FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Przetarg Na nowy model okrętu Liniowego KNS
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Archiwum » Przetarg Na nowy model okrętu Liniowego KNS
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Generał Grievous
Generał Separatystów



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Kantyny

 Post Wysłany: Sob 22:12, 11 Mar 2006    Temat postu: Przetarg Na nowy model okrętu Liniowego KNS

[off] Jako że Republikanie mają swój przetarg na nowe konstrukcje okretów , to my nie będziemy gorsi. W trosce o zachowanie równowagi sił proponuję wprowadzic odpowiednik owego przetargu po stronie KNS. Gracze występując w imieniu korporacji bądź producentów będą przedstawia projekty okrętów. MG natomiast będą je masakrowac i blokowac ich dopuszczenie do gry Wink Pamiętajmy ze nie ma rzeczy doskonałych z wyjątkiem ISD II
zatem nie pudzianizujmy, niech każdy z okrętów posiada zalety i wady.[off]

Co prawda Flota Konfederacji jest potężna i niezwycięzona. jednak nieco mało różnorodna. Zatem z przyjemnością mam zaszczyt zachęcic do przedstawienia wszelkich projektów oferowanych przez liczne konsorcja wchodzące w skład KNS.
Jeżeli istnieje taka możliwosc KNS edzie wdzieczne za przekazanie funkcjonujących już we flotach korporacji jednostek bojowych. Oczywiście wynajęcie owych okrętów będzie sowicie wynagrodzone przez władze KNS.

Da BIG MADAFAKA

[off] Okręt jest przepakowany na maksa i Stanowczo zbyt potężny ale moze byc odpowiedzią na wynalazki Republiki i doskonałym liniowcem. Jestem za jego wprowadzeniem tylko w sytuacji wyjątkowej. Musicie jednak przyzna ze robi wrażenie Very Happy [off]

SDP Alan (Super Duper Pudzianator)

Phindian Syndicate Battleship
[link widoczny dla zalogowanych]

Okręt zbudowany przez jedną z najbogatszych korporacji Phindian Syndicate. Jest on jednostką flagową i dumą całej organizacji z Racji swych rozmiarów jest wykorzystywany jako środek odstraszania i manifestacji siły. Jego utrzymanie kosztuje fortunę podobnie jak obsługa i serwis. w zamian Okręt oferuje niewyobrażalną wprost potęgę i siłe ognia równą eskadrze Munificentów. W celu zdobycia okrętu tej klasy konieczne byłoby przekonanie Phinidian do przyłaczenia sie do KNS

Długośc 7,500 metrów
Załoga: 255,208
Pasażerowie 55,000
Zdolnośc operacyjna pow roku
Tarcze zapewniające ochronę porównywalną z okrętem klasy providence.

uzbrojenie:
100 Ciężkich dział laserowych. W wieżyczkach 30 dziobowych, po 20 burtowych, 30 rufowych.
160 Baterii TurboLaserów Fire Arc: 60 Dziobowych, 40 burtowych, 20 rufowych
18 promieni ściągających 6 dziobowych, 6 burtowych, 6 rufowych
Dodatkowo setki działek obrony punktowej rozmieszczonych na całej długości okrętu.
Zabiera 10 eskadr myśliwskich + transportowce.

Zalety jednostki
- olbrzymia siła ognia
-znaczenie psychologiczne jakie wywołuje samo jej pojawienie się.

Wadami oketu są:
-Cena jednostki, koszty utrzymania i obsługi.
-niska prędkośc i zwrotnosc
-problemy z dystrybucję energii i wprzypadku uszkodzenia jednego z reaktorów okret traci znaczą cześc zdolności bojowych.

[off Panowanie DS to później Smile a poważnie, jeżeli byłaby misja przyłącz firme, to można by nawet coś takiego zaakceptować, oczywiście czerpałoby to pieniadze że hej i troche by potrwała produkcja ] [/color]

Koszt tego okrętu to w przybliżeniu 8000 (koszt muminka to 400) to raz
dwa - w całej galaktyce nie ma stoczni, która mogłaby go wybudować.
Twisted Evil

Przecież wyraźnie zaznaczyłęm ze okręt może byc wprowadzony wyłacznie w sytuacjii gdy republika Wyskoczy z Mandatorami I lub II albo czymś podobnym. Co do możliwości jego produkcji to nie takie cudeńka budowali przodkowie :p


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Generał Grievous dnia Nie 17:30, 18 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Grievous
Generał Separatystów



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Kantyny

 Post Wysłany: Sob 23:50, 11 Mar 2006    Temat postu:

Okrety Liniowe.

Krążownik Fantail

[off]Teoretycznie jest to jednostka kanoniczna ale jedyna wzmianka jaką znalazłem to taka że Był. Wspomniany jest w labiryncie zła jednak nie ma zadnych specyfikacji więc teraz już będą Very Happy [off]

[link widoczny dla zalogowanych]

Okret wytworzony przez Sojusz Korporacyjny. Miał stanowic w załorzeniu trzon Floty obronnej korporacji. Jegogłównym zadaniem miała byc ochrona interesów i przedstawicielstw Sojuszu. Dlatego też główną zaletą okrętu jest jego olbrzymia prędkośc i Moc osłon. Niestety Za siłę defensywną zapłacono zdolnościami ofensywnymi jednostki.

Jak dla mnie jest to lotniskowiec taktyczny:-)

Długośc: 500 m
Załoga 250 osób
Roboty: 350
Naped nadprzestrzenny 1 klasa
Moc osłon 2x silniejsze od klasy Rescuant. hmm no ok
Wzmocniony i opancerzony kadłub.
Zdolnośc operacyjna 4 miesiące.

