FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Ogłoszenia różne
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Ogłoszenia Administracyjne » Ogłoszenia różne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Żbik
Wredny kocur



Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Twojego najgorszego koszmaru

 Post Wysłany: Sob 13:18, 04 Lis 2006    Temat postu: Ogłoszenia różne

4 XI 2006
Jawność i wywiad

Pojawił się mały problem z jawnością i pozyskiwaniem informacji metodą poza fabularną. Oczywiście jest to niedozwolone, jeżeli ktoś biedzie wykorzystywał tego typku dane to ma szansę na ostrzeżenie, a może nawet coś wiece.
Natomiast jeśli ktoś odczuwa potrzebie, to może do woli komentować jak i relacjonować wydarzenia po swojej stronie OOC. Czyli gracz np Yody może wiedzieć, że wielkie siły Sepów zaraz zaatakują Kuat, ale postać tego nie wie i nie może powiedzieć np innym oficerom, ze tu i tu atakują.
Wszelkie tego typku informacją musza przepływać przez MG.
MG od Wywiadu ogólnie jest Ragnus, jak ktoś chce się dowiedzieć czegoś małego, to można zapytać, albo napisać w odpowiednim temacie czego potrzebujemy. Czasami też w wyniku misji będą się pojawiać dane wywiadowcze. Pomijam już fakt, że w stanie niedoinformowania gra się przyjemniej i że jest to bardziej klimatyczne.

Życzę miłej gry i mam nadzieje, że do podobnych przypadków nie będzie więcej dochodzić.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Żbik
Wredny kocur



Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Twojego najgorszego koszmaru

 Post Wysłany: Śro 0:54, 08 Lis 2006    Temat postu:

8 XI 2006
Zmiana Daty

Co prawda i tak pewnie nikt nie zauważy, ale zmiana daty będzie nastepować w tempie 1 dzień RotE/3 dni czasu rzeczywistego. Wbrew pozorom, tak to wychodzi w praktyce. Jak nam się znudzi, albo stwierdzimy, że to ogólnie bez sensu to pewnie zauważycie. Miesiac RotE ma 30 dni. Być może czasami będzie następować przyspieszenie czasu, jeśli np wszyscy zdemolują swoje statki i nie będzie czym walczyćSmile Jest to czas uśredniony, w misjach będzie czas lokalny, a czasami w ogóle będzie nieistotny.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Żbik
Wredny kocur



Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Twojego najgorszego koszmaru

 Post Wysłany: Pią 21:57, 10 Lis 2006    Temat postu:

10 XI 2006

Przelot statków

Jeśli ktoś zamierza przemieszczać statki i zależy mu na precyzyjnym czasie to niech pyta się odpowiednio wcześniej. Jest to konieczne ze względu na przyjęte rozwiązania techniczne (pytanie ragnusa:-) ) Za utrudnienia przepraszamy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Żbik
Wredny kocur



Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Twojego najgorszego koszmaru

 Post Wysłany: Wto 18:11, 14 Lis 2006    Temat postu:

14 XI 2006

Moderatorzy działów
Aby usprawnic działanie forum, zostają powołani Moderatorzy - opiekunowie działów. Zadaniem ich będzie dbanie o porządek na wyznaczonym podforum, oraz dbanie o rozwój jego zgodnie z przeznaczeniem i regulaminem. Nasi moderatorzy to:
Generał Grevorius - mod Kantyny
Telemachus Rhade - mod Biblioteki (a nawet dwóch)
Wat Tambor - mod Holonet Daily
Indigo Tokken - mod Hiperprzestrzeni
Wymienione osoby w miare potrzeb moga się ogłaszać ogłaszać na forum Administracyjnym. Wszyscy użytkownicy są proszeni o wspieranie ich pracy.


