FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Wielka Armia Republiki
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Siły Zbrojne Republiki » Wielka Armia Republiki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ragnus
Rebel Scum



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Nie 23:58, 15 Mar 2009    Temat postu: Wielka Armia Republiki

Zostało stworzonych w sumie 8 Armii systemowych. Rolą pierwszych 4 armii jest walka, każda pojedyncza armia jest przydzielona do 1 z 4 flot. Armie różną się liczebnością oraz składem. Każda Flota ma do dyspozycji małą pulę regimentów potrzebnych do bieżących uzupełnień, bez nich jednostki będą walczyć coraz gorzej. Ta pula może być oczywiście zwiększana.

Prócz tego jest druga pula dla wszystkich garnizonów. Z niej pobierane są jednostki do uzupełnień oraz jednostki do ulepszeń garnizonów sektorowych na wyższy poziom. Ilość potrzebnych regimentów do ulepszenia to ilość brakujących regimentów pomiędzy oboma poziomami. Np. Sektor Caridy mając 3 poziom potrzebuje 20 regimentów w sumie, chcąc awansować go na poziom 4 musimy wysłać na cały sektor 20 dodatkowych regimentów.

Aktualne rozmieszczenie wojsk lądowych:

1 Flota:
1 Armia Systemowa:
-- Pierwsza Grupa: Rothana
---- 1. Korpus Liniowy(Legiony 1-4 )
---- 2. Korpus Ciężki( 5-8 )
-- Druga Grupa: Ryloth
---- 3. Korpus Liniowy (Legiony 9-12 )
---- 4. Korpus Mobilny (Legiony 13-16 )
-- Trzecia Grupa: Malastare
---- 5. Korpus Liniowy (Legiony 17-20 )
---- 6. Korpus Artyleryjski (Legiony 21-24 )

Uzupełniania floty: 10 regimentów
---- 7. Korpus Ciężki (Legiony 25-28 ) został zniszczony. Potrzeba 16 reg.
---- 8. Korpus nie został sformowany


2 Flota:
2 Armia Systemowa:
-- Pierwsza Grupa: Bassandro
---- 9. Korpus Liniowy(Legiony 33-36 )
---- 10. Korpus Ciężki(Legiony 37-40 )
-- Druga Grupa: Thyffera
---- 11. Korpus Liniowy (Legiony 41-44 )
---- 12. Korpus Mobilny (Legiony 45-48 )
-- Trzecia Grupa: Duro
---- 13. Korpus Liniowy(Legiony 49-52 )
---- 14. Korpus Korpus Artyleryjski (Legiony 53-56 )

Uzupełniania floty: 10 regimentów
---- 15. Korpus nie został sformowany
---- 16. Korpus nie został sformowany


3 Flota
3 Armia Systemowa:
-- Pierwsza Grupa: Kuat
---- 17. Korpus Liniowy(Legiony 65-68 )
---- 18. Korpus Ciężki(Legiony 69-72 )
-- Druga Grupa: Carida
---- 19. Korpus Liniowy (Legiony 73-76 )
---- 20. Korpus Mobilny (Legiony 77-80 )
-- Trzecia Grupa Coruscant
----21. Korpus Liniowy(Legiony 81-84 )

Uzupełniania floty: 10 regimentów
---- 22. Korpus Korpus Artyleryjski (Legiony 53-56 ) został zniszczony. Potrzeba 16 reg.
---- 23. Korpus nie został sformowany
---- 24. Korpus nie został sformowany


4 Flota:
4 Armia Systemowa:
-- Pierwsza Grupa: Metalorn
---- 25. Korpus Liniowy(Legiony 97-100 )
---- 26. Korpus Ciężki(Legiony 101-104 )
-- Druga Grupa: Rahab
---- 27 Korpus liniowy (Legiony 105-108 ),
--Trzecia Grupa Roche
---- 29. Korpus Liniowy(Legiony 113-116 ).
---- 30. Korpus Korpus Artyleryjski (Legiony 117-119 )