Uzbrojenie:
- 6 podwójnych Turbolaserów osadzonych w wieżach. ( 2 na dziobie i po 2 na górze i dole kadłuba. )
- 10 burtowych bateri Cięzkich laserów 5 na każdą burtę.
- 50 stanowisk obrony punktowej rozmieszczonych na pokładzie całego okętu.

mozliwośc przewozu 2 eskadr myśliwskich (zwykłe)
Pojemnośc ładowni 5000 m2
Brak możliwości transportu jednostek desantowych nie licząc 100 osobowej grupy abordażowej.

Zalety okrętu:
- silne tarcze
- szybkośc

Wadami okrętu są
- słabe uzbrojenie
- mała pojemnośc Hangarów i ładowni. no bez przesady jak na ta wielkosc hangary ma ok
- w momencie aktywacji tarcz prędkość leci na łeb na szyje


Khaleesh Star Frigate

[link widoczny dla zalogowanych]

Okręt wojenny opracowany przez pobratymców Gen grievousa. Jednostka bojowa krótkiego zasięgu i stosunkowo przestarzałej konstrukcji wymagająca licznych unowocześnien jednak wyposarzona w Potężną broń jaka jest podwójne działo plazmowe zamontowane w obrotowej wiezy. Działom plazmowym mówimy zdecydowane nie:-) Okety tej klasy wchodzą w skład Floty Khalee i są śmiertelnie groźne na bliskich dystansach.

Długośc: 350 m
Załoga 150 osób
Roboty: 300
Pasażerowie - Brak
Desant -150 żołnierzy.
Ładownie - 2500 m2
Zdolnośc operacyjna - 2 miesiące.
pancerz - bardzo wytrzymały stop wrażliwy jedynie na uderzenia pocisków kinetycznych (torpedy, Gauss) wierzysz folderom reklamowym?
Tarcze - średnie osłony klasy okrętów cywilnych. - możliwośc modernizacji.
Kontyngent mysliwski - Brak

Uzbrojenie
- 1 Podwójne Cięzkie działo plazmowe. (mały zasięg duża siła ognia) może zamień tą plazme na wyrzutnie rakiet skutek podobny a nie ma broblemu z plazmą
- 4 dziobowe działa plazmowe. jw
- 12 działek plazmowych obrony punktowej rozmieszczonych na kadłubie jednostki.

- Dwie Dziobowe wyrzutnie ciężkich rakiet protonowych
- 4x boczne wyrzutnie torped protonowych
- 12 podwójnych działek laserowych



Zalety.
- Siła ognia
- zwrotnosc
- wytrzymałośc
- Torpedy

Wady:
- Krótki zasięg uzbrojenia
- słabe tarcze
- brak myśliwców
- Działą Plazmowe
Ewentualne wprowadzenie Plazmy:
- wymaga jakiegoś super gazu który jest tylko na jednej planecie itp
- jak coś jest opancerzone to i efekty beda ponizej oczekiwań
- broń obusieczna, po odpaleniu przez jakiś czas pozostaje chmura gazu, która równie dobrze niszczy własne jednostki
- gaz szybko sie kończy ( na pokładzie)


Wersja Po modyfikacji

Khaleesh Star Frigate

[link widoczny dla zalogowanych]

Okręt wojenny opracowany przez pobratymców Gen grievousa. Jednostka bojowa krótkiego zasięgu i stosunkowo przestarzałej konstrukcji wymagająca licznych unowocześnien jednak wyposarzona w Potężną broń jaka jest podwójne działo Gaussa zamontowane w obrotowej wiezy. Okety tej klasy wchodzą w skład Floty Khalee i są śmiertelnie groźne na średnich dystansach.

Długośc: 350 m
Załoga 150 osób
Pasażerowie - Brak
Desant -150 żołnierzy.
Ładownie - 2500 m2
Zdolnośc operacyjna - 2 miesiące.
pancerz - średnio wytrzymały
Tarcze - średnie osłony klasy okrętów cywilnych. - możliwośc modernizacji.
Kontyngent mysliwski - Brak

Uzbrojenie
- 1 Podwójne Cięzkie działo Gaussa. (Duży zasięg średnia siła ognia)
- 4 dziobowe działa Gaussa
- 24 działka Gaussa obrony punktowej rozmieszczone na kadłubie jednostki.




Zalety.
- Siła ognia
- zwrotnosc
- wytrzymałośc


Wady:
- Uzbrojenie wymagające amunicji
- słabe tarcze
- brak myśliwców

W ramach modernizacji jednostka moze zostac przezbrojona w standardowe uzbrojenie KNS składające sie z

2x Ciężkie wyrzutnie rakietowe.
4x Dziobowe wyrzutnie torped protonowych
24x działka laserowe obrony punktowej.

Fregata Presidente Gilldi Handlowej. - zatwierdzona i przeniosiono


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Generał Grievous dnia Nie 17:28, 18 Cze 2006, w całości zmieniany 4 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Grievous
Generał Separatystów



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Kantyny

 Post Wysłany: Nie 20:40, 18 Cze 2006    Temat postu:

Usprawnienia / Modyfikacje


Desantowiec Osłonowy

Desantowiec klasy C-9979

Zasadniczo nie rózni sie zewnetrznie od swojego zwykłego kuzyna. Jedyną widoczną modyfikacją jest zamiana działek laserowych na przeciwlotnicze wierzyczki.

Główną modyfikacją jest umieszczenie w "skrzydłach" transportowca setek rakiet przeciwloniczych typu wystrzel i zapomnij.

Standardowe rakiety średniego zasiegu zostały zamontowane w pionowych wyrzutniach znajdujacych sie w ładowniach jednostki. Poniewaz okret nie przewozi ładunku mozliwe było zmiesczenie dużej liczby pocisków.

Jednostka jest w stanie wystrzelic salwe 120 pocisków równocześnie
60 wyrutni w górnyym pokładzie i 60 w dolnym pokładzie.
Na każdą wyrzutnie przypada 10 zapasowych rakiet przełaowywanych automatycznie.

