FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
RotE Space Fight System
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Archiwum Zgrywa » RotE Space Fight System
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Zgadzasz się?
Tak
57%
 57%  [ 12 ]
Nie
4%
 4%  [ 1 ]
Nie dotyczy mnie to, ani mojej postaci
38%
 38%  [ 8 ]
Wszystkich Głosów : 21

Autor Wiadomość
Ragnus
Rebel Scum



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Śro 22:16, 13 Wrz 2006    Temat postu: RotE Space Fight System

1. Mapy będą wyglądać mniej więcej tak:
[link widoczny dla zalogowanych]

-1 krąg - studnia grawitacyjna
-2 krag - obszar niepwnego wyjścia z nadprzestrzeni.

2. Modele żetonów:



Pierwszy rząd: Dred, Carrack, Marauder, Capital Ogólnie, Fregata Ogólnie.
Drugi rząd: Muminek, Accel, Torrenty, Sępy, Ryjek.
Trzeci rząd: Mały Lucerek, Lucerek, Sabaoth, Nantexy, Korweta Ogólnie.

Ogólne okręty będą wykorzystywane jeśli przeciwnik nie wie co to za statek jest. Tak żeby ni kusić gracza. Korwety będą reprezentować statki do około 200 metrów. Gretaty do około 600 metrów. Większe będą dostawać obrazek capitala. Po zdobyciu danych będą zastępowane normalnymi obrazkami.


3. Pojemność heksa przy której można wykonywać manewry przy zachowaniu ostrożności i pełnej komnikacje pomiędzy jednostkami.
3 LH
5 jednostek o długości nie przekraczającej 1200 metrów
6 jednostek o długości nie przekraczającej 1000 metrów
8 jednostek o długości nie przekraczającej 800 metrów
10 jednostek o długości nie przekraczajacej 600 metrów
12 jednostek o długości nie przekraczającej 500 metrów


4. Poruszanie się:
4.2 Prędkość Ile czasu na 1 heksa
5 - 15 minut
6 - 10 minut
10 - 6 minut
12 - 5 minut
15 - 4 minuty
20 - 3 minuty
30 - 2 minuty
40 - 1,8 minuty
45 - 1,5 minuty
50 - 1,3 minuty
60 - 1 minuta
70 - 50 sekund
80 - 45 sekund
90 - 40 sekund
100 - 36 sekund
110 - 33 sekundy
120 - 30 sekund


4.2. Obrót:
Bardzo duża zwrotość 1 minuta na obrót o 30 stopni
- Carrak
- Sabaoth Destroyer

Zwrotność powyżej standardowej 3 minuty na obrót o 30 stopni
- Munificent
- Recusant

Zwrotność standardowa 6 minut na obrót o 30 stopni
- Acclamator-class Assault Ship Mk II
- Rendilli Dreadnaught Heavy Cruiser

Mała zwrotność - 12 minut na obrót o 30 stopni
- Acclamator

Słaba zwrotność - 24 minut na obrót o 30 stopni
- Bulwark
- Providence
- Venator
- Victory

Inne behemoty:
- Prokurator. 30 minut na obrót o 30 stopni
- Mandator - 60 minut na obrót o 30 stopni

5. Strzelanie:

ciezka rakieta - 5 hexów
srednia rakieta -3-4 hexów
zwykla rakieta - 2 hexów
mała rakieta (myśłiwce) - 0-1 hexów
super ciezki turbo - 6 hexów
ciezki turbo - 4 hexów
turbo - 2 hexów
laser - 0-1 hexów


Podziękowania dla wszytkich, którzy okazali się pomocni przy próbach stworzenai tego systemu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ragnus dnia Śro 22:36, 13 Wrz 2006, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Żbik
Wredny kocur



Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Twojego najgorszego koszmaru

 Post Wysłany: Śro 22:33, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Ze swojej strony dodam ze systemy istnialy od czasow neimoidi (bo jak prowadzic rozgrywke bez żadnych założeń?) tylko były różne dla poszczególnych MG, teraz macie szanse je ujednolicić no i poznać. Dodam też że system raga jest o wiele prostszy od tego co ja planowąłem :->

Zatem zachęcam.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Merai
Komandor Separatystów



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Mon Calamari

 Post Wysłany: Śro 22:35, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Oddałem głos na "nie dotyczy" chociaż dopisałbym do tego "na razie". Wygląda zacnie, będę musiał się z tym zapoznać aby kiedyś kontynuować dalszą karierę w KNS Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Visper
Gość







 Post Wysłany: Śro 22:38, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Ja dałem na Tak, pomysł dobry i praktyczny - nic dodać i nic ująć
 Powrót do góry »
Jan Dodonna
Admirał WFR



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Commenor

 Post Wysłany: Czw 10:24, 14 Wrz 2006    Temat postu:

Mnie tam pasuje.
Nigdy więcej Neimodii!


