FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Zasady tworzenia statków
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Archiwum Zgrywa » Zasady tworzenia statków
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roan Shryne
Gość







 Post Wysłany: Nie 19:36, 20 Sie 2006    Temat postu:

Albo poprostu uznać, że cenę tniemy conajmniej przez conajmniej 1/4. Zaraz wyjaśnię czemu.

Zaprojektowałem (dla zabawy tylko) 140m fregatke. Za pierwszym razem wyszedł głupi bubel - niezauważyłem, że nie założyłem jej tarcz. Cena wyszła EDIT: 3.8(my bad, za pierwszym razem podałem 3.3) mil kredytów. Gdy zrobiłem drugi raz, taki sam statek, tylko założyłem tarcze, które chciałem założyć wcześniej, cena skoczyła do 7.5 mil! To troche przegięcie bo cena tarczy wychodzi wyższa nic cena całej pozostałości. Rozumiem, że tarcze drogie są, ale nie tyle co: hyper, uzbrojenie, silniki ionowe, konstrukcja kadłuba, etc etc etc, razem wzięte.

Stąd dwie propozycje, albo tniemy ceny tarcz conajmniej o połowę (stąd 1/4 ceny całości wcześniej) albo cena naszego statku bez założonych tarcz jest ceną właściwą. Lub coś pomiędzy. Przykro mi, ale kurde milion za 8m myśliwiec to troche dużo... Wink


Ostatnio zmieniony przez Roan Shryne dnia Pon 13:41, 21 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Sanar Kuat
Senator Kuat



Dołączył: 06 Wrz 2005
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Kuat

 Post Wysłany: Nie 19:51, 20 Sie 2006    Temat postu:

Jakie tarcze założyłeś ? Najlepiej wrzuć tutaj tą jednostkę.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Grievous
Generał Separatystów



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Kantyny

 Post Wysłany: Nie 20:00, 20 Sie 2006    Temat postu:

rozłożenie na tury (miesiace) to swietny pomysł. Wy będziecie pakowa kasę w badania i czekac a w tym czasie nasza tandetna masówka Was zaleje Very Happy

Chcę zauważy ze przy tej ilości ras i jednostek muszą istnie wszelkiej maści okręty i technologie. wystarczy je tylko odnaleźc i zaadoptowac.

A ceny i tak powinni ustala GMi odgórnie. Tako rzecze <Papug>


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Sanar Kuat
Senator Kuat



Dołączył: 06 Wrz 2005
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Kuat

 Post Wysłany: Nie 20:08, 20 Sie 2006    Temat postu:

<Papuga> w to nie mieszaj. Smile

Problem z tym okresem jest taki, ze jest on stosunkowo swiezy. Inne ery mialy lata na to by jakis fan<atyk> opisal okrety w sposob na tyle dokladny na ile mozna. Mam na mysli oczywiscie fana rpg bo tylko w rpg jest opisana cena i inne szczegoly niepotrzebne "normalnym" ( o ile ten stan mozna tak okreslic ) fanom. Smile

Jezeli chodzi o pomysl to po drodze do jednego dobrego nalezy odrzucic cala mase kiepskich. Masz lepsza propozycje to napisz.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Roan Shryne
Gość







 Post Wysłany: Pon 13:40, 21 Sie 2006    Temat postu:

Pierwszy:

Class: Capital
Length: 140 m
Crew: 40
Passengers: 10
Cargo Capacity: 10 metric tons
Consumables: 2 Months
Cost: 3,882,000 credits
FTL Drive: x2 (Hyperspace Translation)
Maneuverability: 1D
Sublight Speed: 30 (Ionic)
Hull: 3D+2
Shields: 0D (Shielding)
Sensors: Radio Telemetry
Active: 90 / 2D+2

Bez hangaru, uzbrojenie: 10 auto medium laserów, 6 light turbolaserów, 4 ion cannons (te dla capitali) i 2 wyrzutnie concussion missiles.