Wadą okrętu jest Ograniczona amunicja i brak odporności na atak jednostki liniowej.

Zaletą jest masakrowanie mysliwców gdy tylko znajdą sie w zasięgu.
Idealna jednostka eskortowa dla floty inwazyjnej.

Lucrehulk - Latająca forteca.

[link widoczny dla zalogowanych]

przebudowa standardowego okrętu transportowego na maszyne bojowa wymaga poświecenia wielkich ilosci czsu materiałów i pieniędzy. Jednak Konfederacja Niepodległych Systemów potrzebuje jednostek liniowych znacznie górujących siłą ognia nad nowymi modelami republikańskich okrętów. Dlatego tez opracowano plany Moderniczacji standardowego okrętu klasy LH.

Główną zmiana jest zredukowanie do minimum przestrzeni łądunkowej wewnątrz okrętu. Olbrzymia jednostka została pozbawiona swych ładowmni w ich miejsce znalazły się reaktory zapewniające Zasilanie dla 6 dział jonowych, takich samych jak te montowane na Munificentach. Same działa mają minimalną możliwośc ruchu i zasadniczo strzelają jedynie w cel znajdujący się bezpośrednio pred dziobem okrętu.
Nadmiar energi pochodzący z reaktorów przekazywany jest na dodatkowe tacze stanowiace osłone jednostki. Co Ciekawe konstruktorzy wzmocnili jedynie tarcze dziobowe okrętu pozostaawiając boki i tył jednostki pod osłoną stposunkowo słabych tarcz standardowych.

Również w uzbrojeniu okrętu zaszło kilka poważnych zmian.
Oprócz wspomnianuych juz 6 dział Jonowych na pokładzie okrętu znajdują się baterie podwójnych turbolaserów. W sile 20 roszmieszczone są wokół górnej i dolnej części pierścienia tworzacego okręt. Jednak w taki sposób ze 10 z nich jest w stanie prowadzic ogień na wprost w kierunku dziobu okrętu.
Oprócz dział turbolaserowych oket jest chroniony przez liczne działa laserowe stanowiące osłonę przeciwmyśliwską. rozmieszcone na całej powierzchni jednostki działka mają za zadanie osłaniac wrażliwe punkty okretu. Na powierzchni kuli stanowiącej serce okrętu znajduje się 10 działek przeciwlotniczych sprężonych z promieniami sciągającymi małej mocy. Są one bardzo precyzyjne i na tyle silne żeby spowolnic lot myśliwca przez krótki czas. W zuupełności wystarcza to na zestrzelenie go przez siły obrony.

Kontyngent myśliwski jednostki jest znacznie zredukowany z 30 pierwotnie zabieranych eskadr na pokładzie miejsce znajduje jedynie 6 eskadr Vulture lub 3 eskadry myśliwców załogowych.

Średnica: 3,170 m
Załoga: 150 osób
Roboty: 500
Pasażerowie: 1 tys
Ładowność: około 50 000 ton
Hangary: 3eskadry zwykłych myśliwców lub 6 droidów
Pancerz: 120 RU
Osłony: 90 SBD (na dziobie 160 SBD)
Szybkość: 2/2/2 (bojowa/operacyjna/teoretyczna)
Zwrotność: -4 (troszke lepiej niż stacja bojowa:-)
Uzbrojenie: 6x Ciężkie działa jonowe (na dziobie) 20 razy podwójny turbolaser, kilkaset punktów obrony przeciwklotniczej.
Surowce: 6 ( modyfikacje + 2 )
Cena: 450 KC ( modyfikacje + 200 KC)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Grievous
Generał Separatystów



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Kantyny

 Post Wysłany: Nie 11:39, 06 Sie 2006    Temat postu:

Diamond Immobilizer - Okręt przechwytujący.

Kolejna modyfikacja powstała na pokładzie Diamond Cruisiera. Dzieki połączeniu technologi wytwarzania studni grawitacyjnej oraz Szybkości i przestrzeni ładunkowej transportowca udało ise uzyskac jednostkę bedąca w stanie uniemozliwic wrogowi ucieczke i tym samym wystawiającą go na ostrzał ze strony Okrętów liniowych.
Dwa generatory studni grawitacyjnej zamontowane po obu stronach mostka dostarczały wystarczającej siły do powstrzymania każdego przeciwniika. Jednak ich aktywacja pociągała za sobą drastyczny spadek prędkości. Mimo dodatkowego reaktora okręt tracił niemal cała zdolnośc manewnrową. Jednak wzmocnione tarcze nadal dawały jednostce szanse na przetrwanie na polu walki.

Długość: 120 m
Szerokość: 500m
Załoga: 30
Roboty: 40
Pasażerowie: 100
Ładowność: Brak
Pancerz: 50 RU
Osłony: 60 SBD (po aktywacji generatora 120)
Szybkość:6/12/16 (bojowa/operacyjna/teoretyczna) (po aktywacji generatorów 1/1/1 )
Zwrotność: +1 (po aktywacji generatora -4)
Hipernapęd: 0.8 kl
Hangar: brak
Uzbrojenie:
4 pojedyncze działą jonowe
2 emitery promienia ściągającego
Cena: 200 KC
Surowce: 4



Uwagi Żbika:
- Mimo wszystko mały jak na generatory itp ja bym dodał jeszcze 100 metrów na każdej współrzędnej
- Hipernapęd 0,8 trudny do osiągnięcia. Prawdopodobnie podniósłby cene jednostki do olbrzymich wartości. Przy obecnej cenie racze II
- Za mało załogi/robotów dajmy z 60 załogi i 150 robotów


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Visper
Gość







 Post Wysłany: Śro 14:56, 09 Sie 2006    Temat postu:

Fondor Shipyards - Myśliwiec szturmowy "Triadent"

[link widoczny dla zalogowanych]

