FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Badania rozwojowe/projekty.
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Archiwum Zgrywa » Badania rozwojowe/projekty.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Telemachus Rhade
Kapitan



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Tartarus

 Post Wysłany: Pią 20:41, 06 Sty 2006    Temat postu: Badania rozwojowe/projekty.

Długi okres pokoju w Republice sprawił że technalogia wojskowa była w momencie wybuch wojny dosyć nierozwinięta. Długi okres niedofinansowań sprawił że klasyczne rodzaje uzbrojenia staneły w szranki z nastawioną na wojnę Konfederacją która przedstawiłą wiele rewolucyjnych technalogi bitewnych.
Wojna jak wiadomo jest motorem cywilizacji, podczas konfliktów rozwój technalogiczny nabiera niesamowitego tempa. Każda ze stron wprowadza własne projekty oraz prowadzi badania rozwojowe, niektóre sa niewypałami inne wydatnei wzmacniają wysiłek wojenny.
Moja propozycja jest taka:
Niech każda z nacji ( oprócz najemników ) ma możliwość prowadzenie własnych projektów rozwojowych niezalerznie od głównej lini fabularnej. Wiadomo że Tri Fightery wkońcu się pojawia tak samo jak ARC-170 czy Victory. O ile był to najbardziej znany sprzęt to nie był jedynym, statków, mysliwców, broni jest znacznie wiecej, dzieki temu że nei jestesmy związani sztywno z klasyczną fabułą mozemy wprowadzać własne poparte rzetelnym opisem i danymi konstrukcje które będą zatwierdzoen przez GMów.
Przykładowo. Flota przedstawia radzie wojennej a potem senatowi tajny projekt nowego okrętu. Dostarcza wszelkich danych oraz uzasadnienie wprowadzenie takeigo projektu. Kolejno organ debatuj nad przyznaniem funduszy w psotaci np: 30 mienia z kasy frakcji. Jeżeli projekt zostanie zaaprobowany, raz na jakiś czas część mienia wydawana jest na podzespoły nowego okrętu..niekiedy będzią droższe, czasami tańsze...lub wogóle okarze się że dana inwestycja to wyrzucenie kredytów w błoto. Po jakimś czasie ( zakładając że badania/projekt zakończył się sukcesem ) konstrukcja zostanie wprowadzona do gry.

Oto moja propozycja.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Cody
Gość







 Post Wysłany: Pią 21:09, 06 Sty 2006    Temat postu:

Jestem za i głosuje na 10000000000 rąk moich klonów Very Happy

Zwłaszcza jeżeli chodzi o broń ręczną oraz o konstrukcje pojazdów wojskowych które moim skromnym zdaniem w większości są średnio wyspecjalizowane. Brakuje uzbrojenia specjalstycznego bardzo dobrego w danej dziedzineie walki.
 Powrót do góry »
Nightclaw
Gość







 Post Wysłany: Pią 22:13, 06 Sty 2006    Temat postu:

Czy to oznacza że będziecie wymyślać własną broń. Która następnie będzie używana w naszej grze?
No nie wiem czy to wypali.
 Powrót do góry »
Telemachus Rhade
Kapitan



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Tartarus

 Post Wysłany: Pią 22:19, 06 Sty 2006    Temat postu:

Po części tak...bo jak świat SW jest szeroki i głęboki..to mamy średnią ilość urozmaiconego sprzetu... przecierz po galaktyce nie latajasame Sokoły Milenium, ISD czy X-wingi... producentów jest mnustwo..setki tysiecy małych firm, stoczni, zbrojmistrzów. Wniesienie innych konstrukcji jest jak najbardziej urozmaiceniem gry. Oczywiście... rzetelna historia danej konstrukcji jest podstawią..oraz akceptacja GMów.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Nightclaw
Gość







 Post Wysłany: Pią 22:23, 06 Sty 2006    Temat postu:

Hmmm no ok. Mnie to się nawet podoba. O ile bede importerem broni z republiki na czarny rynek. (Need mienie).
 Powrót do góry »
Marks
Gość







 Post Wysłany: Sob 19:50, 07 Sty 2006    Temat postu:

Jestem za pod warunkiem że coś będę mógł do tego dołożyć.
 Powrót do góry »
Brasidas
Jaszczur



Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 1044
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Galaktyki

