FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Zasady tworzenia statków
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Archiwum Zgrywa » Zasady tworzenia statków
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sanar Kuat
Senator Kuat



Dołączył: 06 Wrz 2005
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Kuat

 Post Wysłany: Sob 18:55, 19 Sie 2006    Temat postu:

Moze lepiej skorzystac z ponizszego generatora ? Wtedy bedziemy miec pewnosc, ze okrety sa konstruowane racjonalnie ( na tych samych zasadach ) ale pozbedziemy sie liczenia i bledow z tego wynikajacych.

[link widoczny dla zalogowanych]

Oczywiscie to tylko podstawa dla gracza. Pozostala czesc projektowania opierac sie bedzie na warstwie fabularnej rozgrywki czyli dokladnym opisie.

Ostatnim etapem bedzie ekonomia, czyli planowane wydatki na prace projektowe, budowe prototypu, testy i ewentualne zmiany w projekcie.


Innymi slowy im mniej cyferek tym lepiej.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Telemachus Rhade
Kapitan



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Tartarus

 Post Wysłany: Sob 19:21, 19 Sie 2006    Temat postu:

Świetny programik, kilku rzeczy nie w pełni rozumię ale doprawdy strzał w 10 Very Happy

EDIT: Stworzyłem model studyjny małego statku ... Cost: 2,793,395 credits. Za takie cany to my w życiu nic nie wybudujemy Laughing


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Żbik
Wredny kocur



Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Twojego najgorszego koszmaru

 Post Wysłany: Sob 19:25, 19 Sie 2006    Temat postu:

Jest ale...
Za duzo opcji, nikt (z GMami na czele) nie bedzie wiedzial co oznacza 10 jakis tam torped.
Natomiast ów generator uświadomił że nie jest problemem stworzenie rotowego generatora.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Nightclaw
Gość







 Post Wysłany: Sob 19:30, 19 Sie 2006    Temat postu:

wypasiony ten generator, ale czy nie za bardzo skomplikowany ?

Mi udało się coś takiego stworzyć:

Name: Lesniczy
Model: Mk II
Type: Middle Size Boarding Ship
Class: Capital
Length: 80 m
Skill: Boarding
Crew: 500
Crew Skill: Boarding
Passengers: 500
Cargo Capacity: 50000 metric tons
Consumables: 1 Day
Cost: 52,279,995 credits
FTL Drive: x14 (Hyperspace Translation)
Maneuverability: 3D+1
Sublight Speed: 40 (Ionic)
Hull: 3D+2
Shields: 5D+2 (Shielding)
Sensors: Photonic
Passive: 60 / 5D+2
Active: 130 / 5D+2
Pinpoint: 8 / 5D+2

Weapons:
5 Max Series Laser 5
Scale: Capital
Range: 1-15 / 25 / 80
Damage: 5D+2
2 Light Turbolaser
Scale: Capital
Range: 3-15 / 35 / 75
Damage: 2D+1
1 Ion Pulse Cannon
Scale: Capital
Range: 1-8 / 35 / 60
Rate of Fire: 3
Damage: 2D+2

Hangar Space: 10 (Small Hangar)

Średniej wielkości statek abordażowy wyposażony w Ion Pulse Cannon
Wink


edit:
LOL tylko dlaczegóż on taki drogi...


Ostatnio zmieniony przez Nightclaw dnia Sob 19:37, 19 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Telemachus Rhade
Kapitan



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Tartarus

 Post Wysłany: Sob 19:32, 19 Sie 2006    Temat postu:

Cytat:
Cost: 52,279,995 credits


Twoje pra-pra-pra wnuki będa go jeszcze spłacać Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Nightclaw
Gość







 Post Wysłany: Sob 19:38, 19 Sie 2006    Temat postu:

Rhade, ty jesteś ekspertem, przydałaby się taka fura we flocie ?
 Powrót do góry »
Telemachus Rhade
Kapitan



