FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Zasady
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Liga » Zasady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ragnus
Rebel Scum



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 1337
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Śro 19:13, 21 Kwi 2010    Temat postu: Zasady

1. Walka w kosmosie dzieli się na tury, które z kolei dzielą się na fazy.
2. Tura składa się z następujących faz
a) faza walki myśliwców
b) faza walki okrętów
c) faza wypuszczania myśliwców
d) faza ruchu okrętów
e) faza ruchu myśliwców
3. Podczas pierwszych dwóch faz gracze rozdzielają obrażenia jednocześnie. Podczas 3 ostatnich losują, który zaczyna pierwszy, a przy kolejnych fazach zamieniają się kolejnością
4. Faza walki myśliwców
Pierwsze zawsze walczą myśliwce. Każdy myśliwiec zestrzeliwuje jeden myśliwiec bądź dwa bombowce. Następnie ocalałe bombowce zadają jedno obrażenie okrętom. Ostatnie aktywują się działa przeciwlotnicze, każde strzela zgodnie z zasadami myśliwców. Po tej aktywacji zniszczone okręty są zdejmowane z planszy. UWAGA! Należy zauważyć, że zniszczone bombowce zostają zdjęte od razu, ale okręty dopiero po tym jak strzelą.
5. Faza walki okrętów
Rozpatrywane są po kolei wszystkie heksy z okrętami. Okręty jednocześnie zadają sobie obrażenia, czyli zostają zdjęte z planszy dopiero po tym jak wystrzelą.
6.Faza wypuszczania myśliwców
Każdy okręt przewożący myśliwce może wypuścić dwa myśliwce. Które są uznawane jako już aktywowane w tej turze w związku czym nie mogą się poruszać. Wypuszczanie odbywa się na przemian po 2 okręty. Gracz nie może podczas jednej aktywacji nie wypuścić myśliwca by wypuścić go w kolejnej. Może zdecydować się nie wypuszczać, ale wtedy nie wypuści już żadnego do końca tej fazy.
7. Faza ruchu okrętów.
Każdy okręt może przesunąć się o 1 pole z wyjątkami umieszczonymi na kartach. Przemieszczanie odbywa się na przemian po 1 okręcie. Limit jednostek na pole wynosi 30 jednostek kosztu okrętów.
8. Faza ruchu myśliwców.
Gracze przesuwają na przemian po dwie dowolne eskadry myśliwców aż do wyczerpania swojej puli.

--------------------------------

Okręty Republiki

Nazwa: Victory
Koszt: 22
Wytrzymałość: 15
Atak: 3
Plot: 0
Hangary: 2
Specjalne:
- Wolny (jeśli porusza się otrzymuje -1 do ataku)
- Podwójny atak (może zaatakować dwa cele lub 1 dwa razy)

Nazwa: Venator
Koszt: 22
Wytrzymałość: 12
Atak: 2
Plot: 2
Hangary: 10
Specjalne:
- Pojemne hangary (zamiast ruchu może wypuścić dodatkowy myśliwiec)
- Podwójny atak (może zaatakować dwa cele lub 1 dwa razy)

Nazwa: Carrack
Koszt: 11
Wytrzymałość: 9
Atak: 2
Plot: 2
Hangary: 0
Specjalne:
- Szybki (podczas ruchu może przemieścić się o 2 pola)

Nazwa: Acclamator I
Koszt: 8
Wytrzymałość: 5
Atak: 1
Plot: 1
Hangary: 2
Specjalne:
- Podwójny atak (może zaatakować dwa cele lub 1 dwa razy)

Nazwa: Acclamator II
Koszt: 15
Wytrzymałość: 7
Atak: 2
Plot: 1
Hangary: 6
Specjalne:
- Podwójny atak (może zaatakować dwa cele lub 1 dwa razy)

Nazwa: Alderaanian War Frigate
Koszt: 8
Wytrzymałość: 4
Atak: 2
Plot: 1
Hangary: 2
Specjalne:
- Szybki (podczas ruchu może przemieścić się o 2 pola)
- Zbiorowy atak (+1 do ataku za każdego AWF na tym polu)

Nazwa: CR-90
Koszt: 4
Wytrzymałość: 3
Atak: 1
Plot: 0
Hangary: 0
Specjalne:
- Szybki (podczas ruchu może przemieścić się o 2 pola)
- Poświęcenie (1 raz na turę może przejąć na siebie obrażenia zadane innemu okrętowi)

Wspólne

Nazwa: Stacja Golan
Koszt: 15
Wytrzymałość: 13
Atak: 3
Plot: 0
Hangary: 2
Specjalne:
- Stacja (obiekt nie może poruszać się)
- Daleki zasięg (może ostrzelać sąsiednie pole z siłą równą 2)

Nazwa: Dreadnought
Koszt: 14
Wytrzymałość: 11
Atak: 3
Plot: 0
Hangary: 0
Specjalne:
- Wolny (jeśli porusza się otrzymuje -1 do ataku)
- Salwa burtowa (może zaatakować 2 różne okręty)

Nazwa: Maruder
Koszt: 4
Wytrzymałość: 3
Atak: 1
Plot: 0
Hangary: 1
Specjalne:
- Szybki (podczas ruchu może przemieścić się o 2 pola)

Konfederacj

Nazwa: Munificent
Koszt: 10
Wytrzymałość: 6
Atak: 4
Plot: 1
Hangary: 0
Specjalne:
- Daleki zasięg (może ostrzelać sąsiednie pole z siłą równą 2)

Nazwa: Recusant
Koszt: 5
Wytrzymałość: 5
Atak: 2
Plot: 3
Hangary: 0
Specjalne:
- Przeciwmyśliwki (za każdego Recusanta na tym polu +1 do plot)
- Słaba konstrukcja (atakowany przez 2 różne okręty otrzymuje dodatkowe obrażenie)

Nazwa: Lucrehulk
Koszt: 15
Wytrzymałość: 9
Atak: 0
Plot: 3
Hangary: 10
Specjalne:
- Pojemne hangary ( zamiast ruchu może wypuścić dodatkowy myśliwiec)
- Zasobny (po opróżnieniu hangarów, zamiast ruchu może wypuszczać dodatkowo 1 dowolną eskadrę na turę)

Nazwa: Lucrehulk Fortress
Koszt: 20
Wytrzymałość: 12
Atak: 1
Plot: 4
Hangary: 6
Specjalne:
- Rozproszone uzbrojenie (może wykonać do 4 ataków)
- Pojemne hangary ( zamiast ruchu może wypuścić dodatkowy myśliwiec)

Nazwa: Providence
Koszt: 20
Wytrzymałość: 11
Atak: 3
Plot: 2
Hangary: 8
Specjalne:
- Salwa burtowa (może zaatakować 2 różne okręty)

Nazwa: Sabaoth
Koszt: 10
Wytrzymałość: 7
Atak: 3
Plot: 0
Hangary: 1
Specjalne:
- Szybki (podczas ruchu może przemieścić się o 2 pola)

Nazwa: Bulwark
Koszt: 25
Wytrzymałość: 19
Atak: 4
Plot: 0
Hangary: 0
Specjalne:
- Wolny (jeśli porusza się otrzymuje -1 do ataku)
- Salwa burtowa (może zaatakować 2 różne okręty)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Liga » Zasady
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group