FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Parametry statów
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Rada separatystów » Parametry statów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ragnus
Rebel Scum



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Czw 15:53, 23 Mar 2006    Temat postu: Parametry statów

Są to umownce cyferki, mające ułatwić a nie nakazywać:

Nantex
Długość: 9.8 m
Załoga: 1 pilot
Roboty: astromech
Pancerz: 10 RU
Osłony: 15 SBD
Szybkość: 90/100 MGLT
Zwrotność: 4
Uzbrojenie:
- 1 laser
Cena: 0,5 KC - 6 kc za eskadrę
Surowce: 1/4 eskadra

Sabaoth starfighter
Wymiary:
Załoga: 1 pilot
Pancerz: 25 RU
Osłony: 20 SBD
Szybkość: 75/80 (bojowa/z ograniczeniem mocy do osłon i działek)
Zwrotność : 4
Hipernapęd: brak
Uzbrojenie:
- 4 działka laserowe
Cena: 1 KC - 12 kc za eskadrę
Surowce: 1/2 eskadra

Vulutre
Długość: 3.6 m
Załoga: brak
Roboty: komputer pokładowy, zależny od stacji
Pasażerowie: brak
Ładowność: brak
Pancerz: 5 RU
Osłony: brak
Szybkość: 120 MGLT (bojowa/operacyjna/teoretyczna)
Zwrotność : 5
Hipernapęd: brak
Hangar: nie dotyczy
Uzbrojenie:
- 4 działka laserowe
- 2 wyrzutnie troped energetycznych (nieograniczona ilość - kazda torpeda kosztuje energii potrzebna do walki przez 2 minuty)
Cena: 0.2KC - 2,4 kc za eskadrę
Surowce: 1/4 za eskadre
UWAGA: Energia wystarcza tylko na 35 minut lotu.
Bardzo mały, da się upchnąć 3 eskadry w miejsce 1 zwykłej


Droid Bomber
Długość: 4.2 m
Załoga: brak
Roboty: komputer pokładowy, zależny od stacji
Pasażerowie: brak
Ładowność: brak
Pancerz: 7 RU
Osłony: brak
Szybkość: 60 MGLT (bojowa/operacyjna/teoretyczna)
Zwrotność : 2
Hipernapęd: brak
Hangar: nie dotyczy
Uzbrojenie:
- 2 Działka laserowe.
- 2 Wyrzutnie torped energetycznych.
- 1 Wyrzutnia bomb protonowych.
Cena: 0.5KC - 6 kc za eskadrę
Surowce: 1/4 za eskadre
UWAGA: Energia wystarcza tylko na 35 minut lotu.
Bardzo mały, da się upchnąć 3 eskadry w miejsce 1 zwykłej

Scarab -
Długość: 4 m
Roboty: 1
Pasażerowie: -
Ładowność: -
Pancerz: 10 RU
Osłony: 10 SDB
Szybkość: 100/120
Zwrotność: 3
Hipernapęd: brak
Uzbrojenie:
- 4 działka laserowe
Cena: 0.2 KC - 2,4 kc za eskadrę
Surowce: 1 za 4 eskadry
Bardzo mały, da się upchnąć 3 eskadry w miejsce 1 zwykłej

Porax; P-38
Długość: 12.7 m
Załoga: 1 osba
Roboty: brak
Pasażerowie: brak
Ładowność: standardowy schowek
Pancerz: 50 RU
Osłony: 30 SBD
Szybkość: 75/85 (bojowa/operacyjna/teoretyczna)
Zwrotność: 3
Hipernapęd: 2 kl
Uzbrojenie:
-2 ldziałka laserowe
Cena: 1 KC - 12 kc za eskadrę
Surowce: 1/ za 2eskadry

Mankvim
Długość: 10.7 m
Załoga: 1 osoba
Roboty: brak
Pasażerowie: brak
Ładowność: standartowa
Pancerz: 20 RU
Osłony: 20 SBD
Szybkość: 90/100 (bojowa/operacyjna/teoretyczna)
Zwrotność: +3
Hipernapęd: brak
Uzbrojenie:
- 2 ciężkie lasery
Cena: 1 KC - 12 kc za eskadrę
Surowce: 1 za 2 eskadry

