FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
ROTE Battlesystem - Strzelanie
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Archiwum Zgrywa » ROTE Battlesystem - Strzelanie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Telemachus Rhade
Kapitan



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Tartarus

 Post Wysłany: Pią 21:36, 01 Gru 2006    Temat postu:

Pierw zaczne od modlitwy ...

O Przedwieczny AHUJu
O Nigdy Nietrzeźwy JEB!ie
O Wielcy Władcy Kobolu
Na potęge Posępnego Czerepu
Mocy Przybywaj !!!


Dobra, do roboty ...

Cytat:
- myśliwce maja dwa tryby torpedowania, zwykły i z poświęceniem. W tym drugim część torped ignoruje osłony (wlauja w szyby wentylacyjne itp)

Pierdolicie Hipolicie ( cytat ) ... tryb "poświęcenia" ( tu robie takie dwa kicajace zajączki dwoma kolejnymi palcami licząc od kciuka ). Ha ha ha ...dobre, bo to był dowcip ... prawda ? ... prawda ?!

Cytat:
- jonówka może strzeląć trybem ciągłym, o ile ma dużo energi i statek nie robi nic innego wowczas siła ognia rośnie


Strzelać trybem ciągłym czyli co ? ... walic raz na 0,05 sekudny. I co z tego jak ma dużo energii niewpadło się na to że broń się przegrzewa i w efekcie takiego napierda**** się stopi ? niepomyślało się co ?

Cytat:
- jonówka bardzo dobrze radzi sobie z osłonami
- torpedy są szczególnie skuteczne przeciw kadłubowi.


Alleluja ... !! cud, odkrył Ameryke ... a nie to byli Nordycy. Przykro mi.

Cytat:
- Torpedy źle znosza promienie ściągające grawitacje lasery i myśliwce.


A co tego źle nie znosi ?

Cytat:
- w walce myśliwców najlepszym przybliżeniem jakości jest: cena i specjalizacja i kanoniczność. Ale i tak najwieksze zniszczenie dokonuja eskadry prowadzone przez graczy.


Eskadra veteranów z wojny przegra z nowicujuszami bo ich zabawki bedą o 1 dolar droższe ... naoglądali się filmów chyba jakiś.

Cytat:
Ruch - procz tego mozna sie rozpedzic lub tez poruszac na grawitacji lub promieniach sciagajacych.


Poruszać się na grawitacji ...hmmm... coś jakby repulsory, albo używać ściagaczy do przemieszczania obiektów. Sorry znowu to odkryli przed tobą ...ehhh ale się starasz nadal.

Cytat:
stosuje Fog of war czyli np Repy nie wiedza co jest po drugiej stronie Planety. Tak samo jest szansa ze nie rozpozna sie czy mamy do czynienia z Muminkiem czy Resusem


Bo one takie same co nie ? ... O maj god to ryjek, poznaje po tym kadłubie. Nie to nie on bo go nie rozpoznaliśmy ... a racje poczekam aż zaczna do nas strzelać. Daj spokój, rozpoznawanie sylwetek, emisji energi i sygnatur napędu to na pierwszym roku akademi wykładają.

Cytat:
- istnieje grawitacja, czyli w poblizu planety trudniej sie strzela z torped albo lata, podobne problemy sa z ksiezycem. (tak to ksiezyc a nie stacja bojowa)


Torpedy mają napęd, torpedy korygują kurs, planeta to nie czarna dziura.

Cytat:
Istnieje zaleznosc miedzy jakoscia posta a efektem walki, jak gramatyka w postach będzie jakaś koślawa to wasi balistycy tez beda koslawo strzelac


Jak przecinek będzie w złym miejscu to przegra strona bitwe ... spoko.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Grievous
Generał Separatystów



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Kantyny

 Post Wysłany: Pią 22:28, 01 Gru 2006    Temat postu:

Żbik napisał:
A ja myśle że Grevorius stosuje starą dobra taktykę marudzimy cały czas zobaczymy co da się wytargować. Prędkość jest praktycznie ta sama, główna różnica jest taka że strefa wyskoku powędrowała 2x dalej, wiec nie można wyskoczyc odpalić rakiet odskoczyć czynność powtórzyć. Nawet zasieg jest ten sam tylko wprowadzono daleki zasieg, o ktorego skutecznosci gdzies sie wypowiedzialem. Dlatego proponuje: jak ktos chce niech sobie patrzy na to, jak ktos chce niech patrzy na Ragnusowe, na co ja bede patrzyl nie powiem. Mysle ze wtedy problemow nie bedzie.