Jeszcze przed wojną klonów Unia technokratyczna pracowała nad niewidzialnym myśliwcem mogącym wzbudzać prawdziwy postrach wrogów Uni. Testy odbywały się na Fondorze i wydawały się obiecujące. Lecz nieoczekiwane wycofanie się Fondoru połorzyło kamień węgielny na projekcie i wkrótce został zapomniany. Cały ten fakt doprowadził do wielkiego odwetu konfederacji która siłą odbiła planete i odzyskała resztki projektu którego próbowała wskrzesić. Ponowne prace dawały szybkie rezultaty. Tiadent był szybki, dobrze uzbrojony, zwrotny, lecz skomplikowany w obsłudze. Doskonale nadaje się szturmów i nagłych ataków... teoretycznie ma zdejmować wszystkie wrogie myśliwce i bombowce równocześnie nie obawiając się ognia z większych jednostek. Nieudane próby stworzenia generatora niewidzialności sprowadziły do zastąpienia go dodatkowym generatorem tarcz z własnym zasilaniem, który je zwiększa dwukrotnie. Możliwy jest do zamontowania hipernapęd jeżeli wymaga od tego zadanie, lecz nie musi być to trwałe, jest ułatwiona możliwość zamontowania go na krótki okres.

Producent: Fondor Shipyards
Załoga: 1 pilot (najlepiej weteran/najemnik)
Astromech: istnieje
Pancerz: 20 RU
Osłony: 30
Szybkość: 80 MGLT
Zwrotność : +2
Hipernapęd: istnieje możliwość zainstalowania (w standardzie brak)
Uzbrojenie:
- 3 działka laserowe
- 2 wyrzutnie rakiet samo napraw.(po 2 rakiety na jedną)
Cena: 2 KC

Kometarz żbika:
- Za dużo grzybków w barszcz czyli trzeba ciać.

Arrrrr
- Niemożliwe do pogodzenia 27 RU i 80MGLT przy standardowej technologii
Zmieniejszyłem Ru
- Nie widze specjalnie tych 40 na krótki okres, skoro po 15 minutach się same wyłączają to jak będą do nich strzelać to padna po kilku minutach.
Well... chyba się źle wyraziłem. Te 20 to standart, normalnie działają, dla następnego generatora który daje kolejne 20 niewyrabia dodatkowe zasilanie stąd ten ubytek. Czyli po 15 min zostaje nam 20, zasilanie do tamtego regeneruje się i stawia ponownie.
- Brak informacji o wymiarach jednostki, oraz o jednostkach
mechanicznych (ten jeden pilot nie obsłuży 3 działek, wyrzutni i skoplikowanych systemow oslon)

Wymiary... ke? a reszte... hmmm. obsłuży jeżeli działka strzelają równocześnie, rakiety wystrzeliwuje z boku drążka. A proces osłony robi się automatycznie. może tylko prędzej wyłączyć oasłony i spróbować przed czasem ponownie włączyć... reszta automatic
- Zwrotność trudna do uzyskania przy tej ilości uzbrojenia pancerza i generatorow. +3 to jest Deltha kierowana przez Jedi albo Vulture. +2 To maks dla zwykłych śmiertelników, przytej ilości sprzetu nawet +1 będzie wyzwaniem
Daje 2
- Brak informacji o zasobnosci rakietowej
już jest
Wskazania
- Uciąć to tu to tam

buuuuuu
- Zwiększyć cene do 1,5-3KC w zależności od ostatecznego kształtu
no problem

Zalety:
- siła ognia
- zwrotność
- wytrzymałość/tarcze
- - "System Zarządzania Energią" pozwala w lepszy sposób zarządzać energią na myśliwcu, w zależności od potrzeb przerzucać ją na działą, osłony lub silnik. Niestety te trzy elementy nie mogą na raz pracować na pełnych obrotach

Wady:
- skomplikowalność obsługi

Fondor Shipyards - "Slayer" Dreadnaught Heavy Cruiser

[link widoczny dla zalogowanych]

Szukając nowego okrętu liniowego, Konfederacja nakazała Fondor Shypyards skonstruowanie nowego okrętu który ma za zadanie wysyłać w wroga niesamowitą siłe ognia dziesiątkując jego szeregi. Po długich naradach zdecydowano nie tworzyć zupełnie nowej konstrukcji tylko nie szukając daleko stworzyć kontynuacje przestarzałego Rendili Dreadnaughta która ma całkowicię tą całkowicie zastąpić ze służby, i jednocześnie stworzyć odrębną gałąź historji tego okrętu. Efekty były zaskakujące, wszystkie walory udało się wszczepić w konstrukcje nie zmieniając jego długości ale zwiększając nieco objętość i likwidując ładownie. Załoganci zostali całkowicie zastąpieni przez droidy, z wyjątkiem niezbędnej kadry oficerskiej. Pokoje dla pasażerów zostały zmniejszone do zaledwie 20. Te zmiany pozwolły na zanstalowanie dodatkowych generatorów zasilających w pustych sektorach, umożliwia to działanianie wszystkich systemów na pełnych obrotach bez konieczności wyłączenia innych czy też ograniczenia. Osłony są te same, pancerz w niewielkim stopniu ulepszony, Wszystko to bezwzględnie wyprzedza jego 100 letniego poprzednika i daje szanse Slayerowi bycie podstawą "floty jutra".

producent: Fondor Shipyards
prędkość: 6/9/15 MGLT
zwrtotność: 0
Hipernapęd: kl 1,5
długość: 1200m
kadłub 95 RU
załoga: Znikoma
Roboty: 10 tyś.
osłony: 160 SBD
pasażerowie: 20
ładowność: Niedotyczy
uzbrojenie:
-7 Ciężkich podwójnych dział turbolaserowych
-13 dział jonowych
-28 poczwórnych dział turbolaserowych
-15 bateri plot
-4 wyrzutnie torped protonowych
-2 promienie ściągające
Hangary:
- 1 dywizjon myśliwców
- 2 promy
Surowce: 6
Cena: 550 KC

