szybszy ruch, większa kara


Dla okrętów ? Żartujesz, przy tak zaawansowanej technologi ?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Chudeusz
Ja tu tylko sprzątam



Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: z domu wariatów

 Post Wysłany: Nie 21:00, 31 Maj 2009    Temat postu:

Generał Grievous napisał:
te punkty są do podzielenia na 4 dla graczy czy jak ?

Cytat:
- Strzelanie w ruchu kara do celności. Szybszy ruch, większa kara


Dla okrętów ? Żartujesz, przy tak zaawansowanej technologi ?



ROTFL Very Happy

Ta zaawansowana technologia uniemożliwia trafienie frachtowca bez wzgledu na odległość w jakiej się znajduje. Secundo podczas bitew w filmach bolty z Turbo latają w dowolnie przez siebie wybranych kierunkach


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ragnus
Rebel Scum



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 1337
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Nie 21:02, 31 Maj 2009    Temat postu:

Nie, każdy z graczy tyle ma. Będziemy grać jednocześnie 4 scenariusze. Każdy w ustawieniu, które gracze zaproponują.

Kary tak, choć bardziej dokładne byłoby określenie "wstrzeliwanie się przy mniejszej prędkości", ale w działaniu wychodzi na to samo. Potestujemy zobaczymy. W każdym razie mają one większe znaczenie przy strzelaniu z daleka, przy bliskich salwach łatwiej się trafia nawet przy większej prędkości.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Grievous
Generał Separatystów



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Kantyny

 Post Wysłany: Nie 23:43, 31 Maj 2009    Temat postu:

Cytat:
Ta zaawansowana technologia uniemożliwia trafienie frachtowca bez wzgledu na odległość w jakiej się znajduje.
Secundo podczas bitew w filmach bolty z Turbo latają w dowolnie przez siebie wybranych kierunkach


W filmie też A- Wing rozwala executora atakiem kamikaze w mostek lub X- wing rozwala DS jedną torpedą. Sugerujesz byśmy bezwzględnie czymali się poziomu realności z filmu ? Myślałem że ta kwestia jest tak logicznie oczywista że nie wymaga nawet zastanowienia.

A z frachtowcami to nietrafiłeś, bo nie we wszystkich przypadkach.tak było.

Nadal uważam że ta kara jest dziwna, przy celowaniu w mniejsze cele ma sens ale jeżeli chodzi o duże liniowce nie da się tego zastosować.

I dodajcie nam chociaż Dreddy i carracki do wyboru. Chryste... shipy republiki sucks, co za badziewie.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Brasidas
Jaszczur



Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 1044
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Galaktyki

 Post Wysłany: Pon 0:50, 01 Cze 2009    Temat postu:

Cóż turbo są obsługiwane przez ludzi, a to oznacza kłopoty w celowaniu. Tak zawsze jakoś było, do tego kilka nawet taktyk w świecie opiera się na tym, że załogi nie trafiają, albo będą się wahać w strzelaniu. I to też dotyczyło okrętów klasy głównej nie tylko malutkich pojazdów. Zresztą gdyby trafiało się zawsze = celowaniem zajmują się tylko automaty = nie byłoby kłopotów z małymi jednostkami w tym myśliwcami = nudy. Razz
Więc nie w świecie SW nie trafia się automatycznie. A akurat minusy do trafienia podczas ruchu jest dobrym pomysłem, bo im bardziej manewruje się okrętem, tym mniejsze szanse na trafienie, dosyć logiczne. Albo celność, albo szybkość.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Vissan
Baron // Komandor WFR



Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 1191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Skąd: Rahab, miejsce o 100% stężeniu niekanoniczności (teraz już tylko 50%)

 Post Wysłany: Pon 1:49, 01 Cze 2009    Temat postu:

Sugeruję wyczyszczenie tematu ze statystykami i zasadami przeniesienie dywagacji do osobnego.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wilhuff Tarkin
Komandor Republiki



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Eriadu

 Post Wysłany: Pon 9:07, 01 Cze 2009    Temat postu:

Popieram dwa wnioski:
- Dodajcie dredy i carracki (może też ewentualnie Maraudery jako tanie zapchajdziury) dla obu stron (ale dla sepów droższe ;P)
- Wyczyśćcie temat


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ragnus
Rebel Scum



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 1337
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Pon 9:42, 01 Cze 2009    Temat postu:

Okręty nie będę dodane w tej rundzie, a gadać na razie można. Przerobię potem ten temat na liga - dyskusja. A z zasadami nowy powstanie, jak będzie to już ich finalna wersja.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ragnus
Rebel Scum



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 1337
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Pią 16:45, 05 Cze 2009    Temat postu:

Boss i Keroq nie oddali do wczoraj map, ani nie napisali usrawiedliwnia. Tym samym są dwa wolne miejsca do ligi. Wiem, że Anakin chciał. Ktoś jeszcze?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Vissan
Baron // Komandor WFR



Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 1191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Skąd: Rahab, miejsce o 100% stężeniu niekanoniczności (teraz już tylko 50%)

 Post Wysłany: Pią 17:07, 05 Cze 2009    Temat postu:

Ragnus jak nikt się nie zgłosi to ja mogę dać dwie różne rozpiski i tym samym będzie parzyście. Taka symultanka Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Kantyna » RotE BS - liga
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group