Komisja prób i błędów
Jako że forum nieustannie jest otwarte na nowych użytkowników, graczy a zwłaszcza MG, a z drugiej strony procedura weryfikacyjna swoje zajmuję powołuje się Komisje Prób i Błedów. Zadaniem Komisji jest przyjmowanie nowych graczy, zbieranie i ocenianie historii postaci oraz testów pisarskich, jak również pomoc w połapaniu się w forum. Liczymy tez na owocna współprace KPiP z Hiperprzestrzenią. Skład komisji wraz z podstawowym przydziałem
Indigo Tokken gg 2274857 (Republika)
Vissan gg 3236852 (Republika)
Uriel Khaan gg 2424989 (Jedi)
Woland gg 6512169 (Najemnicy)
Wat Tambor gg 9566215 ( Separatyści)
Prosze kierować nowych graczy właśnie do członków komisji.

Ręka Imperatora
Do czasu osiągnięcia pełnych możliwość przez MG powołana zostanie "Ręka Imperatora" Zadaniem jej będzie wykończenie Spama oraz prowadzenie niektórych misji na forum Jedi. RI ma dostęp tylko do forum Jedi, nie prowadzi misji gracz przeciw graczowi. Misje prowadzone przez RI są jednak równie ważne co pozostałe. RI należy się szacunek, tak jak wszystkim użytkownikom forum. RI będzie prowadzić misje graczy, którzy nie mają nic przeciw. W obowiązkach RI nie leży zabawa z bitwami, czy statystykami. Powitajmy Shinigami zwaną też Uriel Khaan gg 2424989

Mistrz Gry dla Najemników
Najemnicy mają swojego MG i jest nim Woland. Miejmy nadzieje, że to tchnie nieco życia w tą nieco zapomnianą ostatnimi czasy frakcję. Pozostali wkrótce też dostaną swego oficlajnego MG.

Spojrzenie w przyszłość
Aktualnie Administratorzy zajmują się:
- Hiperprzestrzenią i promocją
- Ogólnym porządkiem
- Graczami z problemami literackimi
- Śmiercią kanonicznych.
- I różnymi innymi rzeczami.
- Najemnikami
Informacje o wynikach dyskusji będa jak będą.


Komentujemy w Kantynie


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Żbik
Wredny kocur



Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Twojego najgorszego koszmaru

 Post Wysłany: Czw 0:27, 07 Gru 2006    Temat postu:

6 XII 2006

Komisja Rekrutacyjna
Działa szybko i sprawnie, w listopadzie przyjeła 5 nowych/starych graczy. Trójkę odrzuciła, a jeszcze paru pisze teksty. Czyli Komisja Prób i Błędów działą.

Biblioteka czeka
Jako, że są opóźnienia w rozpoczynaniu misji zachęcam do pomocy w tworzeniu Biblioteki, w Kantynie Telemachus zgłosił odpowiednie zapotrzebowanie. Można też coś samemu wymyśleć. Np "Wielkie Bitwy na Rote"

Statystyki
Jak ktoś lubi takie rzeczy to aktualnie mamy 44 graczy w 21 misjach, z czego 5 nie ma jeszcze misji.

Przecieki
Mimo próśb i gróźb, część użytkowników nic sobie nie robi z zasad fair play tudzież ma za nic przyjemność gry współgraczy i ciągle dzieli się poufnymi informacjami z KNS. Pierwsze kroki zostały już podjęte, jak nie pomoże będziemy dalej myśleć.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Żbik
Wredny kocur



Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Twojego najgorszego koszmaru

 Post Wysłany: Nie 15:38, 21 Sty 2007    Temat postu:

20 I 2007

Dodano jednostki
Pojawiły się nowe jednostki, jeśli komuś coś to zmienia niech wyda rozkaz o przesunięciu odpowiednich sił.
Następne dodanie jednostek około kwietnia, zatem nie ma co się spieszyć ze zleceniami dla stoczni.