 Post Wysłany: Nie 0:26, 08 Sty 2006    Temat postu:

Pomysł znakomity i chyba juz Rhade się pzekonałeś, że jestem za nim Wink

Jednak oczywiscie taki projekt statku/broni musi być przeprowadzony w sposób rpgowy. Czyli:
1. Twoja postać musi byc konstruktorem lub projektantem statkó/sprzętu.
2. Można być włascicielem/współwłascicielem jakiegś zakładu przemysłowego, bądz mieć na łasność planetę z możliwościami produkcyjnymi i mieć dostęp do projektanów.
3. Można być postacia niezależną, kóra w jakiś sposób położy łapy na jakimś projekcie.
4. I oczywiście trzeba mieć na to pieniadze. Jeżeli produkcję zasponsoruje ktoś inny jak frakcja to no problem, ale jak sie nei ma sponsora, to tzreba produkcję pokryć samemu.

Wszystko więc widzicie musi być wyjaśnione. Obecnie np. takie postacie jak Deran Molodh czy Sanar Kuat, jako prezesi stoczni jak najbardziej mają takie możliwości. Inni no cóż, wyobraźnia jest ograniczona tylko przez was samych Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Vissan
Baron // Komandor WFR



Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 1192
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Skąd: Rahab, miejsce o 100% stężeniu niekanoniczności (teraz już tylko 50%)

 Post Wysłany: Sob 16:38, 21 Sty 2006    Temat postu:

Pomysł jak najbardziej wypalił i jest jedną z ważniejszych rzeczy na RotE.
W końcu nie jesteśmy tu po to, by się kurczowo trzymać jednostek kanonicznych, skoro sami tworzymy nową bądź co bądź historię.
Jestem z decyzji gm-ów co do aprobaty projektów własnych całkowicie zadowolony, zwłaszcza, że sam posiadam stocznie i tworzę projekty.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Quinlan Vos
Mistrz Jedi



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Łódź / Tomaszów Maz.

 Post Wysłany: Sob 17:00, 21 Sty 2006    Temat postu:

Tym sposobem niedługo będą w rote latały szajbki z BSG, B5, a kto wie, może nawet i Star Treka. Tego chcecie? Ok, wszystkiego dobrego życzę.

Kategorycznie głosuję na nie w myśl wierności kanonowi, przynajmniej technologicznie.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Vissan
Baron // Komandor WFR



Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 1192
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Skąd: Rahab, miejsce o 100% stężeniu niekanoniczności (teraz już tylko 50%)

 Post Wysłany: Sob 17:05, 21 Sty 2006    Temat postu:

Przecież tak właśnie jest - oczywistym warunkiem włączenia własnego projektu jest pełna zgodność technologiczna z kanonem. Wątpie by jakikolwiek gm zaaprobował wstawienie tutaj NCC Enterprise, albo czego...
Nikt tu chyba nie będzie wymyślał fazerów, dział tachionowych czy czego tam jeszcze...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Nolan Thorn
Gość







 Post Wysłany: Sob 17:08, 21 Sty 2006    Temat postu:

Ja również jestem przeciwko, z tego powodu co i Quin. Najwyżej mozna zczaem udostępniac kolejne kanonowe wynalaki i tyle.
 Powrót do góry »
Quinlan Vos
Mistrz Jedi



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Łódź / Tomaszów Maz.

 Post Wysłany: Sob 17:14, 21 Sty 2006    Temat postu:

Jesteś taki pewien, Vissan? Chyba nie widziałeś Rhadosława w akcji... Razz

Kurna, już nawet nie chodzi o to. Co mnie wkurza, to fakt, że jest dosłownie MASA, OGROM jednostek kanonicznych, w których można całymi latami przebierać, ale niektórym ciągle mało...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Vissan
Baron // Komandor WFR



Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 1192
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Skąd: Rahab, miejsce o 100% stężeniu niekanoniczności (teraz już tylko 50%)

 Post Wysłany: Sob 17:24, 21 Sty 2006    Temat postu:

Może i jest masa, ale nie jestem taki pewien czy w okresie RotE.
Zresztą czym się różni dobrze wykonany projekt gracza od jednostki która się pojawiła np. na połowie planszy w jakimś komiksie a potem wymyślono jej statsy...

Zresztą - niektórym, m.in. mnie to nie wystarcza, dokładnie jak mówisz, po prostu chcę zaspokoić swoją twórczą inwencję...