Uzupełniania floty: 10 regimentów
---- 28. Korpus Mobilny (Legiony 109-112 ) został zniszczony. Potrzeba 16 reg.
---- 31. Korpus Ciężki (Legiony 121-124 ) został zniszczony. Potrzeba 16 reg.
---- 32. Korpus nie został sformowany


Garnizony
w użyciu jest: 396 Regimentów (Legiony od 129 do 227)
Rezerwy stanowią: 52 Regimenty

Jednostki elitarne
501 legion - specjalny legion stacjonujący na Coruscant, będący na rozkazy kanclerza.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ragnus dnia Śro 20:28, 18 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ragnus
Rebel Scum



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Nie 23:59, 15 Mar 2009    Temat postu:

Legiony( w nawiasach regimenty)
Piechota (3x Piechota, 1x Mobilny )
Pancerny: (1x Mobilny, 2x Ciężki, 1x Artyleria)
Artyleryjski: (1x Mobilny, 1x Ciężki, 2x Artyleria)
Mobilny (2x Piechota, 2x Mobilny)

Korpusy (w nawiasach legiony, za nawiasem regimenty)
Liniowy - (3xPiechota+1xArtyleryjski) Suma: 9xP, 4xM, 1xC, 2xA
Ciężki - (1xPiechota+2xCiężki+1xArtyleryjski) Suma: 3xP, 4xM, 5xC 4xA
Mobilny - (3xMobilny+1xCiężki) Suma: 6xP, 7xM, 2xC, 1xA
Artyleryjski - (2xPiechota+2xArtyleryjski) Suma: 6xP, 4xM, 2xC, 4xA,

----------------------------------------------------------------------------
Czyli 1 Korpus składa się z :
1. Legionu Piechoty (3 Regimentów piechoty, 1 Regimentu mobilnego)
2. Legionu Piechoty (3 Regimentów piechoty, 1 Regimentu mobilnego)
3. Legionu Piechoty (3 Regimentów piechoty, 1 Regimentu mobilnego)
4. Legionu Artyleryjskiego (1 regimentu mobilnego, 1 Regimentu ciężkiego, 2 Regimentów Artylerii)

6 Korpus składa się z:
21. Legionu Piechoty (3 Regimentów piechoty, 1 Regimentu mobilnego)
22. Legionu Piechoty (3 Regimentów piechoty, 1 Regimentu mobilnego)
23. Legionu Artyleryjskiego (1 regimentu mobilnego, 1 Regimentu ciężkiego, 2 Regimentów Artylerii)
24. Legionu Artyleryjskiego (1 regimentu mobilnego, 1 Regimentu ciężkiego, 2 Regimentów Artylerii)
----------------------------------------------------------------------------

Piechota klonów (posiada AT-RT)
Liczebność 2 000
- Zasięg 1 km
- Prędkość 1 km/15 minut
- męczą się po walce trwającej około 5 godzin
- dążenie do wykonania rozkazu za wszelką cenę,
- zdolność okopywania sie
- Szybki transport na Laatach. przerzucenie całego regimentu na odległość 5 kilometrów w ciągu 15 minut

Regiment repulsorowy (Speedery, czołgi sabery)
- Zasięg 1 km
- Prędkość 5 km/15 minut
- Szarża - Podczas szarży jednostki pancerne są znacznie bardziej wrażliwe na atak. zmniejsza się obrona za cenę wzrostu prędkości i ataku.
- Uderz i uciekaj - taktyka walki z doskoku. zmniejszona sila ognia zwiększona obrona

Regiment Ciężki (jurgenaut, AT-TE)
- Zasięg 3 km
- Prędkość 3 km/15 minut
- Koncentracja ognia - zwiększone obrażenia dla określonego celu, za cenę obniżonej obrony i manewrowości.
- Pancerny mur- zwiększona obrona towarzyszących im jednostek piechoty.

Artyleria (SPHA-T) 5 KC
- Zasięg 10 km
- Prędkość 2 km/15 minut
- Niszczenie okrętów i desantowców.
- wrażliwa na wszelkie ataki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ragnus dnia Śro 19:07, 25 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Siły Zbrojne Republiki » Wielka Armia Republiki
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group