FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Prototypy broni naziemnych dla konfederacji
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Archiwum » Prototypy broni naziemnych dla konfederacji
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Iron Lycan
Porucznik Separatystów



Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z dzikiej i nieznanej planety Hexon

 Post Wysłany: Śro 15:25, 27 Wrz 2006    Temat postu: Prototypy broni naziemnych dla konfederacji

Nikt nietknął jeszcze tego tematu, jako iż moja postać jest dowódcą tego typu odziałów to zamierzam rozbudowywać ten temat.


mój pierwszy prototyp:

SBD-AM

Super Battle Droid - advanced moves

Powstał aby dać możliwość lepszego poruszania się SBD. Standardowe modele to zwykła piechota. Ten model jest clżejszy ale jego ramiona się nieco szersze. SBD-AM potrafi wykonać skok lub wspiąć się na skalną ścianę gdyż wzmocniono jego silniki ruchowe. Na dodatek posiada też ostre szpony na końcach palców która także zostały wzmocnione aby dać możliwość używania liny. Jego ruszy są niesłyszalne jeśli zajdzie taka potrzeba, wyciszanie tych dzwięków powoduje większe zużywanie mocy. Na stopach SBD-AM posiada także specjalną, miękką mate anty poślizgową która zapobiega poślizgom na zlodowaciałym lub mokrym terenie oraz uniemożliwia wykrycie droida nawet na metalowej podłodze. SBD-AM posiada też dodatkowe oczy co daje lepszą celność strzałow, nawet na dlakie dystanse oraz w ruchu.

Jego koszt to cena ok. 2,5 zwykłego SBD


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Żbik
Wredny kocur



Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Twojego najgorszego koszmaru

 Post Wysłany: Śro 16:15, 27 Wrz 2006    Temat postu:

Hej,
Prawdopodbnie bede sie zajmował wstepna selekcja projektow naziemnych (ale to jeszcze nie jest pewne) Co rodzi pewien problem (a może to zaleta)
gdyż jestem zwolennikiem szczegółowych projektów, czyli dokładnego opisania do czego ta jednostka służy, w co jest uzbrojona etc. Nie chodzi od razu o jakies fachowe nazwy lecz o precyzje. Im lepiej MG rozumie co to za jednsotka tym lepiej dla gracza. Napisz czy akcpetujesz ta szczegolowosc (inni w sumie tez moga)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Iron Lycan
Porucznik Separatystów



Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z dzikiej i nieznanej planety Hexon

 Post Wysłany: Śro 16:18, 27 Wrz 2006    Temat postu:

Zgadzam się na większą szczegółowość, będę starał się pisać precyzyjniej o moich projektach

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Grievous
Generał Separatystów



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Kantyny

 Post Wysłany: Śro 17:56, 27 Wrz 2006    Temat postu:

Wrotka

[link widoczny dla zalogowanych]

Urządzenie bojowe wsparcia piechoty. Wyposażone w 4 koła oraz okładzinowy kołek hamujący. Umozliwia szybkie przemieszczanie jednostek naziemnych w terenie zurbanizowanym. Prosta i trwała konstrókcja oraz rózne warianty umożliwiają liczne zastosowania bojowe.
Wrotka po zdemontowaniu może służyć jako broń ręczna miotana o zasięgu do 30metrów. Jednak jej efektywny zasię to około 10 metrów. Niestety zdolnści penertracyjne wrotki jako pocisku sa niewielkie zatam zaleca sie jej użycie przeciwko celom niepoancerzonym.
Zastosowanie wrotki pułapki jest powszechnie znane. Wrotkę pułapkę łatwo zamaskować stawiając obok niej 20 tonowy generator maskujacy albo inny środek odwracający uwagę (budka z piwem) Efektywnie użyta doprowadza do drastycznego spadku morale przeciwnika i wzrostu morale wojsk własnych.

