FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Relokacja floty i Armii
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Archiwum » Relokacja floty i Armii
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy dokonywac relokacji floty?
Jest dobrze, nie potrzeba nam Carei czy Ansion
0%
 0%  [ 0 ]
Na każdej planecie jeden Accl I i 10 tysięcy klonów i będzie dobrze
0%
 0%  [ 0 ]
Połowe dostępnych sił jest w miejscu produkcji (Kuat i Kamino) reszta w podanych ośrodkach
20%
 20%  [ 1 ]
Połowicznie rozlokowac ale tylko flotę
0%
 0%  [ 0 ]
Równomiernie rozłożyć pomiędzy ośrodki
20%
 20%  [ 1 ]
Równomiernie rozłożyć pomiędzy ośrodki, ale tylko flotę
0%
 0%  [ 0 ]
Jeszcze inaczej
60%
 60%  [ 3 ]
Wszystkich Głosów : 5

Autor Wiadomość
Żbik
Wredny kocur



Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Twojego najgorszego koszmaru

 Post Wysłany: Sob 21:49, 28 Paź 2006    Temat postu: Relokacja floty i Armii

Z nowym miesiącem stare statki opuszczają doki remontowe, ostatnie śrubki już wkrótce zostaną przykręcone. Już wkrótce część z nich poleci w stronę Kamino, jednak i tak niemal 80% floty będzie znajdowac się na Kuat. Ewentualny atak na jeden a odległych światów zapewne skończyłby się jak w przypadku Eriadu. Yoda i Oppo rozważają rozdzielenie floty, jednak jak i gdzie tego nie sa pewni.

Zastanawiają się czy na obecnych sił nie rozmieścić na światach: Corusant, Kuat, Nubia, Kamino, Kiffex, Malastre. Co zapewni możliwość reagowania w dowolnym miejscu Galaktyki, jednak takie rozwiązanie osłabi obrone Kuat. Podobne wątpliwości dotyczą alokacji Klonów.

14 dni, zanim zagłosujesz trochę się pokłóć i pomyśl i policz


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wilhuff Tarkin
Komandor Republiki



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Eriadu

 Post Wysłany: Nie 9:06, 29 Paź 2006    Temat postu:

Podzielenie floty na zasadzie jeden Accl na planetę pokazało jak jest inteligentne własnie and Eriadu. Z samotnego Acclamatora zostało trochę złomu w przestrzeni, a zniacznie liczniejsza i nieźle wyposazona armia lądowa nic nie zdziałała poza zrównaniem punktów oporu z ziemią. Obstają przy koncentracji nad Kuat i Kamino (ze wskazaniem na Kuat, gdzie byłaby baza sił głównych). Podział nabierze sensu wtedy gdy każdy świat będzie broniony przez 5 Accli (I i II jak 3 do 2) i jednego dreda, oraz 10-12 eskadr mysliwców (można do takich misji kierować cloaki od Jedi), a siły główne będą składac się z ok. 20 Accli I, 10 Accli II, 15 dredów i 5 procków. Do czasu osiągnięcia takiej liczebności pozostaje nam obrona elastyczna

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Vissan
Baron // Komandor WFR



Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 1192
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Skąd: Rahab, miejsce o 100% stężeniu niekanoniczności (teraz już tylko 50%)

 Post Wysłany: Nie 10:12, 29 Paź 2006    Temat postu:

Wąpię by sepki mieli atakować Kuat.

Wydaje mi się że rozsądne było przydzielanie obrony planetom wedle ich wagi - uwzględniając także to, które planety posiadają własne garnizony w przestrzenni. Nie ma sensu słać pięciu accli na planetki które nie mają znaczenia i raczej nie padną łupem konfedziów. Ale jakieś niewielkie siły muszą być wszędzie, a na istotnych światach - solidne formacje okrętów, takich jak dredy - dla accli trzeba pomyśleć jakieś inne zastosowanie, może jakieś modyfikacje.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Jan Dodonna
Admirał WFR



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Commenor

 Post Wysłany: Nie 11:06, 29 Paź 2006    Temat postu:

Ehh... szkoda, że w tej chwili ta dyskusja ma tak wielkie znaczenie... zamiast atakować i zmuszać sepków do obrony republika oddała im inicjatywę i teraz bądź tu madry i wymyśl gdzie w całej szerokiej galaktyce sepek uderzy...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Żbik
Wredny kocur



Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Twojego najgorszego koszmaru

 Post Wysłany: Nie 11:18, 29 Paź 2006    Temat postu:

Odpowiadajac na rozne problemy:
a) sepki uderza tam gdzie im to najbardziej odpowiada, to ze sepki uderza na eriadu bylo wiadome od kilku miesiecy przed atakiem (a raczej bylo oczywiste) , spojrzcie na mapkę i pomyslcie
b) Elastycznosc floty, można różnie mierzyć, ja mierzę w taki sposób: po jakim czasie w danym miejscu pojawia sie 4,8,12 okretów. Bardzo trudno jest uzyskac wysoka elastycznosc zagregowana dla 12 poziomu, ale na 4 i 8 pewne ustawienia sa lepsze. Np jesli w roznych miejscach kluczowych (szlaki handlowe w okolicach core i colonies) zostana rozmieszczone punkty to nawet jak ktos zaatakuje Kuat to zanim rozprawi sie z Mankiem to posilki dotra (jakies 4 godzinki).
c) FLota ma ta wade w stosunku do stacji, ze zeby zbudowac flote o sile stacji to trzeba wydac wiecej funduszy.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Archiwum » Relokacja floty i Armii
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group