Zawirowania z czasem
Jako, że tempo gry zwalnia to również data będzie zmieniana rzadziej, Rzędu 1 dzień na tydzień. Jednak gdy nadejdzie czas może nagle skoczyć np z 14 na 29.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wisznu
Mroczne widmo



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 16:06, 21 Lut 2007    Temat postu:

21 II 2007

Reaktywacja
Jak wiecie forum ma od dłuższego czasu ciężkie chwile a ostatnio mocno zmienia się skład GMowski (tak zmienia, to jeszcze nie koniec). Jednak jak tylko się on utrwali spróbujemy przywrócic forum swoją dawną świetnośc. Na początek:
- Będzie niedługo ogłoszona nowa zasada działania czasu, jak tylko zostanie w pełni wdrożona w życie.
- Został ogłoszony drugi spis powszechny rote. Kto chce gra lepiej by się wpisał.
- Mimo że Żbik odszedł a Woland przechodzi do gry to są nowi mistrzowie którzy ich zastąpią czyli ja i Eris. Możliwe że dojdzie do nas kolejny GM.

Ps. Sprawa dotycząca bardziej mnie. Moja klawiatura nie piszę "ć" więc nie czepiac mi się jak nie zauwarzycie charakterystycznej kreseczki Razz


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Woland
Game Master



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Turek Stadt

 Post Wysłany: Czw 17:40, 22 Lut 2007    Temat postu:

22 II 2007

Dochody
Uzupełniłem rozpiskę miesięcznych dochodów za 6 miesiąc gry. Jesli ktoś ma poczucie krzywdy i pominięcia zapraszam na gg można to przedyskutować.

Zmiany organizacyjne
Jak pewnikiem zauważyliście zniknęły wam z oczu pewne części forum. Otóż, żeby uczynić przeglądanie RotE przyjemniejszym pobawiłem się z układem i każda frakcja widzi tylko swoje subforum (wyjątkiem są Jedi, którzy widzą też Republikę). Każdy zauważony błąd ("widzenie tego co winno być ukryte", bądź na odwrót) proszę zgłaszać do mnie na gg.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wisznu
Mroczne widmo



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Nie 1:36, 25 Lut 2007    Temat postu:

25 II 2007

Zmiany zasad obrad
Jako że te zasady były na tyle nieaktualne że pochodzące z początków istnienia forum zostały poprawione. Osobą szczególnie związanym z tymi rzeczami radze zapoznac się z nimi, są aktualne dopiero od tych obrad które będą . Trwające obecnie są jeszcze na starych zasadach. A oprócz tych "przeróbek" doszła w końcu zasada obrad WFR.

Kompetencje postaci
Nie każdy na forum wie co dana postac może mając określone stanowisko. Więc został stworzony ten temat by rozwiac wszelkie wątpliwości. Z czasem i pewnie konieczności temat będzie uzupełniany o kolejne stanowiska.

Kłopoty z czasem
Ostatnio pojawiły się wątpliwości co do wprowadzenia nowej zasady działania czasu. Puki co dyskusja zeszła do martwego punktu. Ale jeżeli któryś z graczy chce pomóc to zapraszam do rozpoczęcia wątku w "propozycjach" a może razem coś wymyślimy.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wisznu
Mroczne widmo



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Sob 22:48, 02 Cze 2007    Temat postu:

02 VI 2007

Statystyki wojenne
Spóźnione jest te ogłoszenie ale co tam. Statystyki wojenne(czy też położenie sił Republiki) zostało uaktualnione u obu frakcji. Różnica polega na zmianie sił obrony systemowej, siły są większe i nie uwzględniają tylko klonów/droidów ale także rdzenne jednostki wojskowe danej planety.

Zapobiegnie to sytuacji takich jak na neimoidi gdzie wojska neimoidian pojawiły się "znikąd".