Koszt jednostkowy 25 kredytów.
W komplecie z czajnikiem 75 kredytów.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Żbik
Wredny kocur



Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Twojego najgorszego koszmaru

 Post Wysłany: Śro 19:17, 27 Wrz 2006    Temat postu:

Grevorius, czy wrotka jest bronia autonomiczna? raczej myslalem o zgłaszaniu gotowych robotów, pojazdów a nie elementów uzbrojenia. Czyli np Urban Skate Battle Droid .

Kod:


[b] Nazwa: [/b]
[b] Typ: [/b]
[b] Przeznaczenie: [/b]
[b] Wygląd: [/b]
[b] Grafiki: [/b]
[b] Wymiary: [/b]
[b] Napęd: [/b]
[b] Prędkość:  [/b]
[b] Pancerz: [/b]
[b] Ładowność: [/b]
[b] Osłony: [/b]
[b] Uzbrojenie: [/b]
[b] Sensory: [/b]
[b] Inne systemy: [/b]
[b] Inne wyposażenie: [/b]
[b] Ograniczenia/wady: [/b]
[b] Popularność: [/b]
[b] Sugerowana cena: [/b]



No i co chodzi:
Nazwa powinna być pełna
Typ to np czołg, ciężka artyleria, jednostka zwiadu
Prędkość powinna być w formacie (ostrożna)/zwykła/Szybka np dla człowieka jest to 2/5/10
Jeżli dana jednostka czegoś nie ma np osłon to można pozycje wykasować.
Wymiary podajemy tylko istotne, czyli dla droida wystarczy tylko wysokosc ale już czołg powinnien mieć wszystko.
Napęd to sposób poruszania się, np kroczący 6 nożny, albo repursory.
Inne systemy to np generator pola maskującego, zestaw narzędzi
Wyposażenie to np granaty dymne,
Cene podajemy w Battle Droidach np 2,5 BD
Grafika nie jest obowiązkowa.


Przykład:

Nazwa: Pathfinder Various Terrein Armor Wheel Vessel
Typ: Pojazd Terenowy
Przeznaczenie: Transport żołnierzy w trudnym terenie, wspieranie piechoty.
Wygląd: Ośmiokołowy pojazd, koła ustawione na wspornikach ułatwiającyc pokonywania nierówności. Na górze pojazdu znajduje się wieżyczka z podwójnym cieżko autoblasterem. Otwarta przestrzeń ładunkowa znajduje się z tyłu pojazdu gdzie może też być ustawione dodatkowe uzbrojenie.
Grafiki: [link widoczny dla zalogowanych]
Wymiary: d8m/s3m/w2,5m
Napęd: 8 kołowy
Prędkość: 10/50/150 km/g
Pancerz: średni
Ładowność: 30 droidów/3tony
Uzbrojenie:
- Podwójny Ciężki Autoblaster na wieżyczce
Sugerowana cena: 80BD


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Żbik dnia Czw 21:49, 28 Wrz 2006, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Iron Lycan
Porucznik Separatystów



Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z dzikiej i nieznanej planety Hexon

 Post Wysłany: Czw 17:21, 28 Wrz 2006    Temat postu:

Nazwa: ABA - Advaced Battle Armor
Typ: Pancerz Bojowy
Przeznaczenie: Wzmocnienie jednostek organicznych poprzez danie im własego pnacerza i osłony energetycznej.
Wygląd: Duży, kroczący droid
Grafiki:
Wymiary: d1,5m/s2m/w2,5
Napęd: kroczący
Prędkość: 5/10/25 km/h
Pancerz: średni
Ładowność: 1 człekopodobna istota
Osłony: dobre - ciężkie
Uzbrojenie: 2 powójne działa blaserowe, lekka wyrzutnia rakiet ( 3 sztuki załadowane + 12 zapasowych )
Sensory: noktowizor, termowizor, wykrywacz ruchu
Inne systemy: system naprowadzania pocisków dalekiego zasięgu
Inne wyposażenie: zestaw zapasowych procesorów i innych niebędnych części do naprawy siebie lub innych maszyn
Ograniczenia/wady: brak możliwości schylania się, wstawanie z pozycji leżacej może zająć troche czasu, klimatyzacja i ogrzewanie musi być wyłącznoe podczas walki gdyż niepozwala to na pełne wykorzystanie tarcz i broni
Sugerowana cena: 100 BD
Popularność: średnia
Własne komentarze: ciężki silny i odporny a nadodatek celny lecz niezgrabny, dość powolny w porównaniu do czołgu, pasuje tylko dla osób o wzroście w granicach 170 - 195 cm. Czyli za duży jak dla mnie ( mam 2,5 metra czyli tyle co ta maszyna ). Kierowca siedzi wewnątrz maszyny, jego nogi są wewnątrz ud ABA. Kierowca ma cyfrowy monitor i zapasowe okienko ( które jest zwykle zamknięte ) które pozwalają mu widzieć okolicę. Rozkazy można wydawać przez głośnik lub mikrofon.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Iron Lycan dnia Pią 17:03, 29 Wrz 2006, w całości zmieniany 3 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Żbik
Wredny kocur



Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Twojego najgorszego koszmaru

 Post Wysłany: Czw 21:52, 28 Wrz 2006    Temat postu:

Uwagi:
1. Ładnie opisany.
2. Uzbrojenie, zamien lasery na blastery i nie wiem co rozumiesz przez wyrzutnie dalekiego zasiegu? Pamiętajmy że jest to mimo wszystko jednostka piechoty a nie artyleria, moze wystarczy zastapic to granatnikiem, albo czym w rodzaju panzerfausta?
Wieksze pociski po prostu nie zmieszcza sie na tak malego pancerza.
3. W przeznaczeniu można pisać o najdogodniejszym środowisku, np ze ejdnostka górska, albo do walk miejskich, bagiennych. Rozumiem ze ten model jest uniwersalny wiec jest dobrze.
4. jesli chodzi o bronie to mozna poslugiwac sie taka oto uproszczona systematyka
Blastery - standardowa broń pociski termiczne.
Ciężkie Blastery - jw tylko większe działo.
Autoblaster - cos jak karabin maszynowy, większe zużycie mocy trzęsie, raczej wymaga czegoś do przymocowania (np opancerzonego wozu)
Lasery - wbrew pozorom zwykły laser jest w skali naziemnej jest już potężną bronią.
Broń Jonowa - może być zarówno w wersji podręcznej jak i jako działo. Nie niszczy lecz paraliżuje albo niszczy elektronike.
Granatik - wyrzuca granaty, dośc ograniczony zasięg
Moździerz - nie trzeba tłumaczyć.
Lekka wyrzutnia - coś w rodzaju panzerfausta
Wyrzutnia rakiet - coś większego, często w formie wielolufowej.
Torbolasery - bardzo rzadkie, używane najcześciej do niszczenia umocnień.
5. W przypadku KNS łatwiej jest załatwić odpowiednie oprogramowanie zamiast upychać w środku organiczną istotę. (chyba żeby robic cybrogi np ze skazańców) ale mi tam wszystko jedno.
6. Cena po poprawieniu na blastery i wyjaśnieniu wyrzutni będzie dobra.
7. Dodałem nowe pole "Popularność" chodzi o to by określić czy chcesz aby dany model stał się podstawowym elementem wojska czy też tylko w przypadkach indywidualnych. Uwaga, jednostki wasze beda wypierac inne jednostki Konfederacji. Np jak zaprojektujesz nowy transporter opancerzony i zdecydujesz ze bedzie w kazdej armi to MTT bylby wyparty tym modelem. Mozna tez w tej kategorii napisac np "Tylko w rejonach gorskich"


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Iron Lycan
Porucznik Separatystów



Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z dzikiej i nieznanej planety Hexon

 Post Wysłany: Pią 17:05, 29 Wrz 2006    Temat postu:

poprawiłem, ale chodzi mi też o to aby ABA był pojazdem dla organicznych dowódców a nie kolejnym bezmyślnym robotem którego trzeba by uczyć lub programować, ale zawsze możecie walnąć do środka droida który by tym pokierowa


a chyba że tak, ale to też można napisać "zbroja dla dowódców"