Belbullab-22 starfighter,
Długość: 7 m
Załoga: 1 osoba
Pancerz: 40 RU
Osłony: 40 SBD
Szybkość: 100 (bojowa/operacyjna/teoretyczna)
Zwrotność: 3
Hipernapęd: 2 kl
Uzbrojenie:
-3 podwójne działa laserowe
Cena: 2 KC - 24 kc za eskadrę
Surowce: 1 za 2 eskadry

Ginivex
Wymiary:
Załoga: 1 pilot
Pancerz: RU
Osłony: 40/60SBD
Szybkość: 90(bojowa/z ograniczeniem mocy do osłon i działek)
Zwrotność : 5/3
Hipernapęd: brak
Uzbrojenie:
- 4 działka laserowe
Cena: 3 KC - 36 kc za eskadrę
Surowce: 1/2 eskadra

Sabaoth Defender
Wymiary:
Załoga: 1 pilot
Pancerz: 50 RU
Osłony: 50 SBD
Szybkość: 80 (bojowa/z ograniczeniem mocy do osłon i działek)
Zwrotność : 2
Hipernapęd: brak
Uzbrojenie:
- 4 działka laserowe
- 2 wyrzutnie po 6 pocisków
Cena: 1.5 KC - 18 kc za eskadrę
Surowce: 1/2 eskadra

Advanced Droid Bomber
Wymiary:
Załoga: 1 pilot
Pancerz: 10 RU
Osłony: 0 SBD
Szybkość: 80 (bojowa/z ograniczeniem mocy do osłon i działek)
Zwrotność : 3
Hipernapęd: brak
Uzbrojenie:
- 2 działka laserowe
- jedna wyrzutnia z 4 ciężkimi pociskami
Cena: 1 KC - 12 kc za eskadrę
Surowce: 1/2 eskadra

SuperVulture
Wymiary:
Załoga: 1 pilot
Pancerz: 10 RU
Osłony: 10 SBD
Szybkość: 120 (bojowa/z ograniczeniem mocy do osłon i działek)
Zwrotność : 5
Hipernapęd: brak
Uzbrojenie:
- 4 działka laserowe
- 2 wyrzutnie po 3 pociski
Cena: 1 KC - 12 kc za eskadrę
Surowce: 1/2 eskadra
Bardzo mały, da się upchnąć 3 eskadry w miejsce 1 zwykłej

TRI
Wymiary:
Załoga: 1 pilot
Pancerz: 15 RU
Osłony: 0 SBD
Szybkość: 130 (bojowa/z ograniczeniem mocy do osłon i działek)
Zwrotność : 5
Hipernapęd: brak
Uzbrojenie:
- 1 działko laserowe
- 2 wyrzutnie po 3 pociski
Cena: 1 KC - 12 kc za eskadrę
Surowce: 1/2 eskadra
Bardzo mały, da się upchnąć 3 eskadry w miejsce 1 zwykłej

Munificent
Długość: 825 m
Załoga: 200 osób
Roboty: zapewne sporo 600
Ładowność: 1 Brygada piechoty
Pancerz: 90 RU
Osłony: 100 SBD
Szybkość 10/15 MGLT (bojowa/operacyjna/teoretyczna)
Zwrotność 30 na 5 minut
Hipernapęd: 1 kl
Hangar: 0
Uzbrojenie:
# Ciężki dziobowy Turbolaser dalekiego zasięgu 2 (h6)
# Ciężkie dziobowe działa jonowe 2 (h3)
# podwójne działa turbolaserowe 26 (h2)
# Pojedynczych Turbolaserów 20 (h4)
# Pojedynczych laserów plot 38
Cena: 400 KC
Surowce:5

Recusant-class light destroyer
Długość: 1,187 m
Załoga: osób 400
Roboty: 800
Ładowność: 1 Brygada piechoty
Pancerz: 80 RU
Osłony: 100 SBD
Szybkość: 6/10/16 (bojowa/operacyjna/teoretyczna)
Zwrotność 15 stopni na 5 minut
Hipernapęd: 2 kl
Hangar: brak
Uzbrojenie:
# Prow heavy turbolaser (1) Super działo (h6)
# Heavy turbolaser cannons (4) cieżki turbolaser (h4)
# Heavy turbolaser turrets (6) ciężki podwójny Turbolaser (h4)
# Turbolaser cannon (5) (h3)
# Dual laser cannons (30) nie wiem co to jest przyjmijmy, że coś o mocy 0,5T i 1h
# Dual light laser cannons (12)
# Point-defense laser cannons (60)
Cena: 260 KC
Surowce: 5