Komentarz Żbika:
- Okręt przepakowany na Maksa:-) wedle tych danych powinnien kosztować około 900KC

O dzięki dzięki
- Olbrzymia liczba uzbrojenia, brak miejsca na kadłubie aby tyle umieścić, brak miejsca wśrodku aby umieścić wystarczająco silne generatory. ]
No nieee. aż tak źle nie jest, pisałem że jest większa objętość Very Happy
- Zbyt przypakowane Osłony/Kadłub 80RU/160SBS to nie standard tylko obecna granica (dla tej wielkosci)
- Zbyt szybki jak na ten pancerz, uzbrojenie.
- Znikoma załoga jest teoretycznie możliwa. Tylko co to znaczy? 10 ząłogantów, 100...

Przeoczenie, już poprawiam
Propozycje:
- Zwiększyć rozmiar jednostki dwukrotnie, zredukować hyper do 1,5 pozwoliłoby to zachować obecną cene, jednocześnie spadłaby zwrotność i szybkość jednak uzyskalibyśmy poteżny okręt liniowy

Mi pasuje, tylko kadłub zostaje taki sam, ok ?
- Totalna redukcja, Rezygnacja z podwójnych dział turbo, redukcja baterii turbo do 20, Drobna redukcja prędkości, zmiana Hyper na II pozwoli zachować obecną cene
Nigdy
- Zachować obecną długość jednak zwiększyć szerokość i wysokość,
Prawdopodobnie okręt o wymiarach 600x600x600m powinnien podołać

Pomyślmy, wyszła by nam niezła kostka Very Happy nie umiem sobie tego nawet wyobrazić.
- Ogólnie okręt ciekawy, tylko trzeba zdecydowac czy jest to okręt ciężki liniowy czy średnia jednostka wsparcia.
Stawiam na liniowość Very Happy


Ostatnio zmieniony przez Generał Visper dnia Śro 18:18, 09 Sie 2006, w całości zmieniany 3 razy
 Powrót do góry »
Żbik
Wredny kocur



Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Twojego najgorszego koszmaru

 Post Wysłany: Śro 17:32, 09 Sie 2006    Temat postu:

Wybacz ale po prostu wrzuce tutaj.
Myśliwiec:
- Ciągle wystepuje problem z osłonami, w obecnym kształcie MG nie będzie wiedział jak to interpretować. Może kompromisowo wpisz np 30 i dopisz:
- "System Zarządzania Energią" pozwala w lepszy sposób zarządzać energią na myśliwcu, w zależności od potrzeb przerzucać ją na działą, osłony lub silnik. Niestety te trzy elementy nie mogą na raz pracować na pełnych obrotach.
- Może wrzuć jeszcze astromecha.
- Można stwierdzić że ilosć weteranów jest ograniczona (a zwykły pilot tego nie obsłuży) spowoduje to ograniczenia w produkcji typu 3 eskadry na miesiac.
- Po za tym może być

Pancernik:
- W dalszym ciągu brak konkretnej informacji o załodze, a obecny opis jest enigmatyczny
- Problem z prędkością, moze to opisz. Jeśli jednostka byłaby wolniejsza od Muminka to by było dobrze, natomiast jesli ma się ścigać z Resusem to cena wzrośnie... o 50-100KC
- Istnieje ryzyko że ta jednostka będzie zbyt dobra w porównaniu z np Muminkiem co odstarwarsuje RotE

Dalsza procedura:
- Pogadaj z Ragnusem co do mozliwości produkcji, on jest od Sepów i produkcji.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Visper
Gość







 Post Wysłany: Śro 17:48, 09 Sie 2006    Temat postu:

Cytat:
Ciągle wystepuje problem z osłonami, w obecnym kształcie MG nie będzie wiedział jak to interpretować. Może kompromisowo wpisz np 30 i dopisz:
- "System Zarządzania Energią" pozwala w lepszy sposób zarządzać energią na myśliwcu, w zależności od potrzeb przerzucać ją na działą, osłony lub silnik. Niestety te trzy elementy nie mogą na raz pracować na pełnych obrotach.


Dobra, może być

Cytat:
- Może wrzuć jeszcze astromecha.


ok

Cytat:
- Można stwierdzić że ilosć weteranów jest ograniczona (a zwykły pilot tego nie obsłuży) spowoduje to ograniczenia w produkcji typu 3 eskadry na miesiac.


i tak więcej tego nie wyprodukujemy

Cytat:
- W dalszym ciągu brak konkretnej informacji o załodze, a obecny opis jest enigmatyczny


Nie rozumiem o co ci chodzi, wszystko droidy, z wyjątkiem paru oficerów Confused

Cytat:
- Problem z prędkością, moze to opisz. Jeśli jednostka byłaby wolniejsza od Muminka to by było dobrze, natomiast jesli ma się ścigać z Resusem to cena wzrośnie... o 50-100KC


Nie zawadzi przyzwoita prędkość, ale ją jeszcze zmniejsze, jak nadal za duża to powiedz a zwiększe cenę

Cytat:
- Istnieje ryzyko że ta jednostka będzie zbyt dobra w porównaniu z np Muminkiem co odstarwarsuje RotE


A po co porównywać te dwa shipy? są zupełnie innego typu, a mi chodzi dobry okręt liniowy na podstawie dredda. pozatym slayer nie ma splów plujących na pół galaktyki.