Dobra teraz przegiąłeś.

Rote Battle System jest pracą niemal wszystkich osób bawiących się w bitwy na Rote. I nie chodzi mi o marudzenie i jakieś targowanie się o głupi hex czy dwa. Tu istotne sa zasady jednolite dla rozgrywania całych starć i bitew. Jeżeli wykonuje jakiś ruch to mam prawo oczekiwac określonego rezultatu zgodnego z Logika i Możliwościami jednostek. A nie widzimisię czy nastrojem MG czy przeciwnika.

A teraz po kolei

Prędkość jest praktycznie ta sama, - czyli fakt że nad Eriadu LH leciał 1 hex przeszło 3 tury a wg Twojej propozycji zrobiłby to w jedną nie ma znaczenia. Fakt że jeden z najszybszych okrętów Galaktyki robił 3 hexy tylko z wyłączonymi tarczami gdzie także nic nie zmienia no to Respect.

Faktycznie nie widze różnicy pomiędzy tym ze accl dotrze do muminka po 1 salwie czy po 6 przecież to detal.
główna różnica jest taka że strefa wyskoku powędrowała 2x dalej wiec nie można wyskoczyć odpalić rakiet odskoczyć czynność powtórzyć. - czyli gratulacje właśnie zajebałeś coś co nazywa sie manewrowaniem. Nad Eriadu wyszło ewidentnie ze sfera 4 hexów okazała się za duża bo ani KNS ani WFR nie miały mozliwości sensownego manewru. A tutaj mówimy o 8 hexach.

Skumuluj to z 3 razy mniejszą zwrotnością i otrzymasz ulubioną przez jedi i GL taktykę bitwy liniowej, fakt będziemy mieli przepiękne bitwy pozycyjne.

Nawet zasieg jest ten sam tylko wprowadzono daleki zasięg, o którego skutecznosci gdzies sie wypowiedzialem. - tak dokładnie dzięki dalekiemu zasięgowi na którym trafienie jest niemożliwe faktycznie wydatnie poprawi się skuteczność jednostek i jakość mapek. bo trzeba będzie 50x50 żeby cokolwiek sensownie wymanewrować przeciwnika.


Dlatego proponuje: jak ktos chce niech sobie patrzy na to, jak ktos chce niech patrzy na Ragnusowe, na co ja bede patrzyl nie powiem. Mysle ze wtedy problemow nie bedzie. -ten tekst mnie <papug> Się opanuj<papug> Czylli krótko mówiąc piszcie co chcecie Ja i tak zrobię po swojemu. N/C zaiste dojrzałe podejście.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Żbik
Wredny kocur



Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Twojego najgorszego koszmaru

 Post Wysłany: Pią 23:15, 01 Gru 2006    Temat postu:

W innym poscie mówisz "i tak ważna jest ocena MG i jakośc postów" teraz że widzimisie MG jest nieważne i że maja być cyferki więc jak to jest? A może chodzi o to że "liczy się zdanie MG o ile jest zbieżne z moim"

W założeniu wywiesiłem to aby ktoś kto ma ze mną misje wiedział an czym stoi, gdyż stosowałem mapkę o zwiększonej dokładnosci, widać nie chcesz aby tak było. Ok. post skasowany.

No i jak inaczej nazwać "teraz to Muminki nie mają szans bo Accle je rozniosą" pomijając nieprawde tego stwierdzenia.

Mówiłem już że skala jest powiększona, zatem to co było kiedyś 1 heksem/30 minut teraz jest 1 heksem/15 minut dzielimy przez 2 matematyka. podstawówka, było w poście. Czy ja na prawdę wiele wymagam.

Nie ma roznicy bo moc salwy wzrosla 6 razy, pomijam juz fakt ze nie dotrze po jednej salwie ale i tak po 4-8

Wydaje mi się że właśnie dodałem nieco pola do manewru.