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wisznu
Mroczne widmo



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Czw 23:06, 07 Cze 2007    Temat postu:

07 VI 2007

System bitewny - zmiany

Wyciągając wnioski z ostatnich bitew GMi postanowili zmniejszyć wielkość zadawanych obrażeń ciężkich broni(jak torpedy, super turbo...) jest to spowodowane że wojna zaczyna przesadnie wchodzić w walki tylko za pomocą super broni co praktycznie zabija idee gry w którą główną rolę odgrywa taktyczne myślenie.
Dlatego super bronie zostały mocno odpudzianizowane np: siła ciężkich torped została zdjęta o połowę, inne uzbrojenia nie zostały tak drastycznie zmniejszone ale w najbliższych bitwach posiadanie najcięższych uzbrojeń na statku nie będzie już gwarantowało zwycięstwa w ciągu 2 min.


Wszystkie bitwy toczące sie obecnie są odgrywane w starej statystyce obrażeń.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wisznu
Mroczne widmo



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pią 12:51, 16 Lis 2007    Temat postu:

16 XI 2007

Ando po stronie Konfederacji, Carida po Republiki

Zdecydowaliśmy się dodać do waszych frakcji te 2 światy, dlaczego ?

Okazało się że planeta jednego z Radnych Separatystów jest neutralna. Dlatego ją dołączyliśmy do Konederacji i by Republika nie czuła się pokrzywdzona dodalśmy jej inną planetę która powinna być po jej stronie - Caridę.

Niedawno bodajże na forum Republikanów pisałem że powinniśmy zachować ciągłość wydarzeń bo inaczej dojdzie do chaosu, nawet te które naginają kanon(a te są od pierwszych dni gry gdzie tamtejsi GMowie nie wystarczająco zwracali uwagę na kanon). Dlatego wiele planet które według kanonu powinny być po stronie Republiki, Separatystów są pokazane jako neutralne. Ale w tym wypadku zrobiliśmy wyjątek bo sytuacja w którym radnego planeta nie jest w KNS jest zbyt absurdalna.

Mam nadzieję że nie "wyłapiemy" już podobnych sytuacji.


Post został pochwalony 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wisznu
Mroczne widmo



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 0:42, 26 Lis 2007    Temat postu:

25 XI 2007

Powrót Najemników w nowej postaci

Taaak, już nietrudno tego nie zauważyć jak się wchodzi na stronkę i wyskakuje taka frakcja co Wink Powraca frakcja która myślałem że już więcej nie zawita na to forum no i dobrze że się myliłem. "Powraca" to trochę jednak uproszczone słowo jakby sie nad tym zastanowić bo jak wynika z nazwy koncentruje się na organizacji Jabby hutta co jest pewnym uproszczeniem ale i ułatwieniem. Wszelkie osoby chcące grać łowcami nagród, gwiezdnymi piratami, zabójcami a nawet zwykłymi przemytnikami mogą znowu składać swoje kandydatury do grania tymi postaciami. Oprócz misji dla tych postaci i przez to rozwijanie frakcji w kierunku jaki ustala Jabba jest możliwość kontaktowania się postaci zarówno z Republiki jak i Konfederacji z Jabbą w działach "kontakt Sullust" czy "kontakt Coruscant" by za odpowiednią cenę korzystali ze środków normalnie niedostępnych(czyt. nielegalnych) dla swojej korzyści bądź swojej frakcji.
Co może z czasem urozmaicić granie Wink

Frakcja przestępcza Jabby jest w budowie, lecz ruszy już wkrótce.

Tartarus - Caamas

Post wyżej pisałem o korekcie przynależności planet która musiała być wykonana i niestety doszło znowu do takiej sytuacji. Jak się okazało Tartarus ma zawiązany sojusz wojskowy z Republiką a jako tako do niej nie należy. A do tej pory omyłkowo uznawano że oddaje część swoich dochodów Republice. Więc by zachować realność i jeszcze raz nie pokrzywdzić Republiki do niej dołącza Caamas który będzie dawał dochód który dotychczas go dawał tartarus co powinno rozwiązać ten problem.