W każdym razie nie będziemy ( a już GM-ostwo o to zadba ) za bardzo się rozbijać w te i wewte z tymi nowymi statkami...

Niech duch Pudziana będzie z Wami i tym optymistycznym akcentem kończę udział w dyskusji.

Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Telemachus Rhade
Kapitan



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Tartarus

 Post Wysłany: Sob 18:33, 21 Sty 2006    Temat postu:

O ja sobie wypraszam ..jedyne skrzywienie moje dotyczy wszędobylskości K'vorta. To mój praktycznei najulbijniesi projekt statku jaki jest. A co wprowadzam ja zawsze poparte rzetelnymi statami i histą i wygląda na SWarsowską konstrukcje. A tak zwana "masa" statków to raczej mocna przesada. Imperialni nie latali samymi ISD a republikanie Acclamatorami. Okrętów jest kupa mniej znanych i bardziej, stoczni, fabryk itp: wiec każdy statek trzymajacy sie specyfikacji jest kanoniczny Very Happy . A ty Vos to jesteś kanoniczny ( nie mylić z partyjnym ) beton Wink SW to świat wielkch fantazji i wyobraźni a nie sztywnych ograniczeń.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Quinlan Vos
Mistrz Jedi



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Łódź / Tomaszów Maz.

 Post Wysłany: Sob 19:21, 21 Sty 2006    Temat postu:

Telemachus Rhade napisał:
A ty Vos to jesteś kanoniczny beton Wink


Uznam, że próbowałeś mnie obrazić. Na przyszłość: musisz się lepiej postarać. To ostatnie akurat biorę za komplement, chociaż niezamierzony.

Cytat:
SW to świat wielkch fantazji i wyobraźni a nie sztywnych ograniczeń.


Kwestia, gdzie leży granica tych fantazji i świat SW przestaje być światem SW...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Telemachus Rhade
Kapitan



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Tartarus

 Post Wysłany: Sob 19:23, 21 Sty 2006    Temat postu:

To nie obraza..ani komplement tylko FAKT..jesteś kanoniczny beton i tyle Very Happy . A gdzie leży granica SW to decydować GMemom, jezeli odrzucaja projekt i niezgadzaja się to niema sprawy. Jednak jeżeli niemaja nic przeciwko...to kimze jesteśmy by sprzeciwiać się Game Masterom Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Quinlan Vos
Mistrz Jedi



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Łódź / Tomaszów Maz.

 Post Wysłany: Sob 19:53, 21 Sty 2006    Temat postu:

Myślę, że to odpowiedni moment na zakończenie dyskusji - swoje zdanie postnąłem parę postów temu, a teraz tylko toczymy Rhadosławie dyskusję, która równie dobrze mogłaby mieć miejsce na gg. Wink Chociaż i tak jest to niepotrzebne, bo obaj mamy własne racje, do których się nawzajem za Chiny nie przekonamy.

A więc ostatni raz krzyknę: KANON! I to tyle moich postów w tym topiku. Smile


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Telemachus Rhade
Kapitan



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Tartarus

 Post Wysłany: Sob 20:25, 21 Sty 2006    Temat postu:

Zaiste kończmy. Dodam tylko.

ROZWÓJ i tyle bedzie. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Nolan Thorn
Gość







 Post Wysłany: Sob 20:25, 21 Sty 2006    Temat postu:

Ja dodam ROSĄDEK I UMIARKOWANIE!
i zawarlismy już wszystko, co jest potrzebne.
 Powrót do góry »
Ragnus
Rebel Scum



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Sob 20:39, 21 Sty 2006    Temat postu:

To ja powiem SPOKÓJ niczym jedna z postaci naszego (choć nie wszystkich - Jac... Nolan) filmu.
Wszystkie pomysły będą omówione przez GM, ale to troszkę potrwa. Razem z Brasem mamy sesje, Totha nie ma. GROs jak zawsze. Dlatego troszkę poczekajcie z produkcję tych wszystkich wymyślych maszyn i roztrzyganiem przetargów.
Najwyżej troszkę się ocenzeruje by bardziej pasowały nie tylko do świata, ale również okresu. Mamy rok -22, technika nie stoi na tak wysokim poziomie jak po 20 latach badań nad nią.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Archiwum Zgrywa » Badania rozwojowe/projekty.
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group