FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Dywagacje na temat sprzętu wojskowego
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 13, 14, 15  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Kantyna » Dywagacje na temat sprzętu wojskowego
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Telemachus Rhade
Kapitan



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Tartarus

 Post Wysłany: Pią 13:29, 20 Sty 2006    Temat postu:

Sensowna...choć trzeba uwarzać na tarcie, pozatym okręt nabiera prędkości a promien ściagajacy jest raczej powolny..może unieść, lekko popchnąc ale nie rozpędzi statku. Jego zadaniem jest łapanie nie rozpedzanie.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Trebor Awruk
"Niezależny" Kapitan



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Skąd: Mała Kaczkolandia

 Post Wysłany: Pią 14:26, 20 Sty 2006    Temat postu:

Przy odpowiednio silnych tarczach można zredukować tarcie. Promień ścigający ma za zadanie tylko 'zmniejszyć' masę okrętu, aby ten mógł wejść w mierę swowodny ślizg po atmosferze. Mówimy w tym wypadku o raczej dużych jednostkach, więc promień ścigający może tylko takie zadanie wypełnić, nic więcej, bo co więcej może dać na jednostkach, które mają kilometr długości Twisted Evil Jeśli masz jeszcze tarcze, to możesz spróbować z początku 'jechać na tarczach' Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Telemachus Rhade
Kapitan



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Tartarus

 Post Wysłany: Pią 15:47, 20 Sty 2006    Temat postu:

Co do tarcia to sie zgadzam...jednak by promien nie tracił spujnosci i mocy pojazd z nim musi się przemieszczać nad drugim statkiem z taką samą albo większą prędkością.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Grievous
Generał Separatystów



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Kantyny

 Post Wysłany: Sob 11:49, 11 Mar 2006    Temat postu:

Dobra chwilka szukania i oto jest Acc I i AccII w pełnej okazałosci w kanonicznych wersjach z karcianki. A jeżeli Karcianka nie jest Kanoniczna to ja nie wiem co jest.

Wybacz komandorze ale Twój opis mija się nieco z prawdą.

Acc II

[link widoczny dla zalogowanych]



Acc I

[link widoczny dla zalogowanych]



Wyrażnie widac ze AccII Nie ma zwiększonej wytrzymałości a jedynie podwojona prędkośc i dodaną możliwośc bombardowania planetarnego.

Acc I

# Power: 8
# Health: 10
# Type: Space
# Build Cost: 8
# Side: L
# Speed: 10

Acc II

# Power: 6
# Health: 7
# Type: Space
# Build Cost: 8
# Side: L
# Speed: 20

Czekam na Kontrargumenty.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Generał Grievous dnia Sob 12:26, 11 Mar 2006, w całości zmieniany 3 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Visper
Gość







 Post Wysłany: Sob 12:06, 11 Mar 2006    Temat postu:

A ja bym prosił by ktoś umieścił tego acca 2 w bibliotece by uniknąć kontrowersji.

A z wypowiedzi Grievousa można wywnioskować jedną rzecz.... "niewypał", większa prędkość przypłacona pancerzem i siłą ognia.
 Powrót do góry »
Ragnus
Rebel Scum



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Sob 12:26, 11 Mar 2006    Temat postu:

Wiesz gG karcianką to bym się nie wzorował, tak samo jak n. bitewniakiem. Sporo głupot tam jest, ale faktem jest, że statek na oparty na tej samej konstrukcji nie może być jakoś znaczącą potężniejszy.
Lepsze silniki? tak
Więcej dział? tak
lepsze osłony? tak
bardziej wytrzymały pancerz? moim zdaniem tak, choć nieznacznie


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Grievous
Generał Separatystów



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Kantyny

 Post Wysłany: Sob 12:28, 11 Mar 2006    Temat postu:

Hmm możliwe że masz rację Ja nie napisąłem że tak jest tylko pokazuję co znalazłem. Z drugiej strony źródło Rhadea

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Telemachus Rhade
Kapitan



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Tartarus

 Post Wysłany: Sob 19:32, 11 Mar 2006    Temat postu:

