FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Wichry Wojny i odważni oficerowie (MG vs BG) OOC
Idź do strony 1, 2, 3 ... 33, 34, 35  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Coruscant » Wichry Wojny i odważni oficerowie (MG vs BG) OOC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wilhuff Tarkin
Komandor Republiki



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Eriadu

 Post Wysłany: Sob 9:51, 17 Cze 2006    Temat postu: Wichry Wojny i odważni oficerowie (MG vs BG) OOC

[off]Czy tylko ja jeden z Rady trwam na posterunku? 24 godziny i zero zainteresowania[/off]

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Jan Dodonna
Admirał WFR



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Commenor

 Post Wysłany: Sob 10:30, 17 Cze 2006    Temat postu:

[off] Ja tylko podsłuchuje bo Dodonna się zmył [/off]

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Telemachus Rhade
Kapitan



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Tartarus

 Post Wysłany: Sob 10:32, 17 Cze 2006    Temat postu:

[off] A mnie postawili pod strażą we własnej kwaterze Razz [/off]

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ragnus
Rebel Scum



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Sob 10:40, 17 Cze 2006    Temat postu:

[off] A reszta spamuje w "Paszczy lwa".[/off]

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wilhuff Tarkin
Komandor Republiki



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Eriadu

 Post Wysłany: Sob 10:47, 17 Cze 2006    Temat postu:

[off]No to jazz, przejdźmy do głosowania Very Happy , ja jestem za, kto przeciw, oooo nie widzę nikogo kto by się sprzeciwił[/off]

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ragnus
Rebel Scum



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Sob 10:50, 17 Cze 2006    Temat postu:

[off] Chcesz je od razu budować nie znając kosztów i parametrów? Ok Laughing
Dobra kończmy, Bras zrób porządek. Bo to chyba Dżoda prowadzi ten temat.
[/off]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wilhuff Tarkin
Komandor Republiki



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Eriadu

 Post Wysłany: Sob 10:52, 17 Cze 2006    Temat postu:

[off]A to się tak da? Jasne, że najpierw poczekam na dane Very Happy [/off]

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Telemachus Rhade
Kapitan



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Tartarus

 Post Wysłany: Sob 10:55, 17 Cze 2006    Temat postu:

[off] Jak je zobaczysz...to dokonasz rewizji poglądów Very Happy [/off]

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wilhuff Tarkin
Komandor Republiki



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Eriadu

 Post Wysłany: Sob 12:32, 17 Cze 2006    Temat postu:

[off]Jak nie namąciłeś ( Razz ) powinny być do zaakceptowania[/off]

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Jan Dodonna
Admirał WFR



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Commenor

 Post Wysłany: Sob 12:58, 17 Cze 2006    Temat postu:

[off] A najsmieszniejsze, że przy prędkości jaka zapewne dostanie statki sepków będą mogły kręcić wokól niego kółka i nawet nie będą musiały z nim walczyc tak naprawdę. [/off]

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wilhuff Tarkin
Komandor Republiki



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Eriadu

 Post Wysłany: Nie 9:02, 18 Cze 2006    Temat postu:

[off]To co z tymi parametrami?[/off]

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gilad Pellaeon
Admirał WFR



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Corelia

 Post Wysłany: Nie 14:04, 18 Cze 2006    Temat postu:

[off]Ale nadal nie widze odpowiedzi na pytanie Tarkina o parametry [/off]

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ragnus
Rebel Scum



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Nie 14:28, 18 Cze 2006    Temat postu:

[off]Bo jeszcze nie ustalone jest.[/off]

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Jan Dodonna
Admirał WFR



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Commenor

 Post Wysłany: Nie 14:51, 18 Cze 2006    Temat postu:

Wrzućcie wstępne i podyskutujemy. I chyba "off" mozna sobie darować skorowydzielono temat - smiesznie to wyglada Razz

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gilad Pellaeon
Admirał WFR



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Corelia

 Post Wysłany: Nie 14:51, 18 Cze 2006    Temat postu:

[off] to budujemy ten okret [link widoczny dla zalogowanych] jestem za tym ? Tarkin ty tez ?? Very Happy[/off]

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wilhuff Tarkin
Komandor Republiki



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Eriadu

 Post Wysłany: Nie 15:06, 18 Cze 2006    Temat postu:

Ja chce tylko dane Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ragnus
Rebel Scum



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Nie 16:01, 18 Cze 2006    Temat postu:

Są wstępne i mogą się zmienić w każdą stronę czy to w na lepsze czy gorsze. Tak samo cennik.