Drugi różnił się tym, że Shields (typu Shielding) dostał 4D i cena wyniosła 7.5mil. Wszystko pozostałe było takie samo.
 Powrót do góry »
Sanar Kuat
Senator Kuat



Dołączył: 06 Wrz 2005
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Kuat

 Post Wysłany: Pon 18:16, 21 Sie 2006    Temat postu:

Zgadza sie, w skali capital tarcze 4d musza kosztowac. Nie wspominajac o tym, ze w tym okresie historycznym to technologicznie nie do osiagniecia.
Porownywalne tarcze posiada Mon Calamari MC80B Star Cruiser a zbudowany jest w czasach NR a wiec sporo pozniej.
Ale to tylko taka uwaga. Nie wiem tez jak jest z predkoscia jaka wpisales bo w systemie, na ktorym generator jest oparty predkosci takie sa nie do osiagniecia. Mam pewne podejrzenia ale to tylko taka watpliwej jakosci hipoteza i musze sie jeszcze upewnic. Smile


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Roan Shryne
Gość







 Post Wysłany: Pon 21:48, 21 Sie 2006    Temat postu:

Bierz pod uwagę, że z d6 styczności nie miałem. Ale zakładając, że max jaki mi dawał na tarczy to d7 (or so) uznałem, że d4 to taki dobry standard.
 Powrót do góry »
Żbik
Wredny kocur



Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Twojego najgorszego koszmaru

 Post Wysłany: Pon 21:56, 21 Sie 2006    Temat postu:

Jesli chodzi o znaczenie d3 to należy patrzeć na całą skale jeżeli najwyższa na skali jest np d9 no to d4 to takie przecietne
natomiast jesli na skali max d5 to d4 to bardzo dobrze. O ile pamietam w przypadku cech dla człowieka było d4 (czyli jest to całkiem wysoka nota)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Grievous
Generał Separatystów



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Kantyny

 Post Wysłany: Pon 22:14, 21 Sie 2006    Temat postu:

Krotko zwieźle i na temat.
Gramy w czasach NEJ czy ROTE?
BO symulator z tego co się ozorientowałem obejmuje technologie z całego przekoroju historycznego SW.
Zatem Twoje 4 d jest zapewne standardem podczas inwazji Vongów, ale w okresie ROTE jest to nieosiągalne marzenie.

Jak nie próbujesz stworzyc pudzianatora to zarówno cena jak i mozliwosci Statku sa OK.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Roan Shryne
Gość







 Post Wysłany: Pon 22:20, 21 Sie 2006    Temat postu:

Eee wiesz Zgryw - nie przypisywałem go do żadnego czasu. Stworzyłem szajbe, żeby się przekonać jak to działa. DLA ZABAWY. Wiedziałbyś to gdybyś raczył przeczytać mój pierwszy post w tym temacie. Rolling Eyes Do tego może powtórzę bo do niektórych nie dotarło:

Roan Shryne napisał:
Bierz pod uwagę, że z d6 styczności nie miałem.


A teraz do rzeczy. Skoro mamy automat, który to robi, a jak widać nie wszyscy są obeznani co i jak, to proponuję, żeby znawcy d6 rozpisali dla poszczególnych kategorii statków co jest dopuszczalne, a co jest grubą przesadą. (Oczywiście w okresie RotE) Jeśli tego nie będzie, to i tak z czasem będziecie musieli to robić dla poszczególnych projektów statków, które się będą pojawiały.
 Powrót do góry »
Vissan
Baron // Komandor WFR



Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 1192
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Skąd: Rahab, miejsce o 100% stężeniu niekanoniczności (teraz już tylko 50%)

 Post Wysłany: Wto 10:22, 22 Sie 2006    Temat postu:

Tak dla jasności Roanie, wypowiem się jako jeden z tutejszych projektantów i konstruktorów, których kilku na RotE mamy.