Cytat:
- Pogadaj z Ragnusem co do mozliwości produkcji, on jest od Sepów i produkcji.


tak też zrobie,

Urealniłem koszt, cena o 100 KC a surowce o 1


Ostatnio zmieniony przez Generał Visper dnia Śro 18:20, 09 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Iron Lycan
Porucznik Separatystów



Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z dzikiej i nieznanej planety Hexon

 Post Wysłany: Śro 18:17, 09 Sie 2006    Temat postu:

Gatorius – lekki niszczyciel / wspierający

Ten okręt eksperymentalny powstał w oparciu o ideę zasypania wroga masą słabszych pocisków laserowych zamiast strzelać do niego z ciężkich turbo laserów z niską częstotliwością. W tym celu postawiono na ilość zwykłych dział laserowych i jonowych a także na ich celności i zasięgu. Nie koncentrowano się na jak największej sile strzału gdyż jednoczesny ostrzał szybkiego myśliwca z kilku lub kilkunastu słabszych działek daje lepsze efekty niż próba zestrzelenia go potężnym strzałem z kilku wielkich i powolnych turbo laserów. Aby zminimalizować załogę dodano masę robotów i komputerów. Dodano też wiele emiterów ściągających o średniej mocy, aby zwolnić lub zatrzymać małe jednostki które podleciały zbyt blisko i dały z siebie zrobić żywą tarczę.
Jest to tylko teoria i nikt jeszcze nie podjął się budowy tego typu okrętu gdyż jest on dobry tylko na myśliwce, lecz niewiadomo jak poradziłby sobie w starciu z ciężkim i potężniej uzbrojonym okrętem uderzeniowym. Jego wadą jest powolność i niska zwrotność a także nieco cieńszy pancerz oraz miejsce dla załogi i pasażerów. Wymontowano z niego większość ciężkiego sprzętu oraz zamontowano na każdym wolnym fragmencie kadłuba dodatkowe lekkie działa laserowe a także zwiększono wytrzymałość tarcz. Na jego niekorzyść przemawiają wysokie koszty serwisu i utrzymania jak na lekki niszczyciel. Jego największą zaletą jest jednak możliwość zasypania wroga lasem pocisków laserowych i błyskawiczne zdziesiątkowanie floty myśliwców oraz zestrzelenie wszelkiej maści rakiet dzięki wysokiej szybkostrzelności i celności.

1.400 m długości
Prędkość operacyjna – 2MGLT
Hipernapęd – kl. 3
Kadłub – 105RU
Załoga – 2500 osób
Osłony – 210SBD
Ładowność – 500 t
Uzbrojenie:
- 12 ciężkich dział turbo laserowych
- 450 działek laserowych
- 30 dział jonowych
- 20 emiterów promienia ściągającego
cena: 550 KC


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ragnus
Rebel Scum



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Wto 18:57, 26 Wrz 2006    Temat postu:

Komenty Raga:
Cytat:
Fondor Shipyards - "Slayer" Dreadnaught Heavy Cruiser

producent: Fondor Shipyards
prędkość: 6/9/15 MGLT
zwrtotność: 0
Hipernapęd: kl 1,5
długość: 1200m
kadłub 95 RU
załoga: Znikoma
Roboty: 10 tyś.
osłony: 160 SBD
pasażerowie: 20
ładowność: Niedotyczy
uzbrojenie:
-7 Ciężkich podwójnych dział turbolaserowych
-13 dział jonowych
-28 poczwórnych dział turbolaserowych
-15 bateri plot
-4 wyrzutnie torped protonowych
-2 promienie ściągające
Hangary:
- 1 dywizjon myśliwców
- 2 promy
Surowce: 6
Cena: 550 KC

Cena do 600, reszta niech będzie. Uwaga: Możliwość budowania jedynie w systemach posiadających conajmniej 3 stocznie
Edit: Nie doczytałem, że te Turbo są poczwórne w takim wypadku trzeba by zmiejszyć mu te siłę ognia do:
-7 Ciężkich podwójnych dział turbolaserowych (3 na rufie + 1 na dziobie bądż wszytko na 2/3 jak już tam wolicie)
-13 dział jonowych
-24 poczwórnych dział turbolaserowych (po 12 na rufe)
-15 bateri plot
-4 wyrzutnie torped protonowych
-2 promienie ściągające
i teraz cena 600 KC
Porównaj do dreda:
lepszy o ciezkie, jony,, torpdey, czesc plot oraz te 4x4 turbo.

Cytat:
Fondor Shipyards - Myśliwiec szturmowy "Triadent"

[link widoczny dla zalogowanych]

Producent: Fondor Shipyards
Załoga: 1 pilot (najlepiej weteran/najemnik)
Astromech: istnieje
Pancerz: 20 RU
Osłony: 30
Szybkość: 80 MGLT
Zwrotność : +2
Hipernapęd: istnieje możliwość zainstalowania (w standardzie brak)
Uzbrojenie:
- 3 działka laserowe
- 2 wyrzutnie rakiet samo napraw.(po 2 rakiety na jedną)
Cena: 2 KC

Zwrotność +1 a nie +2

Kod:
Diamond Immobilizer - Okręt przechwytujący.

Długość: 120 m
Szerokość: 500m
Załoga: 30
Roboty: 40
Pasażerowie: 100
Ładowność: Brak
Pancerz: 50 RU
Osłony: 60 SBD (po aktywacji generatora 120)
Szybkość:6/12/16 (bojowa/operacyjna/teoretyczna) (po aktywacji generatorów 1/1/1 )
Zwrotność: +1 (po aktywacji generatora -4)
Hipernapęd: 0.8 kl
Hangar: brak
Uzbrojenie:
4 pojedyncze działą jonowe
2 emitery promienia ściągającego
Cena: 200 KC
Surowce: 4

Cena 250 - studnie to nie jest tania zabawka. Hiper 1, bo mi sie nie chce głupich liczb liczyć przy obliczaniu tras

Cytat:
Gatorius – lekki niszczyciel / wspierający

1.400 m długości
Prędkość operacyjna – 2MGLT
Hipernapęd – kl. 3
Kadłub – 105RU
Załoga – 2500 osób
Osłony – 210SBD
Ładowność – 500 t
Uzbrojenie:
- 12 ciężkich dział turbo laserowych
- 450 działek laserowych
- 30 dział jonowych
- 20 emiterów promienia ściągającego
cena: 550 KC

Cena z 1000 KC jak nie wiecej, do tego sporo wad by sie dorobbiło przy takich osłonach i tylu działkach. I lekki to on nie jest. Albo opracuj go jeszcze raz bardziej rozsądnie albo odrzuć.