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Kev Sei'cra
Rycerz Jedi



Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Bothawui

 Post Wysłany: Czw 11:25, 14 Wrz 2006    Temat postu:

Zagłosowałem na "tak", chociaż nie dotyczy to mojej postaci. Ani mnie. Ale trzeba docenić pracę autorów, prawda? Wygląda fajnie, zobaczymy, jak się sprawdzi.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wat Tambor
Radny



Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Skako

 Post Wysłany: Sob 20:04, 23 Wrz 2006    Temat postu:

Również zagłosowałem na tak, wydaje mi się, że będzie to przejrzysty system, choć i tak życie pokaże.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Herdan Duroc
Porucznik Republiki



Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Sriluur

 Post Wysłany: Nie 8:23, 24 Wrz 2006    Temat postu:

pomysł dobry, i mimo że mnie to nie dotyczy, zagłosowałem na "tak"

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Iron Lycan
Porucznik Separatystów



Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z dzikiej i nieznanej planety Hexon

 Post Wysłany: Nie 11:30, 24 Wrz 2006    Temat postu:

Ja także głosowałem na tak ale zastanawiam się co z walkami naziemnymi

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Telemachus Rhade
Kapitan



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Tartarus

 Post Wysłany: Nie 11:38, 24 Wrz 2006    Temat postu:

Teoretycznie system można zmodyfikować tak by odpowiadał też walkom naziemnym. Zgryw swego czasu przedstawiał propozycje użycia hexowego edytora z Steel Panthers jak mnie pamięć nie myli.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Iron Lycan
Porucznik Separatystów



Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z dzikiej i nieznanej planety Hexon

 Post Wysłany: Nie 11:42, 24 Wrz 2006    Temat postu:

a mógłbyś nieco bardziej przybliżyć mi jak miało by to wyglądać?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Telemachus Rhade
Kapitan



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Tartarus

 Post Wysłany: Nie 11:53, 24 Wrz 2006    Temat postu:

Z tym to do swojego szefa wal ... gdzieś na forum chyba jest z tym post ale zakuj, zakop a niepowiem gdzie.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Visper
Gość







 Post Wysłany: Śro 22:31, 27 Wrz 2006    Temat postu:

Mała poprawka do Legendy. Seperatyści i Republika mają właściwy kolor.

[link widoczny dla zalogowanych]
 Powrót do góry »
Telemachus Rhade
Kapitan



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Tartarus

 Post Wysłany: Czw 9:35, 28 Wrz 2006    Temat postu:

Papcio Lucas twierdzi inaczej ... ale kim on jest by sprzeczać się z Mighty Visperem Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Visper
Gość







 Post Wysłany: Czw 16:11, 28 Wrz 2006    Temat postu:

Tak Rhade, i kto tu się czepia koloru co ?
Ja zrobiłem tak by niebyło sprzeczności galactic mapka --- bitewna mapka a ty już podnosisz lament.

Mieliśmy taki i będziemy mieli, ty nawet nie jesteś po żadnej ze stron.

A lucas może mi...
 Powrót do góry »
Vissan
Baron // Komandor WFR



Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 1192
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Skąd: Rahab, miejsce o 100% stężeniu niekanoniczności (teraz już tylko 50%)

 Post Wysłany: Czw 16:50, 28 Wrz 2006    Temat postu:

Vis, pozwolę sobie walnąć offtopa.

Nie ma tak że ktoś nie jest po żadnej ze stron.
Może co najwyżej być tylko po swojej stronie, ale to zawsze coś. Nie spłaszczajmy gry ograniczająć ją wyłącznie do konfliktu repki-sepki.

ps. Polecam w nowym playboyu pictorial - panna Emilly Scott nie pozwala oderwać od siebie wzroku.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ragnus
Rebel Scum



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Śro 12:55, 18 Paź 2006    Temat postu:

Dziękujemy za głosowanie i opinie. Koniec ankiety, RotE Space Fight System (RSFS) zostaje oficjalnie uznany za obowiązujący.
Temat niedługo zniknie z foum.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Żbik
Wredny kocur



Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Twojego najgorszego koszmaru

 Post Wysłany: Pon 22:46, 27 Lis 2006    Temat postu:

Poszukiwany:
Dobra dusza co mi przesle na maila rzetony do RotE BS w postaci GIF z przezroczystym tłem. Do tego poszukiwana Ragnusowa mapka w postaci czystej. czyli bez napisów, może być z planeta i strfą skoków. kontakt przez gg lub PW


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Archiwum Zgrywa » RotE Space Fight System
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group