Pewna mocna niescisłość generale zgrywus... Accle Mk. I to szturmowe okręty desantowe i to one są przystosowane do bombardowań. ( zreszto to była ich pięta achillesowa bo jeżeli zostały przyłapane w trakcie bombardowania to przestawienie baterii turbolaserów trwało kilkanaście minut ) Accle Mk.II to klasa Star Frigate czyli wersja okrętu przeznaczona do walki z innymi okrętami.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Visper
Gość







 Post Wysłany: Sob 19:35, 11 Mar 2006    Temat postu:

Komandorze Rhaduś, a gdzie to pisze w twoim źródle Question

chce dowody
 Powrót do góry »
Generał Grievous
Generał Separatystów



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Kantyny

 Post Wysłany: Sob 19:53, 11 Mar 2006    Temat postu:

Rhade wybacz a le po łuuugim poszukiwaniu udało mi się natknąc tylko na jedną wzmiankę o tym że Acc II jest Okrętem wojennym właśnie na linku który podałem powyzej. Cała reszta źródeł mówi o zmodernizowanej wersji Acca I wyposarzonej w zwiększone uzbrojenie i poprawione możliwści prowadzenia bombardowań artyleryjskich. Jeżeli przedstawisz mi jakiekolwiek dowody na poparcie Twojej teorii, nie ma problemu każdego mozna przekonac. Ale trzeba miec czym. (Kij do basebala czasami pomaga Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Telemachus Rhade
Kapitan



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Tartarus

 Post Wysłany: Sob 19:56, 11 Mar 2006    Temat postu:

To odpowiem tym co usłyszałem kilka razy od Gmów ... "w SW niema dowodów wszystko bierzesz na czuja bo jakbys chciał dowodować to by nic nielatało"

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Visper
Gość







 Post Wysłany: Sob 20:02, 11 Mar 2006    Temat postu:

Skoro tak to te wersje niemogą być aż tak silne... co jak co ale żaden acc po przeróbce niepowinien być aż 2 razy silniejszy. Chyba że taka wersja ma inne zastosowanie ale nie z tak zawyżonym uzbrojeniem.
 Powrót do góry »
Marks
Gość







 Post Wysłany: Sob 20:02, 11 Mar 2006    Temat postu:

Musze stwierdzić że Generał Grievous ma racje. Pogrzebałem troche i zgadzam się z Generał Grievous.
 Powrót do góry »
Telemachus Rhade
Kapitan



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Tartarus

 Post Wysłany: Sob 20:06, 11 Mar 2006    Temat postu:

Accle II to odpowiedz na munifki więc muszą sie z nimi równac.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Grievous
Generał Separatystów



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Kantyny

 Post Wysłany: Sob 20:08, 11 Mar 2006    Temat postu:

hehe Dobre to ja na czuja wezmę bulwarka też nie ma dowodów (więc na oko) i dam mu 150 albo nie 300 turbolaserów + super potężne tarcze i ze 12 eskadr mysliwców.

Pozatym chcę zauważy ze z twojego opisu AccaII wynika ze muminki mogą mu naskoczyc golany torze, Jeżeli Cięzkie Turbolasery Kilku Munifików nie sa w stanie uszkodzic okrętu to co jest?? Zatem zastanawiam się na co wysłalisie przeszło 20 aców skoro te 3 by wystarczyły Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Visper
Gość







 Post Wysłany: Sob 20:11, 11 Mar 2006    Temat postu:

Co to ma być wogóle? bo ma być równowaga i już? takie argumenty mnie nieprzekonują to że republika ma takie badziewiaste okręty to tylko jej problem za który mocno płaci... a pozatym sam dobrze wiesz że muminki mają kilka sporych wad które idzie łatwo wykorzystać.

ja się niezgadzam żeby takie acci były tylko dlatego że "mają być"... totalny bezsens.
 Powrót do góry »
Żbik
Wredny kocur



Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Twojego najgorszego koszmaru

 Post Wysłany: Pią 8:57, 31 Mar 2006    Temat postu:

Tutaj bedziemy dyskutowac nad możliwościami technologicznymi różnych starwarsowych wynalazków.
Zastrzeżenia:
robimy to metodą pytań i odpowiedzi, jak ktoś zadaje pytanie niech poda numer. Odpowiadają zarówno GMi jako pojedynczi GMi jak i inni gracze, potem się to jakoś zbierze i wywiesi w bibliotece.
Mile widziane powoływanie się i wskazywanie na źródła, ale można też zaproponować coś od siebie jak przyjęte rozwiązania są głupie.