Kod:
Krążownik Fantail

http://ttesla.animacija.org/portfolio/3d-models/unnamed_star_cruiser.jpg

Długośc: 500 m
Załoga 250 osób
Roboty: 350
Naped nadprzestrzenny 1 klasa
Szybkość 80/16/24 MGLT
Moc osłon:  90/160.
Wzmocniony i opancerzony kadłub. 100 (silniejszy niz muninek)

Uzbrojenie:
- 6 podwójnych Turbolaserów osadzonych w wieżach. ( 2 na dziobie i po 2 na górze i dole kadłuba. )
- 8 baeterii turbolaserow. po 4 na burte
- 40 stanowisk obrony punktowej rozmieszczonych na pokładzie całego okętu.

Koszt: surowce 4
Kasa : 240


Kod:
Wersja Po modyfikacji
Khaleesh Star Frigate

http://www.redcrowstudio.net/Illustration/Concept%20gallery/Vul_frigate.jpg

Długośc: 350 m
Załoga 150 osób
Pasażerowie - Brak
Desant -150 żołnierzy.
Ładownie - 2500 m2
Zdolnośc operacyjna - 2 miesiące.
pancerz - 70
Tarcze - 70
Kontyngent mysliwski - Brak

Uzbrojenie
2x Ciężkie wyrzutnie rakietowe.
4x Dziobowe wyrzutnie torped protonowych
24x działka laserowe obrony punktowej.

Koszt: 50 KC
Surowce: 3

Kod:
Średnica: 3,170 m
Załoga: 150 osób
Roboty: 500
Pasażerowie: 1 tys
Ładowność: około 50 000 ton
Hangary: 3eskadry zwykłych myśliwców lub 6 droidów
Pancerz: 120 RU
Osłony: 90 SBD (na dziobie 160 SBD)
Szybkość: 2/2/2 (bojowa/operacyjna/teoretyczna)
Zwrotność: -4 (troszke lepiej niż stacja bojowa:-)
Uzbrojenie: 6x Ciężkie działa jonowe (na dziobie) 20 razy podwójny turbolaser, kilkaset punktów obrony przeciwklotniczej. = 4x 50
Surowce: 6 ( modyfikacje + 2 )
Cena: 450 KC ( modyfikacje + 200 KC)

Hiper klasy 3, przy koszcie dodatkowych 50 KC klasa 2

Co do tych barek - za koszt 100 KC możecie wrzucić jednego na każdego LH, jednostka taka moze znależć sie na każdym nowym LH, ale to spowoduje minimlany wzrot o 20 KC

Kod:
1.400 m długości
Prędkość operacyjna – 2MGLT
Hipernapęd – kl. 3
Kadłub – 100RU
Załoga – 1500 osób
Osłony – 130SBD
Ładowność – 500 t
Uzbrojenie:
- 10 ciężkich dział turbo laserowych
- 250 działek laserowych
- 20 dział jonowych
- 20 emiterów promienia ściągającego
cena: 550 KC

Surowce: 5
tych lekkich, to lepiej daj po prostu 60 bateri plot, po 30 na burte i dla mnie może być


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ragnus dnia Śro 14:01, 27 Wrz 2006, w całości zmieniany 3 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Iron Lycan
Porucznik Separatystów



Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z dzikiej i nieznanej planety Hexon

 Post Wysłany: Wto 19:38, 26 Wrz 2006    Temat postu:

Gatorius II

1.400 m długości
Prędkość operacyjna – 2MGLT
Hipernapęd – kl. 3
Kadłub – 100RU
Załoga – 1500 osób
Osłony – 130SBD
Ładowność – 500 t
Uzbrojenie:
- 10 ciężkich dział turbo laserowych
- 250 działek laserowych
- 20 dział jonowych
- 20 emiterów promienia ściągającego
cena: 550 KC

[off] teraz lepiej Rag? [/off]

[off] chyba zajme sie projektowaniem pojazdów naziemnych bo w tym zajmuje sie moja postać [/off]

[off] Pochwalam, jednostki naziemne sa jeszcze nie ruszone, a ze statkami jest ten problem ze nawet jak jakims cudem uda sie zlozyc sensowny model to i tak nie starcza pieniedzy i stoczni na masowa produkcje - Żbik[/off]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ragnus
Rebel Scum



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Śro 14:03, 27 Wrz 2006    Temat postu:

Skomentowałem wszystkie, jeszcze dzisisaj pare uwag. Jeśli zgadzacie się ze mną od cześc tych maszyn będziecie mogli już zaczaąć budować po pierwszym. Które? To już móh chory umysł w tej chwili wam nie zdradzi :]

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Visper
Gość







 Post Wysłany: Śro 16:54, 27 Wrz 2006    Temat postu:

Poszedłem po rozum do głowy, mała poprawka zamiast niszczyciela będzie to okręt wsparcia

Fondor Shipyards - "Slayer" Dreadnaught Heavy Cruiser

[link widoczny dla zalogowanych]