Pinnasa

Długość: 915 m
Załoga: 600 Geonozjan
Ładowność: brak
Pancerz: 70 RU
Osłony: 90 SBD
Szybkość: 10/15/20 (bojowa/operacyjna/teoretyczna)
Zwrotność 30 na 5 minut
Hipernapęd: 2 kl
Hangar: 1 (lub 3 Vultury)
Uzbrojenie:
- Pojedynczy ciężki turbolaser w osi kadłuba.
- Dwie podwójne baterie dział jonowych.
- Dwadzieścia pojedynczych turbolaserów.
- Sześćdziesiąt działek obrony punktowej.

Sabaoth Destroyer
Długość: 275 m
Załoga: 250
Roboty: 400
Pasażerowie: 100
Ładowność: Nieistotna
Pancerz: 70 RU
Osłony: 90/150 SBD
Szybkość 20/30MGLT
Zwrotność: 60 stopni na 5 minut
Hipernapęd: 3 kl
Hangar: 1 zwykłe lub 3 Vulture
Uzbrojenie:
- 28 Turbolaserów
- 2 wyrzutnie torped protonowych
- 6 ciężkich turbolaserów na wiezyczkach
- 2 promienie ściągające
Cena: 200 KC
Surowce: 4
Specjalne: najlepiej sprawdza się przy małych odległościach

Diamond-class cruiser
Długość: 250 m
Szerokość: 500m
Załoga: 30
Roboty: 40
Ładowność: 2 pułki
Pancerz: 50 RU
Osłony: 60 SBD
Szybkość: 12/18 (bojowa/operacyjna/teoretyczna)
Zwrotność 45 stopni na 5 minut
Hipernapęd: 1 kl
Hangar: brak Możliwa wersja z hangarem, wtedy brak ładunku, ale 3 esadry Vulture lub 1 zwykła. bez wpływu na konstrukcje. koszt taki sam.
Uzbrojenie:
12 pojedynczych laserów
Cena: 120
Surowce: 2

Rendilli Dreadnaught Heavy Cruiser
producent: Rendilli StarDrive
prędkość: 4/10/18 MGLT
Zwrotność 15 stopni na 5 minut
Hipernapęd: kl 3
długość: 600m
kadłub 80 RU
załoga: 10 tys
osłony: 160 SBD
pasażerowie: 1 Brygada
ładowność: 10 000t
uzbrojenie:
- 20 Baterii ciężkich turbolaserów.
- 10 dział jonowych.
- 10 Baterii działek laserowych.
Hangary:
- 1 dywizjon myśliwców lub 3 Vultury
- 2 promy
Surowce: 5
Cena: 340 KC
za koszt 60 KC hiper klasy 1 i załoga 3500

- Lucrehulk

Średnica: 3,170 m
Załoga: 50 osób
Roboty: 200
Ładowność: 5 Brygad
Hangary: 24 eskadr zwykłych lub 72 droidów
Pancerz: 140 RU
Osłony: 100 SBD
Szybkość: 6/9 (bojowa/operacyjna/teoretyczna)
Zwrotność: 10 stopni na 5 minut
Uzbrojenie: 42 poczwórne działa laserowe
Uwagi:
- bardzo duży
- zaawansowane sensory
- bardzo trwała konstrukcja
Możliwość podwajania hangarów/ładunku kosztem tego drugiego
Surowce: 6
Cena: 400 KC
Za 1 surowiec i 50 KC dostaje 10 eskadr sępów