Zmiany w budżetach

Jakiś czas temu zostały zmienione zasady budżetów a konkretnie zostały one uproszczone do tego stopnia że od teraz dochody są liczone tylko z planet a nie jak poprzednio dodatkowo z szlaków, fabryk, stoczni czy handlu(częściowo zostały wam zrekompensowane straty dodając większy dochód do planet, lecz nie całkowicie) oraz zlikwidowano stały 5% wzrost dochodów. Dzięki temu nam GMom będzie się budżety łatwiej liczyło a w praktyce dla was oznacza to nieznaczny spadek waszych dochodów. Teraz jeżeli dana frakcja chce powiększyć swój dochód będzie bardziej polegała na swoich sukcesach dyplomatycznych/wojskowych


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wisznu
Mroczne widmo



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Wto 23:34, 22 Sty 2008    Temat postu:

22 I 2008

Zmiany zmiany i zmiany

Lądowy Battlesystem

Wspominałem wcześniej przy paru okazjach że w końcu zostanie opracowany bitewny system bitew lądowych i już nadszedł czas by powiedzieć że w zasadzie pierwsza wersja tego systemu jest już gotowa dzięki wspólnej pracy Greviousa i Wolanda. Niedługo zostaną naniesione zmiany w statystykach wojennych oraz zostanie utworzony temat w każdej z frakcji o nazwie "parametry regimentów" podobnej do parametrów statków. Zaś jeżeli chodzi o sam system będzie on niedługo opisany w zasadach strategicznych.

Battlesystem będzie obowiązywał od wszystkich najbliższych bitew.

Obu stronom zostaną też ujawnione uzupełniające zasady co do podbojów planet.

Budżety i zamówienia

Zdecydowałem się zmienić czas składania zamówień. Od tej pory bez wyjątku zamówienia będą składane PO nastaniu nowego miesiąca a nie jak to miało miejsce niedawno - przed. Wynika to z prostej rzeczy, obie strony w czasie miesiąca robią akcję które okresowo bądź stale zwiększają swoje zyski bądź zmniejszają przeciwnikowi. Zauważyłem w ostatnim miesiącu że gdy już ktoś składa zamówienie na nowy miesiąc trudno je właściwie uregulować bo zanim do niego dojdzie są wstanie dziać sie rzeczy które w dużym stopniu kroją budżet.

Od tej pory więc na początku nowego miesiąca ja będę dawał cś w rodzaju przed budżetu. Będą tam wyliczone stałe dochody z których odejmę stałe i okresowe wydatki/straty oraz dochody/bonusy. Wszystko po to by nie doszło do nieporozumień. Obecne zamówienia nie będą temu podlegały.

Z wyjątkiem wojsk lądowych które będziecie musieli dostosować do nowego battlesystemu.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wisznu
Mroczne widmo



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Sob 22:02, 19 Kwi 2008    Temat postu:

19 IV 2008

Zwiększenie Armii lądowych

J/w. obu stronom siły lądowe zostały zwiększone dwukrotnie. Przyczyną tej decyzji było to że po przekształceniu jednostek w regimenty okazało się że siły obu frakcjom zostały drastycznie zmniejszone. Dlatego jak widzicie to tylko drobna korekta


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ragnus
Rebel Scum



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Czw 20:43, 19 Mar 2009    Temat postu:

W dniu dzisiejszym zaktualizowane zostały niektóre statystyki graczy, którzy opisali losy swoich postaci podczas przeskoku. Zmiany nie są duże, ale mam nadzieję, że dzięki temu będzie Wam łatwiej po reaktywacji Smile.

Zachęcam wszystkich pozostałych do uzupełniania karty postaci o informacje opowiadające co Wasze postacie robiły podczas wojny.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Ogłoszenia Administracyjne » Ogłoszenia różne
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group