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Tartarus

 Post Wysłany: Sob 19:43, 19 Sie 2006    Temat postu:

Name: Acclamator
Model: Mk.I
Type: Assault ship
Class: Battleship
Length: 752 m
Crew: 700
Passengers: 16000
Cargo Capacity: 200000 metric tons
Consumables: 3 Weeks
Cost: 97,839,585 credits
FTL Drive: x1 (Hyperspace Translation)
Maneuverability: 0D
Sublight Speed: 6 (Ionic)
Hull: 3D+1
Shields: 2D+1 (Shielding)
Sensors: Tachyonic
Passive: 40 / 1D
Active: 70 / 2D
Search: 150 / 3D
Pinpoint: 4 / 3D+2

Weapons:
24 Light Auto Laser
Scale: Starfighter
Range: 1-3 / 7 / 11
Rate of Fire: 3
Damage: 2D
48 Medium Turbolaser
Scale: Capital
Range: 3-18 / 35 / 75
Damage: 4D
4 Concussion Missile Tube
Scale: Capital
Range: 2-12 / 30 / 60
Damage: 9D
Magazine: 30


Hangar Space: 150 (Huge Hangar)


Niezbyt, za dwa twoje możemy... o przepraszam ... mogą kupić jednego Accla Very Happy

EDIT: Nieda się obliczyć danych Mandatora , program przewiduje maksymalną wielkość 2500 metrów ... Mandator ma 19000. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wilhuff Tarkin
Komandor Republiki



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Eriadu

 Post Wysłany: Sob 20:05, 19 Sie 2006    Temat postu:

I z tego powodu bezuzyteczny (Very Happy ), trochę jakby zawyża ceny, nie lepiej usiąść z podręcznikiem i sobie zaplanować?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Telemachus Rhade
Kapitan



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Tartarus

 Post Wysłany: Sob 20:08, 19 Sie 2006    Temat postu:

To są dane podręcznikowe ... jedyna różnica to hyper ..z 2 dałem na 1.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Grievous
Generał Separatystów



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Kantyny

 Post Wysłany: Sob 21:14, 19 Sie 2006    Temat postu:

przestańcie zgrywa milionerów i skasujcie 4 zera będzie ok. Accl kosztuje u nas około 200 KC więc w czym problem? Szacuken za wygrzebanie prograu Mr GR0s Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Vissan
Baron // Komandor WFR



Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 1192
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Skąd: Rahab, miejsce o 100% stężeniu niekanoniczności (teraz już tylko 50%)

 Post Wysłany: Nie 1:30, 20 Sie 2006    Temat postu:

Hm.... Żbiku zrobił niezłą robotę z tym systemem. Tylko że - moim zdaniem nie pasuje on do RotE. Do gry, w której zdajemy się na rozsądek GM który mówi - TAK, lub NIE, ewentualnie co zmienić. W grze naszej nie przeszkadza nam, że coś jest mniej lub bardziej umowne - po co to zmieniać?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Żbik
Wredny kocur



Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Twojego najgorszego koszmaru

 Post Wysłany: Nie 2:22, 20 Sie 2006    Temat postu:

Po kilku testach dochodze do wniosku że generator nie jest zły, być może wrzucenie w niego modelu przed prezentacją może być pomocne.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wilhuff Tarkin
Komandor Republiki



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Eriadu

 Post Wysłany: Nie 9:18, 20 Sie 2006    Temat postu:

Telemachus Rhade napisał:
To są dane podręcznikowe ... jedyna różnica to hyper ..z 2 dałem na 1.
W podręczniku jest zestaw tabelek pozwalających stworzyć okręt, nigdy z nich nie korzystałem, ale istnieją Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Telemachus Rhade
Kapitan



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Tartarus

 Post Wysłany: Nie 12:33, 20 Sie 2006    Temat postu:

Well też z tabelek nie biore przykładów. Co jakiś czas tak ja jak i brasiu odnosimy się do Source Booka albo przeszukujemy wookie i linki pochodne by wyciągnąc logiczną "średnią". Czasami dochodzimy do ciekawych wniosków a że świat SW jest pełen sprzeczności czasami musimy się niezle natrudzić by ustalić oficjalą RotE i ToD - owskie wersje.