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Iron Lycan
Porucznik Separatystów



Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z dzikiej i nieznanej planety Hexon

 Post Wysłany: Pią 19:22, 20 Paź 2006    Temat postu:

Nazwa: Antiorbital Laser Canon - ALC - antyorbitalne działo laserowe
Typ: Ciężka altyleria ( przeciwko okrętom na orbicie planety )
Przeznaczenie: Ostrzał z bardzo znacznej odległości dużych i powilnych obiektów znajdujących się na orbicie.
Wygląd: Platforma z zamontowanym działem i antenami satelitarnymi
Grafiki:
Wymiary: d14m,s14m,w5,5m
Napęd: gąsienicowy
Prędkość: 8km/h
Pancerz: słaby, średniej grubości blacha odporna na wysoką temperaturę
Ładowność: nieznana
Osłony: dobre
Uzbrojenie: 1 działo laserowe dalekiego zasięgo
Sensory: 4 anteny na sobie + dodatkowe pozwalające na jeszcze celniejsze strzelanie
Inne systemy: brak
Inne wyposażenie: brak
Ograniczenia/wady: powolność, mała mobilność, rozmiary, aby oddać strzał trzeba zdjąć osłony na kilka sekund, strzelanie z częstotliwością 15/h
Popularność: mała, tylko obrona ważnych planet
Sugerowana cena: 250 BD
[b]Własne komentarze: [b]Duże dzialo, ciężkie i powolne lecz potężne i celne. Potrafi zestrzelić kilkoma celnymi strzałami obiekt znajdujący się na orbicie planety, może być to np: statek republiki, aby go zniszyć możemy wykorzystać 2 metody :
1. Używamy 1 trybu strzału, jest to jeden lecz skondensowany strzał który w momencie trafienia eksploduje i uszkadza osłony, kadłub oraz obiekty w odległości do 250m od miejsca trafienia ( szlak trafia wylatujące mysśliwce jeżeli wyalują z hangaru który jest właśnie trafiany.
2.Używamy 2 trybu strzału czyli długa i celna wiązka, niejst zbyt grupa lecz 1 celnym cięciem można pozbawić statek osłon ( trafienie od czbka statku do ogona ) oraz przeciąć na 2 części pozbawiony osłon obiekt.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Iron Lycan dnia Pią 19:40, 20 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mico Reglia
Agent Wywiadu Separatystów



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Skąd: Corelia

 Post Wysłany: Pią 19:38, 20 Paź 2006    Temat postu:

Takie cacko bardzo by wspomogło bitwy kosmiczne, lecz chyba trochę przesadziłeś z jego mocą Smile Ale itak jestem za Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Iron Lycan
Porucznik Separatystów



Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z dzikiej i nieznanej planety Hexon

 Post Wysłany: Pią 19:40, 20 Paź 2006    Temat postu:

no to zmniejszmy szybkostrzelność do np: 15/h ( 15 strzałów na godzinę )

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Żbik
Wredny kocur



Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Twojego najgorszego koszmaru

 Post Wysłany: Pią 19:58, 20 Paź 2006    Temat postu:

Ok chłopaki tylko na początek mała uwaga:
Za sprawą ustawy (patrzcie zasady) zostały wprowadzone ograniczenia w nowych jednostkach. Przedewszystkim nie moze nic zostac ustalone do czasu az wrocicie z misji:-) Jest też problematyczne wasz dostep do jednostek badawczych.
Akurat w tym wypadku jest troche lepiej gdzyż ta jednostka rzeczywiście coś wnosi do świata gry: No i pare uwag:
1. Laserek dla kosmosu to pikuś, przedewszystkim nie ma zasiegu, jesli juz to Turbolaser.
2. Co za tym idzie jesli chcecie to zrobic ruchome to będzie to większy behemot (tak o 5 metrów w kazdą stronę. Cena będzie w okolicach 2-3KC jeśli juz
3. Czestotliwosc to maksymalnie 6/g to i tak sporo. Zapomnijcie o super strzałach. Bedzie to miało moc turbolasera. Nawet zwykła korweta może wytrzymać z 5 trafień.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Iron Lycan
Porucznik Separatystów



Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z dzikiej i nieznanej planety Hexon

 Post Wysłany: Pią 20:03, 20 Paź 2006    Temat postu:

hmmm, a co jeśli dodamy do tego wersję z działem jonowym o dlaekim zaięgu ( niewiem czy to możliwe ) które strzelałoby jednocześnie z turbolaserem, ( taka fuzja ).
Czy to możliwe i dość silne oraz celne?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Iron Lycan
Porucznik Separatystów



Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z dzikiej i nieznanej planety Hexon

 Post Wysłany: Śro 20:48, 08 Lis 2006    Temat postu:

Nazwa: 4AND - 4 arm ninja droid
Typ: droid
Przeznaczenie: ciche i skryte operacje
Wygląd: jak gen. Grievous
Grafiki:
Wymiary: podobne do gen Greivousa
Napęd: kroczący
Prędkość: porównywalna z gen Grievousem
Pancerz: lekki
Ładowność: tyle ile zmieści się w rękach
Uzbrojenie: 4 miecze ( świetlne lub vibroostrza ) oraz dowolna broń ręczna, mały tubolaser oraz auto-papug
Sensory: noktowizor, podczerwień,
Inne systemy: zaawansowane SI,
Inne wyposażenie: generator mgły ( mała mgła otaczająca droida , kolor czarny lub biały)
Ograniczenia/wady: brak
Popularność: tylko do tajnych i skrytych misji
Sugerowana cena: 25 BD
Podsumowanie projektu: Droid to mechaniczna wersja Grievousa. Podczas użycia generatora mgły może sprawiać demoniczne wrażenie, (może jak ktoś z Republiki zauważy takiego za swoim oknem to narobi w gacie ). Jest szykbi, zwinny, intelignetny lecz niedorówna generałowi.

Misja skończona? Nie, więc co to za domaganie się? No dobra 200 dnia wojny biuro projektów powie co myśli o tym projekcie


już koniec misji


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Iron Lycan
Porucznik Separatystów



Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z dzikiej i nieznanej planety Hexon

 Post Wysłany: Wto 19:19, 21 Lis 2006    Temat postu:

i jak, już dawno koniec misji

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Visper
Gość







 Post Wysłany: Wto 19:47, 21 Lis 2006    Temat postu:

Lycan, twoja postać nie jest konstruktorem (myle się?), chyba nie tak dawne postanowienia mówią wyraźnie w jaki sposób się to odbywa.
 Powrót do góry »
Żbik
Wredny kocur



Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Twojego najgorszego koszmaru

 Post Wysłany: Wto 19:50, 21 Lis 2006    Temat postu:

dobrze mówi, zwłasza po absencji Ragnusa dzień sepa się skończył i projekty będa rozpatrywane tylko w ostateczności, gdy jest to dzieło Konstruktora albo kogoś z dominującą funkcją przedsiębiorcy ( u was Mak i Tambor ledwo podpadaja) a najlepiej po prostu złożyć zamówienie: chcemy coś co by... i tu oczekiwany efekt. żadnego wymienianai dział czy kłócenia się o metry kadłuba.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Visper
Gość







 Post Wysłany: Wto 20:27, 21 Lis 2006    Temat postu:

A właśnie żbiku, było by ładnie(naprawdę ładnie) gdybyś nam napisał które tu opisane projekty przed nowym prawem zostały zaakceptowane do gry.... przydało by się.
 Powrót do góry »
Iron Lycan
Porucznik Separatystów



Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z dzikiej i nieznanej planety Hexon

 Post Wysłany: Śro 15:13, 22 Lis 2006    Temat postu:

a mógłbym zaprojektować jakiś pojazd na swój użytek?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Żbik
Wredny kocur



Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Twojego najgorszego koszmaru

 Post Wysłany: Śro 16:40, 22 Lis 2006    Temat postu:

nie,
wiem jestem paskudny


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Archiwum » Prototypy broni naziemnych dla konfederacji
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group