Providence
Długość: 1,088 m
Załoga: 50 osób
Roboty: 600
Ładowność: 4 Brygady
Pancerz: 130 RU
Osłony: 170 SBD
Szybkość: 6/8/14 (bojowa/operacyjna/teoretyczna)
Zwrotność - 15 na 5 minut
Hipernapęd: 1.5 kl
Hangar:
12 lub 36
Uzbrojenie:
- 14 baterii turbolaserowych. (3h)
- 2 ciężkie działa jonowe. (3h)
- 12 Dział jonowych (2h)
- 34 podwójne działa laserowe.
- 102 Wyrzutnie lekkich torped (2h).
Specjalne
Możliwość podwajania hangarów/ładunku kosztem tego drugiego
Cena: 600
Surowce: 6
Za 1 surowiec i 50 KC dostaje 10 eskadr sępów

Skanaw
Długość:
Załoga:
Roboty:
Ładowność:
Pancerz: 60 RU
Osłony: 90 SBD
Szybkość: 20/30(bojowa/operacyjna/teoretyczna)
Zwrotność: 60 na 5 minut
Hipernapęd:
Hangar: - 2 Eskadry myśliwców Vulture
Uzbrojenie:
- 2 Podwójne działka laserowe.
Cena: 50 KC
Surowce: 2 Punkty

StarFlare
Długość:
Załoga:
Roboty:
Ładowność: 1 Pułk
Pancerz: 70 RU
Osłony: 80 SBD
Szybkość: 12/18 (bojowa/operacyjna/teoretyczna)
Zwrotność - 45 na 5 minut
Hipernapęd:
Hangar: brak
Uzbrojenie:
- 20 Dział turbolaserowych.
- 16 Laserów obrony punktowej.
Cena: 150 KC
Surowce: 3

Missile Frigate
Długość:
Załoga:
Roboty:
Ładowność:
Pancerz: 60 RU
Osłony: 80 SBD
Szybkość: (bojowa/operacyjna/teoretyczna)
Zwrotność - 15 na 5 minut
Hipernapęd:
Hangar: 4 Eskadry myśliwców Vulture
Uzbrojenie:
- 2 Podwójne działka laserowe.
- 6 Wyrzutni pocisków.
Cena: 150
Surowce: 3


Golan SDS
wielkość: 1200m
Załoga: 325
Żołnierze: 72
Osłony: 50 SBD
Pancerz: 160 RU
Hangary: bd. (2 eskadry i promy)
Uzbrojenie
- 28 poczwórnych turbolaserów (oryginalnie baterii)
- 5 wyrzutni średnich torped protonowych
- 6 promienie ściągających
Cena: 250 KC

Lucrehulk - Latająca forteca.

Średnica: 3,170 m
Załoga: 150 osób
Roboty: 500
Pasażerowie: 1 tys
Ładowność: 2 Brygady
Hangary: 6 eskadr zwykłych myśliwców lub 18 droidów
Pancerz: 150 RU
Osłony: 150 SBD
Szybkość: 6/9 (bojowa/operacyjna/teoretyczna)
Zwrotność: 10 stopni na 5 minut
Uzbrojenie:
Pierścień.
- 164 Poczwórne działka laserowe obrony punktowej.
- 472 Działa laserowe.
- 48 Turbolaserów.
Rdzeń.
- 21 Poczwórnych działek laserowych obrony punktowej.
- 48 Dział laserowych.
- 3 Turbolasery.
Surowce: 8
Cena: 800 KC

Fregata Presidente Gilldi Handlowej.

Jest to większy brat desantowego Diamond Cruisiera. Uzbrojony i przystosowany do walki liniowej. Dzieki niemal podwojonym rozmiarom jest w stanie przeniesc znacznie wiecej uzbrojenia ofensywnego. Miejsce w ładowniach zostało zajęte przez potężniejsze generatory tarcz i Dodatkowy reaktor odpowiedzialny za utrzymanie uzbrojenia w stanie zdolności bojowej.

Okręt dysponuje niewielką zwrotnością i prędkością, nie potrafi również wejść w atmosferę planety. jednak jego duża zaletą są stosunkowo silne tarcze dziobowe i duża ilość przenoszonego uzbrojenia.

Długość: 350 m
Szerokość 700 m
Załoga 650 osób
Pasażerowie - 1 Pułk
prędkośc 10/15 MGLT
Zwrotność - 15 na 5 minut
Hyperdriwe klasa 3
pancerz - 70
Tarcze - 120
Kontyngent mysliwski - 1 eskadra myśliwców lub 3 Sepów.