Generator fajna sprawa, pomaga przy projektowaniu. Mimo to nadal nie wiem co znaczy 3D+2 i tym podobne cyferki/numerki.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Sanar Kuat
Senator Kuat



Dołączył: 06 Wrz 2005
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Kuat

 Post Wysłany: Nie 12:58, 20 Sie 2006    Temat postu:

Telemachus Rhade napisał:

Generator fajna sprawa, pomaga przy projektowaniu. Mimo to nadal nie wiem co znaczy 3D+2 i tym podobne cyferki/numerki.



Generator oparty jest na systemie d6 wydawnictwa WEG. W grze wyglada to tak, ze rzucasz 3 kostkami szesciosciennymi i dodajesz 2. Suma wyniku rztut oraz umiejetnosci pilotazu danego typu jednostki musi byc wieksza lub rowna stopniowi trudnosci danego manewru.
Generalnie chodzi o to, ze im wieksze liczby tym lepiej. W systemie 3d+2 jest jednym z lepszych ( o ile pamietam dobrze ) wynikow dla manewrowosci. Nawet X-Wing ma tylko 3d a A-Wing 4d. Tylko mysliwce osiagaja tak dobre wyniki i chyba sami przyznacie, ze jest tologiczne. Acclamator ma 0d.

Podobnie ma sie sprawa z tarczami, kadlubem czy sensorami.


EDIT: Rhade, w twojej wersji Acclamatora masz chyba mala niescislosc z oficjalnymi danymi. Acclamator ma 2000 ton szesciennych ladownosci a nie 200000.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sanar Kuat dnia Nie 13:34, 20 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Bib Fortuna
Majordomus Jabby the Hutt



Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Ryloth

 Post Wysłany: Nie 13:11, 20 Sie 2006    Temat postu:

W rzeczy samej, tak samo jak każdy wie że Palpatine jest zły, a w konsekwencji wypowiedzi niektorych na jego temat są już inne. Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Telemachus Rhade
Kapitan



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Tartarus

 Post Wysłany: Nie 14:09, 20 Sie 2006    Temat postu:

Racja pomyłka, przestrzeliłem o jedno 0. Ale fakt jest faktem ... programik ma zwalony system oceny konstrukcji. Jak dałem dane niewielkiego statku to cena wyszła: Cost: 2,793,395 credits. A to doprawdy maleństo Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Sanar Kuat
Senator Kuat



Dołączył: 06 Wrz 2005
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Kuat

 Post Wysłany: Nie 14:38, 20 Sie 2006    Temat postu:

Raczej dwa zera. Smile

Moze bedziemy uznawac, ze koszt zaprojektowania statku, wybudowania prototypu i testy beda kosztowac tyle ile podaje generator ?
GM'y dodadza tylko czas tego wszystkiego i byloby calkiem zgrabnie.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Telemachus Rhade
Kapitan



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Tartarus

 Post Wysłany: Nie 15:12, 20 Sie 2006    Temat postu:

Chryste tylko nie to ... z takimi cenami nic sie nie zaprojektuje, konglomerat taki jak KDY moze sobie pozwolic na opracowanie jednego myśliwca na pół roku realnego czasu.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Sanar Kuat
Senator Kuat



Dołączył: 06 Wrz 2005
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Kuat

 Post Wysłany: Nie 19:18, 20 Sie 2006    Temat postu:

Zaraz zaraz.
Pomysl tylko z pozoru wydaje sie glupi. Smile
Ale zawsze mozna zastosowac system podobny do Cywilizacji czyli rozlozyc sume na tury ( w naszym przypadku na miesiace ). W koncu badz co badz nie w jeden dzien buduje sie okret.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Archiwum Zgrywa » Zasady tworzenia statków
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group