Pytania:
1. Co robi turbolaser, jakie są cechy tej broni?

2. Co robi działo jonowe, jakie są cechy tej bronii?

3. Czy możliwe są skoki wewnątrz systemu?

To ja zadam pytanie:

4.Jak silny ładunek znajduje się w głowicy torpedy/rakiety?

5.Czy mozna tam umieścić ładunek termojądrowy?

6.Czym w świecie SW różnią się te dwa rodzaje uzbrojenia?(w realu już zaczynają się z sobą stapiać, żeby wspomniec rosyjskie rakietotorpedy kawitacyjne)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Grievous
Generał Separatystów



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Kantyny

 Post Wysłany: Nie 10:45, 02 Kwi 2006    Temat postu:

Znowy nie ma posta wbrew obietnicom pana T. (myślałeś ze dam się nabrac na tak podły żart prima aprilisowy) Zatem wracam do spamowania Twisted Evil

Ad1. Turbolaser jest kilkukrotnie poteżniejszy od zwykłego lasera. Wynika to ze zwiekszenia prędkości samego ładunku idącego w parze ze wzrostem mocy. Istnieje możliwośc dowolnego modelowania siły turbolasera.
również jego zasięg jest większy niż zasięg zwykłego lasera. Zużywa jednakk masę energi.

Po dokładniejsze charakterystyki zapraszam na. [link widoczny dla zalogowanych]

Ad2.

Działo jonowe wysyła wiązki jonów. przenikają one przez pancerz okrętu i niszczą bądź zakłucają działanie urządzeń elektronicznych. Skutecznie obezwładniają atakowany okręt. Stosowane gdy chce sie dokona abordażu jednostki.

Ad 3.
Skoki wewnątrz systemu są możliwe jednak wymagają dużej precyzji i są ryzzykowne. Zawsze można wyskoczy na inny okręt bądź pomyli się w obliczeniach. Efekt ten sam.

Ad 4. Zależy od wielkości. Jednak z całą pewnościa Są to ładunki zdolne zniszczyc okręt przeciwnika lub zdjąc jego tarcze.

Ad. 5
Z całą pwenością można tylko po co?? Głowica protonowa jest znacznie potęzniejsza.

Ad6. W świecie SW torpedy są wolniejsze większe mniej zwrotne i znacznie potężniejsze. Rakiety są przeznaczone do zwalczania mniejszych celów, zwrotniejsze i posiadają zazwyczaj mniejszą moc.

Standardowo licze na polemikę ;]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ryco Stern
Podpułkownik



Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Coruscant

 Post Wysłany: Nie 10:33, 07 Maj 2006    Temat postu:

Ad. 3 Zawsze zatasnawiał mnie fakt obliczeń koordynatów skoku. Mianowicie na jakiej podstawie komputer nawigacyjny, może okreslić czy na ewentualnej trasie skoku znajdzie się jakiś inny okręt czy statek? Przecież wszystko jest w ruchu i nie można przewidzieć natężenia ruchu w sektorze do którego się zmierza. No oczywiście komputer może obliczyć miejsce wyjścia które siłą rzeczy będzie oddalone od popularnych tras przelotów, jednak jak wiemy wielu osobom może zależeć na tych mało prawdopodobnych trasach. Więc wciąż wątpliwości pozostają.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Telemachus Rhade
Kapitan



Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Tartarus

 Post Wysłany: Nie 12:47, 07 Maj 2006    Temat postu:

Zapewne istnieją wektory wyjścia z hiperprzestrzeni które ustawowo są zazwyczaj czyste, jednak co sie stanie jeżeli statek z punktu A i punktu B zmierzają z tą sama prędkością do punktu C. ? Pojawią się dokładnie o tym samym czasie w tym samymy punkcie wyjścia ... mamy bum ? czy może obiekty w hipeprzestrzeni odpychaja sie od siebie takż że nigdy nei zajmuja tego samego miejsca ? Zbyt wiele ale.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Kantyna » Dywagacje na temat sprzętu wojskowego
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 13, 14, 15  Następny
Strona 4 z 15

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group