Tego z 50x50 niestey nie rozumiem o co ci chodzi.

Dojrzałe czy nie, powiedziałem że według mnie systemy są w rezultatach tak zbieżne że biorąć pod uwage czynnik jakościowy to nie ma różnicy, a jak to sobie obliczam to już moja sprawa, mogę nawet rzucać kostkąSmile

Aby jeszcze bardziej polepszyć Tobie/Wam samopoczucie może zrobimy jakąś dowolność w wybieraniu MG od bitew. Jak komuś nie przeszkadzają moje fanaberie chętnie mu coś poprowadzę, jak woli inaczej to sobie ściągnie innego MG.

RotE dla większości jest zabawą i niech taką pozostanie i dopuszczajmy możliwość bawienia się tak jak każdy lubi. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Visper
Gość







 Post Wysłany: Pią 23:33, 01 Gru 2006    Temat postu:

Grievous ma racje żbik, nie będę się tu rozpisywał bo dokładnie napisał to co ja też czuje do tej sytuacji. Krótko, bez jednolitych zasad których będą przestszegać wszyscy zapanuje tu taki chaos że od razu forum straci na atrakcyjności. Upieranie się według swojego "moja racja najmojsza" jest bardzo kiepskim pomysłem.

Cytat:
W innym poscie mówisz "i tak ważna jest ocena MG i jakośc postów" teraz że widzimisie MG jest nieważne i że maja być cyferki więc jak to jest? A może chodzi o to że "liczy się zdanie MG o ile jest zbieżne z moim"


Nie rozumiesz i się zastanawiam czy się starasz(bez obrazy) chociaż by jak zwykle każdego na lewo i prawo posądzasz że tylko dba o swój interes... phi.Decyzja GM jest ważna i decydująca ale on musi się kierować jakimiś prostymi zasadami bo inaczej wyjdą nam bitwy absurdu gdzie raz LH jest praktycznie bezbronny a w następnej bitwie GMowi się przypomni że do czegoś służy te uzbrojenie i nie jest takie beznadziejne, raz coś ma taką siłę a drugi raz inną... sorry ale PBF o kreskówkach jest nie tutaj.

Cytat:
W założeniu wywiesiłem to aby ktoś kto ma ze mną misje wiedział an czym stoi, gdyż stosowałem mapkę o zwiększonej dokładnosci, widać nie chcesz aby tak było. Ok. post skasowany.


mhm, dokładne dla kogo... ciebie ? Ta przepełniona bajeramimi mapka o zmniejszonych heksach i zastosowaniu obrazków jest mało czytelna ii poważnie ogranicza taktyczne rozgrywki które dawały mapki z zasad. Mam pytanie, czy ty naprawdę uważasz że każde twoje rozwiązanie jest dobre dla wszystkich bo ty tak uważasz ?
 Powrót do góry »
Generał Grievous
Generał Separatystów



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Kantyny

 Post Wysłany: Pią 23:40, 01 Gru 2006    Temat postu:

Cytat:

Post Wysłany: Pią 23:15, 01 Gru 2006 Temat postu:
W innym poscie mówisz "i tak ważna jest ocena MG i jakośc postów" teraz że widzimisie MG jest nieważne i że maja być cyferki więc jak to jest? A może chodzi o to że "liczy się zdanie MG o ile jest zbieżne z moim"


Źle mnie zrozumiałeś. Liczy się zdanie MG i jakość postów ale Ocena MG powinna mieć jakieś widełki przedział od do w którym może się poruszać.
Fajnie jest wiedzieć na czym się stoi. Jak sam stwierdziłeś atak Accla na 5 muminków nie może się powieść mimo najlepszych postów tak samo jest w drugą stronę. I o to mi chodziło. Co do ostatniego zdania to nie skomentuje zwłaszcza ze to nie ja całkowicie olewam wypracowany system tworzenia map żetonów i zasięgu jednostek że o odległościach nie wspomnę.