System wdrażania projektów mamy już od dawna - ja opracowuję projekt - ze wszystkimi plusami i munusami, daję do konsultacji GM-om, oni mówią co ewentualnie trzeba osłabić, ew. co mogę jeszcze ulepszyć i ustalają cenę. Jak dotychczas żaden generator nie był nam potrzebny.

Jako ze kilka statkow konsultowałem, moge dodac ze opcja "co mozna polepszyc" dotychczas byla nieuzywana:-)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Aldar Khel'makh
Grey Jedi



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Coruscant

 Post Wysłany: Wto 10:30, 22 Sie 2006    Temat postu:

Proponuje lekturę:
[link widoczny dla zalogowanych]

To tylko wycinek tego co mozna znaleść w internecie lub podręcznikach.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Roan Shryne
Gość







 Post Wysłany: Wto 12:57, 22 Sie 2006    Temat postu:

Vissan napisał:
Jak dotychczas żaden generator nie był nam potrzebny.


To nie ja proponowałem system tylko Żbik, a GR0s znalazł coś zautomatyzowanego... Szczerze, może i dobrze Wam szło, nie wnikam, ale jeśli może być coś zrobione łatwiej i jednocześnie wymagać mniej, lub zero roboty by GM to czemu nie skorzystać? Poza tym nikt tu nikogo nie zmusza, korzystać będą Ci co chcą to robić. Rolling Eyes


@Aldar

O widzisz, zapodając ten link troche się wyjaśniło. Jeśli dread ma shield 2, to widze, że grubo przegiąłem. Wink
 Powrót do góry »
Aldar Khel'makh
Grey Jedi



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Coruscant

 Post Wysłany: Wto 14:03, 22 Sie 2006    Temat postu:

Należy jeszcze dodać że w d6 statystyki statków klasy capital i np. myśliwców... nie są kompaktybilne. A więc nie jest prawdą że X-Wing ma lepsze tarcze niż kanonierka. Stosuje się przeliczniki pomiędzy tymi skalami wielkości obiektu (zaczynajac od "character"). Ale nie jestem pewien czy będzie Wam potrzebna dokładna informacja tych zasad. Link podałem w celach poglądowych.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Sanar Kuat
Senator Kuat



Dołączył: 06 Wrz 2005
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Kuat

 Post Wysłany: Nie 20:00, 27 Sie 2006    Temat postu:

Pare slow o generatorze. Po konsultacjach z fachowcem klasy galaktycznej okazalo sie, ze generator ow jest oparty ( najprawdopodobniej ) o Space d6 czyli najnowszy twor wydawnictwa WEG.

Wydaje mi sie, ze nie jest kwestia kompetencja GM'ow przy odrzucaniu badz aprobowaniu danego projektu a czas jaki musza poswiecic na obejrzenie, dyskusje, wyszukaniu materialow, dyskusje, porownanie z innymi okretami, dyskusje, poprawienie bledow, dyskusje, glosna dyskusje i w koncu odpowiedzeniu danemu graczowi o decyzji.
Biorac pod uwage, ze czas nie jest z gumy to musza go zabrac skad indziej a sami wiecie jak to u nich jest z czasem. Smile Traca na tym przede wszystkim misje. Skoro mozna zaoszczedzic troche czasu to czemu nie.

Faktycznie skalowanie jest jedna z bolaczek SW d6 ale generalnie wiekszego znaczenia tu nie ma gdyz GM'owie zdaja sobie sprawe a przynajmniej mam taka nadzieje Razz , ze zaden mysliwiec nie wytrzyma bezposredniego ostrzalu z krazownika.

Moim zdaniem odpowiedzi idealnej na ta propozycje nie ma bo gdyby byla to juz bysmy znalezli ale probowac trzeba.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Telemachus Rhade
Kapitan



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Tartarus

 Post Wysłany: Nie 21:11, 27 Sie 2006    Temat postu:

Cytat:
zaden mysliwiec nie wytrzyma bezposredniego ostrzalu z krazownika.


Pierw trzeba oczywiście trafić Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Archiwum Zgrywa » Zasady tworzenia statków
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group