Procurator:
5 podwójnych ciężkich turbolaserów.
- 10 Bateri quad turbolaserów.
- 4 Baterie podwójnych turbolaserów.
- 10 Działek laserowych.
- 6 Ciężkich wyrzutni pocisków.
- 4 Wyrzutnie pocisków.
- 4 eskadry:
Hipernapęd klasy 6
Prędkość - w porywach do 4 mglt
pancerz - super ciężki rzędu 160
osłony - bardzo wytrzymałe - rzędu 180
Cena 700 i 8 punktów produkcji

1* Mandator:
Prędkość - w porywach do 1 mglt
załoga: 40.000
osłony: 250 SBD
pancrze 200 RU
Hipernapęd klasy 12
uzbrojenie:
40 baterii turbolaserów
20 podwójnych cięzkich turbolaserów
40 poczwronych laserów
40 dział jonowych
10 emiterów promienia ściągającego
20 Ciężkich wyrzutni pocisków.
10 Wyrzutnie pocisków.
6 dywizjonów myśliwców

Cena 1400 KC i 14 punktów produkcji
Budowa trwa dwa miesiac. punkty produkcji na caly czas(7 w jednym i drugim, bądz 9 i 9 z ulepszonym hipkiem)
hiper 6 +400 Kc + 4 punkty produkcji :
Osłony 150
- zmiejszona prędkość strzelania
po wyjsciu z nadprzestrzeni potrzebuja czasu na uruchomienie dział i tarcz. Tylko pancerz ich chroni wtedy. Czas jest nie do określenia


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wilhuff Tarkin
Komandor Republiki



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Eriadu

 Post Wysłany: Pon 6:26, 19 Cze 2006    Temat postu:

To teraz można coś skomentować
-PRocurator wychodzi całkiem nieźłe w porównaniu z tym co mamy, tylko ta prędkosć ( Wink )
-Ile wychodziłby procek z normalnym hiperkiem (klasa 6 znowu nie powala, nawet dredy mają lepszy)?

-Mandator, hehe, nie przesadziliście w obcinaniu uzbrojenia? Przecież na 5 km okręcie powinno się zmieścić tego trochę
-Prędkość w porywach do jednego, to nie jest już przegięcie? Ja rozumiem, że był dużawy i nieruchawy, ale mniej niż 1?, chociaż 3
-Jaki najlepszy można hiper można wrzucić w Mandatora? Chyba nie 6? Wtedy to niech usiądą i zaprojektują to cholerstwo od nowa, 5km i nic się nie mieści Rolling Eyes , kpina


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ragnus
Rebel Scum



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Pon 9:28, 19 Cze 2006    Temat postu:

Te prędkości to jeszcze są rozpatrwywane, ale wątpie by Procurator był w stanie wycisnąć więcej niż niż 4 przy dość duże cenie. Super ciężki pancerz robi swoje.

Tak samo u manka. Dodatkowe działa osłabią konstrucje i jeszcze bardziej poniosa koszt. Te statki nie byly projektowane jako linoowce, to nie wojna domowa i czas ISD. One sa ruchomywmi stacjami bojowymi z zamontowanym rezerwoym napedem i skromna mozliwoscia ruchu.

Wiekszy hyper sie nie zmiesci, bo inaczej konstruckja sie rozpadnie podczas lotu w nadprzestrzeni. Trzeba by wzmocnic kilkaktroenie szkielte. Przy takiej wielkosci okretu za rok dostaniecie projekt prototypu i za dwala pierwszy wyleci ze stoczni. Mozna wlaczyc wiekszy, ale bedziemy rzucac kostak. Za kazdy dzien w nadprzestrzni jest 80% szans, ze statek sie rozleci.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wilhuff Tarkin
Komandor Republiki



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Eriadu

 Post Wysłany: Pon 14:46, 19 Cze 2006    Temat postu:

Re Ragnus: Dobra rozumiem, to wszystko przez to, że patrzę przez pryzmat "normalnej" marynarki

Re Żbik: Sorry, ale zaobserwowałem uraz do dużych okretów Smile , mnie SW zawsze kojarzy się z wielkimi, coraz większymi, cholernie wielkimi okrętami ( Very Happy ), co do pudzianów to nie chcesz mi powiedzieć, że to cholerstwo, które spotkałem nad Belsavis było tak całkowicie normalne? (chyba, że to twój pomysł tylko). Ja wychodzę z założenia, że skoro mamy coś dużego i silnego to to produkujemy, a wroga pokonuje się nie liczebnością a jakością i taktyką (a że się szkoliłem na pamiętnikach japońskich dowódców to jakosć kojarzy mi się z rozmiar i siła ognia)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Coruscant » Wichry Wojny i odważni oficerowie (MG vs BG) OOC
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 33, 34, 35  Następny
Strona 1 z 35

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group