Cytat:
W założeniu wywiesiłem to aby ktoś kto ma ze mną misje wiedział an czym stoi, gdyż stosowałem mapkę o zwiększonej dokładnosci, widać nie chcesz aby tak było. Ok. post skasowany
. - tyle czasu walczyliśmy o to zeby mapka nie była ładna tylko przejrzysta ale nie bo na chuj komu wiedzieć gdzie są jednostki ważne żeby ładnie wyglądało. Mapka o podwyższonej dokładności faktycznie była Cool ale nie oddawała żadnych założeń systemu. Albo on jest albo nie i gramy dalej na czuja tak trudno to zrozumieć?

Cytat:
No i jak inaczej nazwać "teraz to Muminki nie mają szans bo Accle je rozniosą" pomijając nieprawde tego stwierdzenia.

Mówiłem już że skala jest powiększona, zatem to co było kiedyś 1 heksem/30 minut teraz jest 1 heksem/15 minut dzielimy przez 2 matematyka. podstawówka, było w poście. Czy ja na prawdę wiele wymagam.

Nie ma roznicy bo moc salwy wzrosla 6 razy, pomijam juz fakt ze nie dotrze po jednej salwie ale i tak po 4-8


W tym czasie accle pokonają 3/4 dystansu i znajdą się w skutecznym zasięgu artylerii nie mówiąc już o torpedach Smile co oznacza ze muminki nie mają szans. Obecnie 3 muminki kasowały accla w 2 turach teraz zajęłoby to co najmniej turę więcej. W 2 turach Accl nawet nie wszedł w skuteczny zasięg torped. w 3 zdąży odpalić salwę. Wniosek jest prosty. Prawie robi wielką różnice.

Cytat:
Tego z 50x50 niestety nie rozumiem o co ci chodzi.
- chodzi o rozmiar mapy. O ile można było grać do tej pory na mapie o rozmiarze 20 X30 hexów to teraz będzie po prostu za ciasna Wink

Dobra jeżeli chodzi o bawienie się jak kto lubi to Już przerabialiśmy nazywało się tio bitwa o Nemoidię. Dziękuję postoje. Właśnie zeby uniknąć takiej sytuacji powstał System. Który już się sprawdził i wymagał kosmetycznych poprawek A teraz właśnie go totalnie przerobiłeś.

Nic osobistego jako MG od pojedynczych jesteś spoko Smile ale jeżeli chodzi o Bitwy nie ustąpie. Nie mam zamiaru wykłócać się o każdy post.
ide po piwo...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Telemachus Rhade
Kapitan



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Tartarus

 Post Wysłany: Sob 13:25, 02 Gru 2006    Temat postu:

A tak BTW: czy sobie ludziska zdają sprawe ( zgryw napewno ) że okręt dysponuje dwiema tarczami ? Cząsteczkową do powstrzymywania pocisków materialnych jak torpedy i pociski z railgunów oraz tarcze energetyczną do powstrzymywania boltów energii. Z powodów ogromnego zapotrzebowania na energie tarcza cząsteczkowa jak i energetyczna jest włanczana tylko w razie konieczności.

To tak gwoli przypomnienia.

EDIT: Nie ma dowodów na to że tarcza cząsteczkowa działa przez cały czas. W okresie imperium wygląda na to że nowoczesne tarcze zintegrowały oba pola w jedno. Jest też tarcza relatywistyczna(?) ale to zupełnie inna bajka.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Telemachus Rhade dnia Sob 21:09, 02 Gru 2006, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Vissan
Baron // Komandor WFR



Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 1192
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Skąd: Rahab, miejsce o 100% stężeniu niekanoniczności (teraz już tylko 50%)

 Post Wysłany: Sob 13:36, 02 Gru 2006    Temat postu:

No ale nie chcesz się chyba bawić w zograniczanie ich dla potrzeb systemu?

Owszem, kwestia łapania wrogich okrętów z zaskoczenia, bez jednego rodzaju tarcz powinna to uwzględniać, ale już robienie osobnego wskaźnika dmg to lekka przesada.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Telemachus Rhade
Kapitan



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Tartarus

 Post Wysłany: Sob 13:45, 02 Gru 2006    Temat postu:

Nie trzeba ..robisz przeliczenie jaki dmg zada bron odrazu na kadłub pomijajac tarcze.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Archiwum Zgrywa » ROTE Battlesystem - Strzelanie
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group