Uzbrojenie
- 10 Cięzkich turbolaserów
- 20 podwójnych turbolerów
- 10 baterii plot
- 40 szybkostrzelnych dział

Zalety.
- Siła ognia
- wytrzymałośc
- zabójca myśliwców

Wady:
- uzbrojenie skierowane jedynie do przodu
- przestarzałe rozwiązania technologiczne
- mała zwrotnośc

surowce(punkty budowy): 5 z 3 darmowymi eskadrami vulturów
cena : 250

Diamond Immobilizer - Okręt przechwytujący.

Długość: 120 m
Szerokość: 500m
Załoga: 30
Roboty: 40
Pasażerowie: 100
Ładowność: Brak
Pancerz: 50 RU
Osłony: 60 SBD (po aktywacji generatora 120)
Szybkość:12/18 (bojowa/operacyjna/teoretyczna) (po aktywacji generatorów 1/1/1 )
Zwrotność: +1 (po aktywacji generatora -4)
Hipernapęd: 1 kl
Hangar: brak
Uzbrojenie:
4 pojedyncze działą jonowe
2 emitery promienia ściągającego
Cena: 250 KC
Surowce: 4


Jednostki całkowicie niekanoniczne:

Fondor Shipyards - Myśliwiec szturmowy "Triadent"

[link widoczny dla zalogowanych]

Producent: Fondor Shipyards
Załoga: 1 pilot (najlepiej weteran/najemnik)
Astromech: istnieje
Pancerz: 20 RU
Osłony: 30
Szybkość: 80 MGLT
Zwrotność : +1
Hipernapęd: istnieje możliwość zainstalowania (w standardzie brak)
Uzbrojenie:
- 3 działka laserowe
- 2 wyrzutnie rakiet samo napraw.(po 2 rakiety na jedną)
Cena: 2 KC - 24 kc za eskadrę

Krążownik Fantail

[link widoczny dla zalogowanych]

Długośc: 500 m
Załoga 250 osób
Roboty: 350
Naped nadprzestrzenny 1 klasa
Szybkość 80/16/24 MGLT
Moc osłon: 90/160.
Wzmocniony i opancerzony kadłub. 100 (silniejszy niz muninek)

Uzbrojenie:
- 6 podwójnych Turbolaserów osadzonych w wieżach. ( 2 na dziobie i po 2 na górze i dole kadłuba. )
- 8 baeterii turbolaserow. po 4 na burte
- 40 stanowisk obrony punktowej rozmieszczonych na pokładzie całego okętu.

Koszt: surowce 4
Kasa : 270

Fondor Shipyards - "Slayer" Dreadnaught Heavy Cruiser

[link widoczny dla zalogowanych]

producent: Fondor Shipyards
prędkość: 4/9/16 MGLT
Zwrotność standardowa 6 minut na obrót o 30 stopni
Hipernapęd: kl 3
długość: 700 m
kadłub 95 RU
załoga: Znikoma
Roboty: 10 tyś.
osłony: 160 SBD
pasażerowie: 20
ładowność: Niedotyczy
uzbrojenie:
-4 Ciężkich podwójnych dział turbolaserowych ruchomych na wieżyczkach
-22 poczwórnych dział turbolaserowych
-13 dział jonowych
-15 bateri plot
-2 wyrzutnie torped protonowych
-2 promienie ściągające
Hangary:
- 1 dywizjon myśliwców
- 2 promy
Surowce: 5

Cena: 400 KC


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ragnus dnia Czw 1:11, 12 Mar 2009, w całości zmieniany 5 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Visper
Gość







 Post Wysłany: Pią 16:30, 01 Gru 2006    Temat postu:

Heksy jednostek niekanonicznych(tajnych)

Triadenty, Fantail, Slayer


UWAGA: Obrazki okrętów nie odpowiadają ich prawdziwym rozmiarom, mają cel rozpoznawczy.Więc nie porównywać mi je z innymi bo się zaskoczycie kiedy dojdzie do ich walki.
 Powrót do góry »
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Rada separatystów » Parametry statów
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group