Szukając nowego okrętu ciężkiego wsparcia, Konfederacja nakazała Fondor Shypyards skonstruowanie nowego okrętu który ma za zadanie wysyłać w wroga niesamowitą siłe ognia dziesiątkując jego szeregi. Po długich naradach zdecydowano nie tworzyć zupełnie nowej konstrukcji tylko nie szukając daleko stworzyć kontynuacje przestarzałego Rendili Dreadnaughta która ma całkowicię tą zastąpić ze służby, i jednocześnie stworzyć odrębną gałąź historji tego okrętu. Efekty były zaskakujące, wszystkie walory udało się wszczepić w konstrukcje nie zmieniając jego długości ale zwiększając nieco objętość i likwidując ładownie. Załoganci zostali całkowicie zastąpieni przez droidy, z wyjątkiem niezbędnej kadry oficerskiej. Pokoje dla pasażerów zostały zmniejszone do zaledwie 20. Te zmiany pozwolły na zanstalowanie dodatkowych generatorów zasilających w pustych sektorach, umożliwia to działanianie wszystkich systemów na pełnych obrotach bez konieczności wyłączenia innych czy też ograniczenia. Osłony są te same, pancerz w niewielkim stopniu ulepszony, Wszystko to bezwzględnie wyprzedza jego 100 letniego poprzednika i daje szanse Slayerowi bycie podstawą "floty jutra".

producent: Fondor Shipyards
prędkość: 4/9/16 MGLT
Zwrotność standardowa 6 minut na obrót o 30 stopni
Hipernapęd: kl 3
długość: 700 m
kadłub 95 RU
załoga: Znikoma
Roboty: 10 tyś.
osłony: 160 SBD
pasażerowie: 20
ładowność: Niedotyczy
uzbrojenie:
-4 Ciężkich podwójnych dział turbolaserowych
-22 poczwórnych dział turbolaserowych
-13 dział jonowych
-15 bateri plot
-2 wyrzutnie torped protonowych
-2 promienie ściągające
Hangary:
- 1 dywizjon myśliwców
- 2 promy
Surowce: 5

Cena: 375 KC

Dla porównania o 100 metrów krótszy rendili:

Cytat:
uzbrojenie:
-10 dział jonowych
-20 poczwórnych dział turbolaserowych
-10 bateri plot (4 lasery)

to nie jest tak dużo w porównaniu do niego i innych okrętów

Ulepszenie o:
-4 Ciężkie podwójne działa turbolaserowe
2 poczwórnych dział turbolaserowych
-13 dział jonowych
-5 bateri plot
-2 wyrzutnie torped protonowych
-2 promienie ściągające
Powinno wynieść trochę więcej niż 35 KC. Jak byk wychodzi w granicach 60.
W porownaniu do muminka:
wiecej turbo, wiecej laserow, wiecej jonowek, kilka ciezkich. To wszystko w zamian za predkosc i superdziała. 400 KC dla łatwości obliczeń
 Powrót do góry »
Generał Visper
Gość







 Post Wysłany: Śro 17:23, 27 Wrz 2006    Temat postu:

Ale to nie pasuje wesług cennika żbika Wink

i tak dałem więcej niż powinienem bo wychodziło około 20-25 Kc
 Powrót do góry »
Mico Reglia
Agent Wywiadu Separatystów



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Skąd: Corelia

 Post Wysłany: Śro 21:17, 06 Gru 2006    Temat postu:

Wabik.
Jest to typ broni obronnej, montowanej do okrętów w stoczni lub w późniejszych projektach wbudowywane w nie przy budowie okrętu. Służy do zwalczania torped wystrzelonych przez wroga. Zostałyby z niego wystrzeliwane małe pociski które namierzałyby rakiety i je niszczyły, wlatując na nie. Mogą działać też w ten sposób, że będą miały swoje nadajniki udające okręty, co myliłoby rakiety, lub urządzenia zagłuszające, sprawiające, że torpeda traciłaby swój cel.


długość: Sama wyrzutnia parę metrów, a pociski na tyle duże, żeby mogły zniszczyć torpedę.
załoga: brak
osłony: Chronione przez tarcze okrętu.
uzbrojenie: Małe pociski, bądź mniejsze rakiety.


Cena: 15-25 KC

Jest to element do dobudowania, jedynie do większych jednostek.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Woland
Game Master



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Turek Stadt

 Post Wysłany: Śro 21:42, 06 Gru 2006    Temat postu:

Komentarz, torpedy repów (bo o te przecież chodzi) mają sensory, tarcze i droidzi mózg porównywalny z Vulturem (rozmiar zobowiązuje, małych-myśliwskich-nie warto, są za małe i za szybkie, do tego odpalane z za małej odległości). Nie da rady wg. mnie, ale Żbik jest specem

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Żbik
Wredny kocur



Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Twojego najgorszego koszmaru

 Post Wysłany: Śro 22:14, 06 Gru 2006    Temat postu:

specem, dobre:-) nie mam pojęcia czy Kanon uznawał coś takiego jak flary, ale...
Niszczenie torped:
- obrona przeciwlotnicza
- myśliwce (i inne lekkie jednostki z laserkami)
- promienie ściągające
- od biedy turbolaser, albo lżejsze torpedy.
Lub inne które by zniszczyły frachtowiec o długości 30m i b ciężkim pancerzu i osłonach.
Możemy przyjąć że większośc statków posiada jakieś systemy anty torpedowe, a torpedy posiadaja systemy antyantytorpedowe.
Z tego też powodu nie wszystkie supertorpedy trafiają.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mico Reglia
Agent Wywiadu Separatystów



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Skąd: Corelia

 Post Wysłany: Śro 23:12, 06 Gru 2006    Temat postu:

Można by tego używać jako wzmocnienia osłony przeciwrakietowej.

Można by tylko jest to trudne mechanicznie. Prościej zainwestować w eskadry Vulture, skutecznośc byłaby większa, można by użyć do innych celów nie było by problemów mechanicznych. I tak nie da się zrobić niezawodnego systemu, tak jak nie da się zrobić superokrętu.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Archiwum » Przetarg Na nowy model okrętu Liniowego KNS
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group